Ach so, ja dat kan dan welquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb hyperventilatie en dan wil je bloeddruk wel gekke dingen doen
Bij mij sowieso al 3 supermarkten in de buurtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:52 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dat hebben ze niet in noord holland
Wtfquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach so, ja dat kan dan wel
Heb wel een keer toen ik een infuus kreeg de naald perongeluk heel ver mijn arm in geholpen..
Ik moest gewoon gaan tekenen omdat ze een of ander plasspul in mijn arm gingen spuiten zodat ik ging plassen en ze dat konden onderzoeken.
Nu moest ik dus in die tijd gaan tekenen maar vertelde ze niet dat ik mijn arm niet mocht bewegen (ja tekenen zonder je arm te bewegen like wtf)dus die naald ging toen heel diep, hun stressen
in welke provincie?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:53 schreef zwerty het volgende:
[..]
Bij mij sowieso al 3 supermarkten in de buurt
Nee, maar geef me een stukje en dan wil ik de hele reep snap je?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:52 schreef msacras het volgende:
[..]
Van een stukje chocola word je toch niet misselijk?
Ah dat maakt een hoop goed ja, lasagneWat eet je trouwens vroeg dan, om 5 uur al?
eet smakelijk enzoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oei, etenstijd. Daarna hond uitlaten en sporten. Tot vanavond/vannacht!
Haha ach ja, moet je jezelf goed kunnen beheersen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nee, maar geef me een stukje en dan wil ik de hele reep snap je?En we eten altijd vroeg hier. Mijn vader werkt tot half 5 en als die thuis is wil die graag direct eten, en ik ga altijd sporten op dinsdag en donderdag van 6 tot 8.
oh kan ookquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:55 schreef zwerty het volgende:
[..]
http://www.candyonline.nl(...)5-ml-12-blikjes.html
Jammer dat't zo mutquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Spiet mie donders weejwa.
[..]
Ik ook.
Ik mag het eigenlijk niet.
Ik heb het wel. Mijn moeder heeft het, een doos Merci die mij al sinds moederdag heel verleidelijk zit aan te kijken. Soms is het alsof die die doos Merci schreeuwt ''eet alle chocolaatjes maar op Maurice!''.
Groene thee is echt oprecht bijna de enige thee die ik echt vies vindquote:
Ik koop altijd setjes met parfum en body lotion voor mijn moeder enzo en die gebruik ik dan stiekem zelfquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:49 schreef msacras het volgende:
[..]
Waarom mag je het niet?
En, heb jij haar die doos gegeven? Dat zou echt awkward zijn dan als jij hem op eet
Nou ja ik heb een chocola-addict als vader dus wij hebben altijd van die 70% pure chocola in huisen heel pure chocola is gezond (als je een klein stukje per dag neemt) dus dat is heel fijn.
nietus. 2 voor 5.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:58 schreef Toto69 het volgende:
Heuy het is 5 uur, tijd voor correctievoorschrift Nederlands
Blijk je straks gezakt te zijn door dit examenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:58 schreef Toto69 het volgende:
Heuy het is 5 uur, tijd voor correctievoorschrift Nederlands
Hou op jijquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:58 schreef zwerty het volgende:
[..]
Blijk je straks gezakt te zijn door dit examen
dan kan ie het herkansen...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:58 schreef zwerty het volgende:
[..]
Blijk je straks gezakt te zijn door dit examen
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Had een 10 voor examen 2010 of zo, telde mee voor SE
z0mg het is beschikbaar!!1 snelquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Had een 10 voor examen 2010 of zo, telde mee voor SE
Neuken is leuk hoorquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:00 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Dat ging gewoon over een grapje ja niet zo vulgair
Droge kut ogenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:00 schreef badschaap het volgende:
en nu zijn me ogenw eer mega droog. Kut ogen
stom dat fok geen layout heeft voor slechtziendenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:01 schreef badschaap het volgende:
en weer me rechter oog waardoor ik bijna niks goed zie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |