Haha, geniaalquote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:54 schreef remlof het volgende:
LOL: https://www.google.nl/sea(...)e=lnms&tbm=isch&sa=X
Ken je protopod, ik ben even zijn eerdere naam kwijt, op YT? Dat lijkt mij wel iemand voor jou.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is een vicieuze cirkel, we praten elkaar hier naar steeds grotere dieptepunten.
Nee hoor. Alles is nog door middel van emulators te spelen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je bent in een verkeerde tijd geboren.
Tot op heden nog niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ken je protopod, ik ben even zijn eerdere naam kwijt, op YT? Dat lijkt mij wel iemand voor jou.
Maar dat is niet half zo leuk als op 8-bit.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee hoor. Alles is nog door middel van emulators te spelen.
Hehe, hoe kom je toch steeds op van die geniale onbekende channels?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ken je protopod, ik ben even zijn eerdere naam kwijt, op YT? Dat lijkt mij wel iemand voor jou.
Dat is puur voor het gevoel leuk.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar dat is niet half zo leuk als op 8-bit.
Ik kan mijn Atari 2600 niet op mijn flatscreen aansluiten.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is puur voor het gevoel leuk.
Ik heb nog een NES thuis, dat vind ik al heel wat.
Daarom:quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan mijn Atari 2600 niet op mijn flatscreen aansluiten.
Ik heb al een Linuxbak aan m'n flatscreen hangen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daarom:
Koop een Raspberry Pi, maak een leuke behuizing met lego, zet er een emulator op (als je die kan vinden voor ARM) en sluit hem aan op je flatscreen.
De meeste via Something Awful.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hehe, hoe kom je toch steeds op van die geniale onbekende channels?
Mooi.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb al een Linuxbak aan m'n flatscreen hangen.
Mijjn mediaplayer is ook Linux dus second that one.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb al een Linuxbak aan m'n flatscreen hangen.
Aldus sprak de hoogleraar.quote:En dan nog iets. Wat is er eigenlijk mis met anusballetjes? We leven in 2013!
Vrachtwagenchauffeurs? Taxichauffeurs? Linkje?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:19 schreef Boze_Appel het volgende:
Die chauffeurs.![]()
Simpel volk wat meer wetten wil.
Je hebt nog een jaar.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:22 schreef Drugshond het volgende:
Ik draai ook nog onder XP.... en zal wel stevig balen als de stekker eruit gaat.
Hier kan ik qua tuning veel grappen mee uithalen.
http://nos.nl/video/50650(...)europese-regels.htmlquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vrachtwagenchauffeurs? Taxichauffeurs? Linkje?
Mjah, qua OS ben ik een late adopter. Stabiliteit is voor mij belangrijker dan fancy dingen.quote:
Verdiep je in Arch Linux ... Je kan mijn mirror gebruiken, die staat in de officiele mirrorlist.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:29 schreef Drugshond het volgende:
We zullen gewoon W8 moeten vreten...
[..]
Mjah, qua OS ben ik een late adopter. Stabiliteit is voor mij belangrijker dan fancy dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |