jezusquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:18 schreef Osuchi het volgende:
[..]
7 roze waarvan 1 een glitter topcoat is en dan nog een paarsige die ook een beetje naar roze neigtwel allemaal heel verschillende hoor
alleen flikkers doen aan zielenquote:
jawolquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
komt goed
Heppie vindt het niet fijn als ik te dicht tegen hem aan lig want dan krijgt hij het warmmaar ik doe het toch
en hij snurkt
is het ookquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
jawol
Wat een lulnee geintje snap dat ook wel
Ach ik lig altijd met mijn arm om Prom (Lepeltje lepeltje ditdat jeweet) maar als ze het warm krijgt dan duwt ze mijn arm maar weg
Ze kan namelijk nergens heen omdat we altijd bijna tegen de muur slapen
Ik ga ook ff tellen hoeveel ik er in totaal hebquote:
ik flikker wel op je kontquote:
Meisjes die met make up nog steeds lelijk zijnquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Meisjes die zonder make up ook mooi zijn
ik volgens mij 28quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:20 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ik ga ook ff tellen hoeveel ik er in totaal heb![]()
Iets van 42 en ik was trouwens nog een roze vergetenMaar dit is wel echt opgespaard van mijn hele leven hé
hypo's billenquote:
Ow vind het allemaal juist fijn, ook het wakkerworden enzoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:17 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh ik vind samen slapen heel gezellig en lievv en fijn op z'n tijd maar das dan alleen het voor het slapen gedeelte, het slapen zelf doe ik liever alleen
Als prom der haar in de weg ligt dan ga ik er altijd een beetje op liggen met mijn hoofd zodat ik er geen last van hebtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:19 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
is het ooksoms
![]()
ja maar dan stikt hij bijna in mijn haar zegt ie
130quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:20 schreef msacras het volgende:
Ik heb pak m beet 130 flesjes nagellak dus ik kan er wel van uit gaan dat er ook een aanzienlijke hoeveelheid roze tussen zit
Ja met die attitude kom je er nooitquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:20 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Meisjes die met make up nog steeds lelijk zijn
Ik
Samen wakker worden is fijnquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ow vind het allemaal juist fijn, ook het wakkerworden enzoheerlijk juist om gelijk weer bij elkaar te zijn
[..]
Als prom der haar in de weg ligt dan ga ik er altijd een beetje op liggen met mijn hoofd zodat ik er geen last van hebt
Zorg dan natuurlijk wel dat het niet trekt etc
Ja het samen in slaap vallen en samen wakker worden is leuk, maar verder... Neequote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ow vind het allemaal juist fijn, ook het wakkerworden enzoheerlijk juist om gelijk weer bij elkaar te zijn
[..]
Als prom der haar in de weg ligt dan ga ik er altijd een beetje op liggen met mijn hoofd zodat ik er geen last van hebt
Zorg dan natuurlijk wel dat het niet trekt etc
Ik moet sowieso mijn haar weer een 'natuurlijke' kleur verven want als ik met dit rode haar een keer geen make up opdoe lijk ik net zo'n bleke emoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja met die attitude kom je er nooit
ja puh jouw haar zit overalquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Samen wakker worden is fijn![]()
ja heppie kan dat niet blijkbaar
Maar jij komt welquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja met die attitude kom je er nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |