quote:Asked to name the most trustworthy country in the EU, seven of the eight countries polled picked Germany — including the Germans themselves. The lone holdout was Greece, which felt that Greece was the most trustworthy country.
Eens met de VVD.quote:De VVD vreest 'WW-toerisme' en wil een aanpassing van de regels. De PvdA voorziet geen problemen. "De regels voor WW zijn streng.Polen komen hier om te werken en er zal snel weer werk zijn gevonden voor een werkloze Pool. Juist voor deze groep is er veel passende arbeid", aldus PvdA-Kamerlid Heerts in het AD.
Maar geen woord over Hongaren....quote:
Ik snap het probleem niet zo, toen ik naar het buitenland ging zat de belastingdienst met de toeslagen etc. daar bovenop.quote:
De UKIP is veruit de beste partij in Europa.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:18 schreef De_Guidance het volgende:
Of Somalië, het libertarisch paradijs.
Ik hoop dat hij een boze Libertarier is.quote:
Jij hebt dus geen idee wat libertarisme inhoud?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:29 schreef betyar het volgende:
[..]Jij hebt dus geen idee hoe ik over Hongaren denk?
Ik had graag eerst een antwoord op mijn vraag. Dit is behoorlijk onbeschoft.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:41 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Jij hebt dus geen idee wat libertarisme inhoud?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |