quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Op mijn facebook: ''net nederlants examen gehad''
jammer dat t er geen gehat staatquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Op mijn facebook: ''net nederlants examen gehad''
Het ligt allemaal in een grote doosquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:21 schreef Osuchi het volgende:
[..]
130![]()
hoe bewaar je die allemaal man
ik heb zo'n nagellakrek aan de muur hangen maar ik schaam me er een beetje voor dus ik heb de helft in een la geflikkerd
Nah maakte dat grapje zelf.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
IK HOORDE DAT ZE OSUCHI VOOR GEK HIELDEN DOOR TE ZEGGEN DAT JIJ MIJ WAS HIHIHAIHAHOAHOHO![]()
![]()
ik heb het nooit los als ik ga slapenquote:
Ik zat heel serieus en gestresst bij t bushokje jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nah maakte dat grapje zelf.
had niet verwacht dat ze het serieus nam
Dat zou ongeloofwaardig zijnquote:
ongeloofwaardig? ongeloovwaardig tog?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat zou ongeloofwaardig zijn
Welke sterkte heb je?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:24 schreef badschaap het volgende:
leuk dat ik veraf weer allles kan zien, moet nu ook alleen een kilometer van het scherm zitte
Ja maar jij kan 't hebbenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:24 schreef msacras het volgende:
Ennn ik ga gerust zonde makeup naar buiten, boeit me weinigEr staan zelfs makeuploze foto's van me op fok.
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:26 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ja maar jij kan 't hebbenIk moet m'n haar ook weer lichter doen dan kan ik dat ook
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:24 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ik zat heel serieus en gestresst bij t bushokje ja
Ach wij slapen de meeste nachten ook in haar eenpersoonbed, en wij slapen altijd heel snel weer als we ergens door wakker worden etcquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:22 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja het samen in slaap vallen en samen wakker worden is leuk, maar verder... NeeIk word dan steeds wakker of maak hem wakker met mijn gedraai en gepraat haha. Of elkaar uit bed duwen
Maarja, dat krijg je met een eenpersoonsbed.
iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |