SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is wel ietwat slecht, maar minder dan koffie. Verschilt per thee soort en hoe sterk enzo.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:39 schreef Osuchi het volgende:
Is thee trouwens net zo slecht voor je tanden (geel worden enzo) als koffie?
cuda coresquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''GTX680M..4 GB..1600 nogwat cuda-cores dacht ik ''GTX680M..4 GB..1600 nogwat cuda-cores dacht ik''
ok
Hij heeft een dikke eyefinity setup, 3 schermen enzo.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:39 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik had ook zo'n vriend die steeds iets beters kocht nadat ik iets hadzo stom
*hoort in z'n hoofd een onbekend figuur in Spongebob schreeuwen: CHOCOLAAAA CHOCOOOLAAAAAAAAA*quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
*hoort in z'n hoofd een onbekend figuur in Spongebob schreeuwen: CHOCOLAAAA CHOCOOOLAAAAAAAAA*
Dit hierquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
*hoort in z'n hoofd een onbekend figuur in Spongebob schreeuwen: CHOCOLAAAA CHOCOOOLAAAAAAAAA*
Herkenbaarquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:44 schreef zwerty het volgende:
Waarom raak ik altijd stencils van school kwijt
Vanaf volgend jaarquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Herkenbaarprobeer ze meteen in een map te stoppen, anders eindig je net als ik en dat wil je niet
Ik drink liters aan water per dagquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:44 schreef Osuchi het volgende:
Ik ga maar even iets gezonds opzoeken danen thee.
Milka Oreoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:45 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ramp, nieuwe halen dan! Wel met Daim he.
Beter dan dit: Britse vrouw drinkt acht liter cola light per dagquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik drink liters aan water per dag
Ik vond het anders hard mee vallenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Goed zo5 vwo wordt het moeilijkste jaar eraf dus
Spiet mie donders weejwa.quote:
Ik ook.quote:
Had een heel Milka pakket besteld voor 10 euroquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:45 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ramp, nieuwe halen dan! Wel met Daim he.
Zwaar leven gvdquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:46 schreef msacras het volgende:
[..]
#struggles #fwp #thoughlife #taksi #jwz
Is het dan niet cafeine verslaving? Stap dan over op koffiequote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:46 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Beter dan dit: Britse vrouw drinkt acht liter cola light per dag
Hoe deed je dat nou weer?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:48 schreef Toto69 het volgende:
Ineens denk ik terug aan hoe ik die bloeddrukmeter in het ziekenhuis bijna heb gesloopt![]()
Waarom mag je het niet?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Spiet mie donders weejwa.
[..]
Ik ook.
Ik mag het eigenlijk niet.
Ik heb het wel. Mijn moeder heeft het, een doos Merci die mij al sinds moederdag heel verleidelijk zit aan te kijken. Soms is het alsof die die doos Merci schreeuwt ''eet alle chocolaatjes maar op Maurice!''.
Ik had een verhaal gehoord over een jongen hier, die dronk elke dag 2L cola en kreeg op een gegeven moment gele ogen. Gelijk naar t ziekenhuis, nu drinkt ie nog steeds 1L per dag volgens mijquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:46 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Beter dan dit: Britse vrouw drinkt acht liter cola light per dag
chronisch?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb hyperventilatie en dan wil je bloeddruk wel gekke dingen doen
dat was ik en ik mis nu 4 tandenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:49 schreef zwerty het volgende:
[..]
Ik had een verhaal gehoord over een jongen hier, die dronk elke dag 2L cola en kreeg op een gegeven moment gele ogen. Gelijk naar t ziekenhuis, nu drinkt ie nog steeds 1L per dag volgens mij!
klinkt als een leveraandoening als ie gele ogen kreegquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:49 schreef zwerty het volgende:
[..]
Ik had een verhaal gehoord over een jongen hier, die dronk elke dag 2L cola en kreeg op een gegeven moment gele ogen. Gelijk naar t ziekenhuis, nu drinkt ie nog steeds 1L per dag volgens mij!
Geen idee eigenlijk, krijg wel eens een 'aanval' maar wel steeds minder gelukkigquote:
heb ik ook gehad, een paniekaanval, best kut als je niet weet wat het isquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
klinkt als een leveraandoening als ie gele ogen kreeg
[..]
Geen idee eigenlijk, krijg wel eens een 'aanval' maar wel steeds minder gelukkig
Omdat ik misselijk word van chocolaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:49 schreef msacras het volgende:
[..]
Waarom mag je het niet?
En, heb jij haar die doos gegeven? Dat zou echt awkward zijn dan als jij hem op eet
Nou ja ik heb een chocola-addict als vader dus wij hebben altijd van die 70% pure chocola in huisen heel pure chocola is gezond (als je een klein stukje per dag neemt) dus dat is heel fijn.
Klopt, ze wilden me bijna vastbinden omdat m'n bloeddruk zo hoog opliepquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
heb ik ook gehad, een paniekaanval, best kut als je niet weet wat het is
Van een stukje chocola word je toch niet misselijk?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Omdat ik misselijk word van chocola, en omdat ik inderdaad die doos Merci heb gekocht. Maar goed, over 5 minuutjes gaan we lasagne eten dus dat maakt al een hoop goed.
Ik zag ze laatst bij de Jumboquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:52 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dat hebben ze niet in noord holland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |