Jij hebt het tegen een auteur.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:10 schreef msacras het volgende:
[..]
Je hebt het wel tegen een toekomstig juriste/advocate ja, moge dat duidelijk zijn.
Geen idee eigenlijk, ik heb er niet veel moeite meer in kunnen stekenquote:
Topper!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:08 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nee hoor, ik zeg wel dat je cool bent
Oke nou ga ik ook heel uitgebreid doen hoor.quote:
Jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:13 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Serieus, heb je een boek?
Wat voor boek?
Jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, ik heb er niet veel moeite meer in kunnen stekenmaar jij hebt hem exclusief en gratis gekregen toch
Wil lezenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, een boek over een jongen die uit huis wordt gegooid door zijn agressieve stiefvader
Wil je later ook echt auteur van beroep worden?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, een boek over een jongen die uit huis wordt gegooid door zijn agressieve stiefvader
Fuck hun danquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat kan ik niet officieel op eisen want heb nog geen contract getekend
Kopenquote:
Mwah, ik vind schrijven gewoon leuk en heb deze gewoon in eigen beheer uitgegeven om het maar zo te zeggen. Wat de toekomst brengt: Ik zou het niet weten.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:14 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wil je later ook echt auteur van beroep worden?
Link?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kopen
[..]
Mwah, ik vind schrijven gewoon leuk en heb deze gewoon in eigen beheer uitgegeven om het maar zo te zeggen. Wat de toekomst brengt: Ik zou het niet weten.
17 jaar, wonend in regio Leiden, nog steeds bezig met m'n vwo. Daarna studeren in Groningen. International Business Law, International Relationships and International Organizations (zegmaar politicologie), Psychologie, Rechtsgeleerdheid, of iets in die richting gaat het worden, ik moet alleen nog even bedenken welke.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:13 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Topper!
[..]
Oke nou ga ik ook heel uitgebreid doen hoor.
19 jaar, woonachtig in het pittoreske Twente. Werkzaam als vulploegmedewerker in een supermarkt. Volg momenteel geen opleiding, maar ga in Augustus beginnen aan hbo rechten. Ik mag graag met mijn hond auwhoeren, met vrienden wat doen en verder kijk ik veel series, lees ik veel boeken en game ik ook graag.
Zo, nu mag jij.
Msacras = baasquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:19 schreef msacras het volgende:
[..]
17 jaar, wonend in regio Leiden, nog steeds bezig met m'n vwo. Daarna studeren in Groningen. International Business Law, International Relationships and International Organizations (zegmaar politicologie), Psychologie, Rechtsgeleerdheid, of iets in die richting gaat het worden, ik moet alleen nog even bedenken welke.Verder werk ik in een café als Serveerster/Barmedewerkster/Barista, en ik dans en loop hard en ga graag stappen. En dan heb ik ook nog 2738281927 activiteiten daarnaast op school waardoor ik altijd bezig ben.
![]()
Oh en ik heb 2 katten, 2 zussen en 2 ouders woonachtig in huis bij mij.
Bellen met de huistelefoon?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
kut ik kan niet laten weten dat ik vanavond niet komze hebben geen 06 nummer op hun site die ik kan smsen en ik heb geen beltegoed meer om ze te bellen
ook is er geen emailadres
lullig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |