Aangenaam dan maar he.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:19 schreef msacras het volgende:
[..]
17 jaar, wonend in regio Leiden, nog steeds bezig met m'n vwo. Daarna studeren in Groningen. International Business Law, International Relationships and International Organizations (zegmaar politicologie), Psychologie, Rechtsgeleerdheid, of iets in die richting gaat het worden, ik moet alleen nog even bedenken welke.Verder werk ik in een café als Serveerster/Barmedewerkster/Barista, en ik dans en loop hard en ga graag stappen. En dan heb ik ook nog 2738281927 activiteiten daarnaast op school waardoor ik altijd bezig ben.
![]()
Oh en ik heb 2 katten, 2 zussen en 2 ouders woonachtig in huis bij mij.
Nog even het verhaal aangepast zelfs jwz. En dit is nog niet eens alles, ik heb te veel hobbiesquote:
hobby'squote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:21 schreef msacras het volgende:
[..]
Nog even het verhaal aangepast zelfs jwz. En dit is nog niet eens alles, ik heb te veel hobbies
Hoe lang gaat het duren voor de eerste opmerking komt? "Pics van je zusje"quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Aangenaam dan maar he.Ik heb trouwens ook 2 van die ouders in huis, rare figuren soms. En een zusje.
Insgelijks. Dit is nog niet eens allesquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Aangenaam dan maar he.Ik heb trouwens ook 2 van die ouders in huis, rare figuren soms. En een zusje.
Oh das balenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hebben we niet en ik kan die van mn pa niet lenen want we praten niet
wie?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:23 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh das balen
Telefoon van iemand anders?
Voordat mensen het vragen inderdaad; ze is 11, stelletje lolicons!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoe lang gaat het duren voor de eerste opmerking komt? "Pics van je zusje"
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Voordat mensen het vragen inderdaad; ze is 11, stelletje lolicons!
Dan kan je alsnog een foto sturen in theorie...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Vraag heel lief aan je vader of je zijn mobiel kan lenen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
kut ik kan niet laten weten dat ik vanavond niet komze hebben geen 06 nummer op hun site die ik kan smsen en ik heb geen beltegoed meer om ze te bellen
ook is er geen emailadres
lullig
mijn broertje is 12quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Je woont alleen met je vader?quote:
hij negeert me dus is geen optiequote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vraag heel lief aan je vader of je zijn mobiel kan lenen?
kattenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:19 schreef msacras het volgende:
[..]
17 jaar, wonend in regio Leiden, nog steeds bezig met m'n vwo. Daarna studeren in Groningen. International Business Law, International Relationships and International Organizations (zegmaar politicologie), Psychologie, Rechtsgeleerdheid, of iets in die richting gaat het worden, ik moet alleen nog even bedenken welke.Verder werk ik in een café als Serveerster/Barmedewerkster/Barista, en ik dans en loop hard en ga graag stappen. Of gewoon chillen met vrienden enzo, terrasje pakken, shoppen, filmpje kijken. Ik lees ook graag en ben ook serie addict
En dan heb ik ook nog 2738281927 activiteiten daarnaast op school waardoor ik altijd bezig ben.
![]()
Oh en ik heb 2 katten, 2 zussen en 2 ouders woonachtig in huis bij mij.
jepquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:25 schreef msacras het volgende:
[..]
Je woont alleen met je vader?
De buren?Iemand anders in de buurt? Of even snel beltegoed halen
Moet ik ze voor je bellen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hij negeert me dus is geen optie
Was ik al bang voorquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hmm... Vrienden? Ergens?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jep
zijn niet thuis/geen contact mee
nope
geen geld
Jat z'n telefoon gewoonquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |