quote:Asked to name the most trustworthy country in the EU, seven of the eight countries polled picked Germany — including the Germans themselves. The lone holdout was Greece, which felt that Greece was the most trustworthy country.
Eens met de VVD.quote:De VVD vreest 'WW-toerisme' en wil een aanpassing van de regels. De PvdA voorziet geen problemen. "De regels voor WW zijn streng.Polen komen hier om te werken en er zal snel weer werk zijn gevonden voor een werkloze Pool. Juist voor deze groep is er veel passende arbeid", aldus PvdA-Kamerlid Heerts in het AD.
Maar geen woord over Hongaren....quote:
Ik snap het probleem niet zo, toen ik naar het buitenland ging zat de belastingdienst met de toeslagen etc. daar bovenop.quote:
De UKIP is veruit de beste partij in Europa.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:18 schreef De_Guidance het volgende:
Of Somalië, het libertarisch paradijs.
Ik hoop dat hij een boze Libertarier is.quote:
Jij hebt dus geen idee wat libertarisme inhoud?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:29 schreef betyar het volgende:
[..]Jij hebt dus geen idee hoe ik over Hongaren denk?
Ik had graag eerst een antwoord op mijn vraag. Dit is behoorlijk onbeschoft.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:41 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Jij hebt dus geen idee wat libertarisme inhoud?
Ik weet hoe jij over Hongaren denkt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik had graag eerst een antwoord op mijn vraag. Dit is behoorlijk onbeschoft.
Libertariërs kunnen niet spellen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:41 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Jij hebt dus geen idee wat libertarisme inhoud?
Zo werkt meneer. Als het iets lastiger wordt ontwijkt hij de discussie. Bieden zijn inspiratieblogjes immers geen pasklaar antwoord op...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik had graag eerst een antwoord op mijn vraag. Dit is behoorlijk onbeschoft.
Haha, geniaalquote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:54 schreef remlof het volgende:
LOL: https://www.google.nl/sea(...)e=lnms&tbm=isch&sa=X
Ken je protopod, ik ben even zijn eerdere naam kwijt, op YT? Dat lijkt mij wel iemand voor jou.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is een vicieuze cirkel, we praten elkaar hier naar steeds grotere dieptepunten.
Nee hoor. Alles is nog door middel van emulators te spelen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je bent in een verkeerde tijd geboren.
Tot op heden nog niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ken je protopod, ik ben even zijn eerdere naam kwijt, op YT? Dat lijkt mij wel iemand voor jou.
Maar dat is niet half zo leuk als op 8-bit.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee hoor. Alles is nog door middel van emulators te spelen.
Hehe, hoe kom je toch steeds op van die geniale onbekende channels?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ken je protopod, ik ben even zijn eerdere naam kwijt, op YT? Dat lijkt mij wel iemand voor jou.
Dat is puur voor het gevoel leuk.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar dat is niet half zo leuk als op 8-bit.
Ik kan mijn Atari 2600 niet op mijn flatscreen aansluiten.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is puur voor het gevoel leuk.
Ik heb nog een NES thuis, dat vind ik al heel wat.
Daarom:quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan mijn Atari 2600 niet op mijn flatscreen aansluiten.
Ik heb al een Linuxbak aan m'n flatscreen hangen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daarom:
Koop een Raspberry Pi, maak een leuke behuizing met lego, zet er een emulator op (als je die kan vinden voor ARM) en sluit hem aan op je flatscreen.
De meeste via Something Awful.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hehe, hoe kom je toch steeds op van die geniale onbekende channels?
Mooi.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb al een Linuxbak aan m'n flatscreen hangen.
Mijjn mediaplayer is ook Linux dus second that one.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb al een Linuxbak aan m'n flatscreen hangen.
Aldus sprak de hoogleraar.quote:En dan nog iets. Wat is er eigenlijk mis met anusballetjes? We leven in 2013!
Vrachtwagenchauffeurs? Taxichauffeurs? Linkje?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:19 schreef Boze_Appel het volgende:
Die chauffeurs.![]()
Simpel volk wat meer wetten wil.
Je hebt nog een jaar.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:22 schreef Drugshond het volgende:
Ik draai ook nog onder XP.... en zal wel stevig balen als de stekker eruit gaat.
Hier kan ik qua tuning veel grappen mee uithalen.
http://nos.nl/video/50650(...)europese-regels.htmlquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vrachtwagenchauffeurs? Taxichauffeurs? Linkje?
Mjah, qua OS ben ik een late adopter. Stabiliteit is voor mij belangrijker dan fancy dingen.quote:
Verdiep je in Arch Linux ... Je kan mijn mirror gebruiken, die staat in de officiele mirrorlist.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:29 schreef Drugshond het volgende:
We zullen gewoon W8 moeten vreten...
[..]
Mjah, qua OS ben ik een late adopter. Stabiliteit is voor mij belangrijker dan fancy dingen.
Ik heb een backup Linux (PC) back. Just in case. Compleet opgebouwd uit reverse onderdelen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Verdiep je in Arch Linux ... Je kan mijn mirror gebruiken, die staat in de officiele mirrorlist.
Beroven?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:32 schreef De_Guidance het volgende:
Huilende vrouw hier. Wat moet ik doen?
Piemel in haar mond... minder herrie.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:32 schreef De_Guidance het volgende:
Klappen verkopen opdat het gejank stopt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:32 schreef De_Guidance het volgende:
Mwah, ik kan wel begrijpen dat vrachtwagenchauffeurs er niet op zitten te wachten zich in deze onzekere tijden te moeten omscholen naar een nieuwe job. Vrachtwagenchauffeur is voor Nederlanders een uitstervend beroep aan het worden, en verandering / onzekerheid brengt altijd weerstand met zich mee.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/50650(...)europese-regels.html
Slaan en "kankerhoer" schreeuwen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:32 schreef De_Guidance het volgende:
Ik snap het ook wel. Minder weerstand is makkelijker. Maar doe gewoon je werk en als iemand anders dat goedkoper wil doen is dat dikke pech voor je.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, ik kan wel begrijpen dat vrachtwagenchauffeurs er niet op zitten te wachten zich in deze onzekere tijden te moeten omscholen naar een nieuwe job. Vrachtwagenchauffeur is voor Nederlanders een uitstervend beroep aan het worden, en verandering / onzekerheid brengt altijd weerstand met zich mee.
Tranen op zandbakken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:34 schreef Tem het volgende:
De kindertjes in Afrika, die hebben pas wat te janken.
Zo werkt de wereld natuurlijk niet, dat weet jij ook wel.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Maar doe gewoon je werk en als iemand anders dat goedkoper wil doen is dat dikke pech voor je.
Gelukkig compenseer jij voldoende met je vrouwelijke touch.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:35 schreef De_Guidance het volgende:
Ik wist dat dit dergelijke reacties op zou leveren in de testosteron-SC.
Privacy wordt gewaarborgd.quote:
Ja toch.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:36 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Gelukkig compenseer jij voldoende met je vrouwelijke touch.
hahaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:36 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Gelukkig compenseer jij voldoende met je vrouwelijke touch.
Dan is het een domme attentiehoer en moet je je verre van haar houden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:37 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Privacy wordt gewaarborgd.
Het heeft in ieder niets met mij te maken en het is in mijn ogen vrij overdreven (er is weinig aan de hand).
Inferieure wezens, zou VS zeggen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:34 schreef Tem het volgende:
De kindertjes in Afrika, die hebben pas wat te janken.
En dan begint iemand over de kinderen van Joodse kolonisten en dan is het hek opeens van de dam.quote:
Heb jij een zus?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:39 schreef Friek_ het volgende:
Als m'n zus ging janken om niets ging ik meestal popcorn maken met behulp van de magnetron.
dm gewoon haar nummer naar v_P.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ze gedraagt zich af en toe behoorlijk verkankerd, inderdaad.
Goeiequote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ze gedraagt zich af en toe behoorlijk verkankerd, inderdaad.
Hou je rekening met het feit dat ze een bochel heeft?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:47 schreef von_Preussen het volgende:
Dank Friek_ voor het telefoonnummer, ik zal vanmiddag even bellen.
Die heb ik zelf ook, dus ik weet hoe men ermee moet omgaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hou je rekening met het feit dat ze een bochel heeft?
Handig voor doggy.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die heb ik zelf ook, dus ik weet hoe men ermee moet omgaan.
Zodra je eenmaal die bult over bent, zal het geen probleem meer zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die heb ik zelf ook, dus ik weet hoe men ermee moet omgaan.
Dat zei Lance Armstrong ook.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zodra je eenmaal die bult over bent, zal het geen probleem meer zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |