Was overdrevenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:06 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Heb je zelf gepost hoor in zo'n topic over met mensen afspreken van het internet schat
Ja waarvan 2 in Disneyquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
niet alles. Maar het gaat wel goed jamet jou
?
[..]
19 nachtennegentien
jaloers
Toen ik voor het eerst lenzen in deed was ik er ook een half uur mee bezigquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:59 schreef badschaap het volgende:
fk ik moet nog echt wennen aan lenzen. Net 25 minuten bezig geweest om ze in te krijgen
Ik hossel helemaal niemandquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Niet echt iets volgens mijja?
tof.
al iemand gehosseld?
![]()
![]()
![]()
Bij mij was het 2 uur ben ik nu een sletquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was overdrevenFlink wat uurtjes wel.
jaaa was disney leuk?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja waarvan 2 in Disney
Nee waren echt 2 (bijna 3) top weken
Het nadeel is dat ik nu dus niet meer alleen durf te slapen, want enge spoken ditdat![]()
En en en?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:08 schreef Toto69 het volgende:
Tekstverklaren nagekeken, nu samenvatting nog.
Ja was echt geweldig, leuke dingen meegemaakt ditdat en het was gewoon topquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:08 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
jaaa was disney leuk?![]()
mooi
awwkomt wel goed schatje
Nope. Wij gingen eerst naar de bios en daarna die dingen bakken, dus er was geen moment ofzo voorquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:08 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Bij mij was het 2 uur ben ik nu een slet
Heppie is gevaarlijkquote:
zesjescultuur pffquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kom uit op ~19 punten van de maximaal 29 te behalen punten voor tekstverklaren, tevreden
Wij gingen eerst naar de bios en toen weg in de pauzequote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope. Wij gingen eerst naar de bios en daarna die dingen bakken, dus er was geen moment ofzo voor
[..]
Heppie is gevaarlijk
ditdatquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja was echt geweldig, leuke dingen meegemaakt ditdat en het was gewoon top
Mijn Facebook staat vol met foto's ditdat als je benieuwd bent
Ja tuurlijk welmaarja is gewoon rot ditdat
ik zag ze jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja was echt geweldig, leuke dingen meegemaakt ditdat en het was gewoon top
Mijn Facebook staat vol met foto's ditdat als je benieuwd bent
Ja tuurlijk welmaarja is gewoon rot ditdat
Goed bezigquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:10 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Wij gingen eerst naar de bios en toen weg in de pauze
Ik háát samenvatten, ik faal altijd. Vooral ongeleide samenvattingen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:08 schreef Toto69 het volgende:
Tekstverklaren nagekeken, nu samenvatting nog.
Goeddquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kom uit op ~19 punten van de maximaal 29 te behalen punten voor tekstverklaren, tevreden
Wies heppiequote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:11 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Heppie is een schatjeik heb zijn teennagels roze gelakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |