nicequote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Samenvatting 13 van de 18 punten
32 punten van de 47 te behalen punten
10/10 zou je mijn teennagels laten lakkenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:11 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Heppie is een schatjeik heb zijn teennagels roze gelakt
Ja sorry ik zeg dat vaakquote:
Ja heel zwaarquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:10 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik zag ze ja
drie hele nachten zonder elkaarzwaar leven
![]()
ik ben na een paar nachten stiekem toch ook wel weer blij dat ik een bed voor mij alleen heb![]()
nopequote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Heeft hij ondertussen al een ziel?
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
10/10 zou je mijn teennagels laten lakken
En je lijkt me niet echt het type dat je uberhaupt roze nagellak hebtquote:
ELK meisje heeft roze nagellak. Minstens 3 soorten.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En je lijkt me niet echt het type dat je uberhaupt roze nagellak hebt
komt goedquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:14 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja sorry ik zeg dat vaak
[..]
Ja heel zwaar![]()
Naja wij slapen echt de hele nacht vaak tegen elkaar en er is toch genoeg ruimte voor als je het warm hebt etc.. dus nee ben er alles behalve blij mee dat ik alleen slaap
En Proms bed dan gooi ik even het deken van me af als het warm is aangezien ik dan niet even weg kan rollen want dan lig ik op de grond(1 pers bed).
op dit moment zijn mijn nagels rozequote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En je lijkt me niet echt het type dat je uberhaupt roze nagellak hebt
ik heb er 2quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:15 schreef Osuchi het volgende:
[..]
ELK meisje heeft roze nagellak. Minstens 3 soorten.
Fotoboek van managepictures hier enzoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:14 schreef Osuchi het volgende:
Zal ik maar eens een fobo aanmakenHoe moet dat uberhaupt
Oh ik vind samen slapen heel gezellig en lievv en fijn op z'n tijd maar das dan alleen het voor het slapen gedeelte, het slapen zelf doe ik liever alleenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:14 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja sorry ik zeg dat vaak
[..]
Ja heel zwaar![]()
Naja wij slapen echt de hele nacht vaak tegen elkaar en er is toch genoeg ruimte voor als je het warm hebt etc.. dus nee ben er alles behalve blij mee dat ik alleen slaap
En Proms bed dan gooi ik even het deken van me af als het warm is aangezien ik dan niet even weg kan rollen want dan lig ik op de grond(1 pers bed).
Mijne ookquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:16 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
op dit moment zijn mijn nagels roze![]()
maar normaal niet nee
[..]
ik heb er 2ben ik nu geen meisje?
o really?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:15 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ik dacht al, jij bent geen tutjequote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:16 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
maar normaal niet nee
[..]
SpaceInvaders heeft echt duizenden soorten, echtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:15 schreef Osuchi het volgende:
[..]
ik blijf wel langer wegquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:10 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik zag ze ja
drie hele nachten zonder elkaarzwaar leven
![]()
ik ben na een paar nachten stiekem toch ook wel weer blij dat ik een bed voor mij alleen heb![]()
7 roze waarvan 1 een glitter topcoat is en dan nog een paarsige die ook een beetje naar roze neigtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:16 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
maar normaal niet nee
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |