http://www.nu.nl/opmerkel(...)zelf-ziekenhuis.htmlquote:Een 37-jarige Hongaar heeft zondag per ongeluk met een machine zijn arm afgezaagd. Hij is daarna met zijn ledemaat bij zich naar een ziekenhuis 15 kilometer verderop gereden.
Het incident vond plaats op een bouwplaats in Purbach, in het oosten van Oostenrijk. De man reed vervolgens zelf naar een ziekenhuis in Eisenstadt. De dokters aldaar lieten hem direct overvliegen naar een ziekenhuis in Wenen.
Het is nog te vroeg om te zeggen of de man zijn arm kan behouden. ''Het belangrijkste bij een dergelijk geval is dat er weer snel bloed in de arm komt'', vertelt plastisch chirurg Oskar C. Aszmann. ''De arm heeft zes uur lang geen bloed gehad, en dat is een grensgeval.'
Deze is beter want Hongaarse TS.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:08 schreef mstx het volgende:
NWS / Man zaagt arm af en rijdt naar ziekenhuis
aangehouden voor te hard rijden. Vanwaar die haast meneer? Nou kijk agent.......quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:09 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik hoop dat hij een boete heeft gekregenEen beetje met 1 hand aan het stuur zitten
zegt er een uit 1997quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:35 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Typische vrouwen vraag als het aankomt op besturen van een auto...
Zet die computer in de keuken eens uit en ga eens aan het werk,quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:42 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
zegt er een uit 1997moet jij niet op school zitten
oh stom van me, ik ging er eigenlijk gelijk vanuit dat het zijn rechterarm was die eraf lagquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar heb je alleen je rechterarm en je linkervoet voor nodig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |