Aldus sprak de hoogleraar.quote:En dan nog iets. Wat is er eigenlijk mis met anusballetjes? We leven in 2013!
Vrachtwagenchauffeurs? Taxichauffeurs? Linkje?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:19 schreef Boze_Appel het volgende:
Die chauffeurs.![]()
Simpel volk wat meer wetten wil.
Je hebt nog een jaar.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:22 schreef Drugshond het volgende:
Ik draai ook nog onder XP.... en zal wel stevig balen als de stekker eruit gaat.
Hier kan ik qua tuning veel grappen mee uithalen.
http://nos.nl/video/50650(...)europese-regels.htmlquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vrachtwagenchauffeurs? Taxichauffeurs? Linkje?
Mjah, qua OS ben ik een late adopter. Stabiliteit is voor mij belangrijker dan fancy dingen.quote:
Verdiep je in Arch Linux ... Je kan mijn mirror gebruiken, die staat in de officiele mirrorlist.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:29 schreef Drugshond het volgende:
We zullen gewoon W8 moeten vreten...
[..]
Mjah, qua OS ben ik een late adopter. Stabiliteit is voor mij belangrijker dan fancy dingen.
Ik heb een backup Linux (PC) back. Just in case. Compleet opgebouwd uit reverse onderdelen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Verdiep je in Arch Linux ... Je kan mijn mirror gebruiken, die staat in de officiele mirrorlist.
Beroven?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:32 schreef De_Guidance het volgende:
Huilende vrouw hier. Wat moet ik doen?
Piemel in haar mond... minder herrie.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:32 schreef De_Guidance het volgende:
Klappen verkopen opdat het gejank stopt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:32 schreef De_Guidance het volgende:
Mwah, ik kan wel begrijpen dat vrachtwagenchauffeurs er niet op zitten te wachten zich in deze onzekere tijden te moeten omscholen naar een nieuwe job. Vrachtwagenchauffeur is voor Nederlanders een uitstervend beroep aan het worden, en verandering / onzekerheid brengt altijd weerstand met zich mee.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/50650(...)europese-regels.html
Slaan en "kankerhoer" schreeuwen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:32 schreef De_Guidance het volgende:
Ik snap het ook wel. Minder weerstand is makkelijker. Maar doe gewoon je werk en als iemand anders dat goedkoper wil doen is dat dikke pech voor je.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, ik kan wel begrijpen dat vrachtwagenchauffeurs er niet op zitten te wachten zich in deze onzekere tijden te moeten omscholen naar een nieuwe job. Vrachtwagenchauffeur is voor Nederlanders een uitstervend beroep aan het worden, en verandering / onzekerheid brengt altijd weerstand met zich mee.
Tranen op zandbakken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:34 schreef Tem het volgende:
De kindertjes in Afrika, die hebben pas wat te janken.
Zo werkt de wereld natuurlijk niet, dat weet jij ook wel.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Maar doe gewoon je werk en als iemand anders dat goedkoper wil doen is dat dikke pech voor je.
Gelukkig compenseer jij voldoende met je vrouwelijke touch.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:35 schreef De_Guidance het volgende:
Ik wist dat dit dergelijke reacties op zou leveren in de testosteron-SC.
Privacy wordt gewaarborgd.quote:
Ja toch.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:36 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Gelukkig compenseer jij voldoende met je vrouwelijke touch.
hahaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:36 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Gelukkig compenseer jij voldoende met je vrouwelijke touch.
Dan is het een domme attentiehoer en moet je je verre van haar houden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:37 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Privacy wordt gewaarborgd.
Het heeft in ieder niets met mij te maken en het is in mijn ogen vrij overdreven (er is weinig aan de hand).
Inferieure wezens, zou VS zeggen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:34 schreef Tem het volgende:
De kindertjes in Afrika, die hebben pas wat te janken.
En dan begint iemand over de kinderen van Joodse kolonisten en dan is het hek opeens van de dam.quote:
Heb jij een zus?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:39 schreef Friek_ het volgende:
Als m'n zus ging janken om niets ging ik meestal popcorn maken met behulp van de magnetron.
dm gewoon haar nummer naar v_P.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ze gedraagt zich af en toe behoorlijk verkankerd, inderdaad.
Goeiequote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ze gedraagt zich af en toe behoorlijk verkankerd, inderdaad.
Hou je rekening met het feit dat ze een bochel heeft?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:47 schreef von_Preussen het volgende:
Dank Friek_ voor het telefoonnummer, ik zal vanmiddag even bellen.
Die heb ik zelf ook, dus ik weet hoe men ermee moet omgaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hou je rekening met het feit dat ze een bochel heeft?
Handig voor doggy.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die heb ik zelf ook, dus ik weet hoe men ermee moet omgaan.
Zodra je eenmaal die bult over bent, zal het geen probleem meer zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die heb ik zelf ook, dus ik weet hoe men ermee moet omgaan.
Dat zei Lance Armstrong ook.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zodra je eenmaal die bult over bent, zal het geen probleem meer zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |