Hierboven mijn eerste ESF-post.quote:
Ik geloof wel eens in die live-reeksen.quote:
Houdt de spanning erin hequote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:29 schreef APK het volgende:
Wat een mierenneukers, echt wachten tot 20:30u![]()
doe eens wat danquote:
Beetje zielig wel, en het feit dat crew dan wel gaat posten ook, maar genoeg daaroverquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:29 schreef APK het volgende:
Wat een mierenneukers, echt wachten tot 20:30u![]()
over een dijk kan je fietsen, over anouk niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:30 schreef Evertjan het volgende:
Anouk heeft tenminste nog een dijk van een stem. Ik ben ooit eens bij een akoestisch optreden van haar geweest in 013 en ik kreeg gewoon kippenvel tijdens het optreden
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:30 schreef D. het volgende:
[..]
Beetje zielig wel, en het feit dat crew dan wel gaat posten ook, maar genoeg daarover
Toen ik die post wou maken nog nietquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij is open toch? Wat moeten we nog meer doen
Ik had niets eens in de gaten dat-ie nog dicht was.quote:
Ik wil niet weten hoeveel mensen over anouk geweest zijn hoor...........quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
over een dijk kan je fietsen, over anouk niet.
Blijkbaarquote:
quote:
quote:
genoeg denk ik zoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoeveel mensen over anouk geweest zijn hoor...........
quote:
Danny Vera heeft haar telefoonnummer. Komt door zijn gelquote:
Bijna.quote:
Allemaal negertjes.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoeveel mensen over anouk geweest zijn hoor...........
ik heb het al op, ik ga zo aan de wijnquote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:32 schreef groenen het volgende:
Is er geen ambachtelijk wettopic van de buurman dit jaar?
Iedereen zit in de kroeg.quote:
Is ie dat niet dan?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:33 schreef TheVulture het volgende:
Die Sander Lantinga zou ook een goeie homo zijn trouwens
Nopequote:
Nee volgens mij nietquote:
voor zn neus?quote:
Omdat jij alles kijkt.quote:
Wijn is overrated. Volgend jaar als ik 16 ben aan de pils.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:33 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik heb het al op, ik ga zo aan de wijn
Ik kijk inderdaad vrij veel programma'squote:
Luna.quote:
Oh ja ik was te over enthousiastquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die was er toch alleen bij bij de finale?
quote:
kwoot voor trutquote:
Wie?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Jammer dat zij het maar 1 keer horen...
Gretchen Petersquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:34 schreef Evertjan het volgende:
ik mis een type Jimmy LaFave op het songfestival
Ja, het 3fm hok gaat niet zo hard.quote:
deze mensen dekken ook elkaarquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:34 schreef Mani89 het volgende:
Wat trappen deze mensen een hoop open deuren in.
Slechtste smoes altijd.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:34 schreef D. het volgende:
Als we niet winnen ligt het aan het feit dat je het een paar keer had moeten horen
Het VI hok is héél leuk, alleen wil slechts een beperkt aantal mensen VI na doen met mij.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, het 3fm hok gaat niet zo hard.
Jouw VBL hok daarentegen
Nee, erger, hč?quote:
Graydon mannetje is er niks bijquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:34 schreef Mani89 het volgende:
Wat trappen deze mensen een hoop open deuren in.
Niemand, alleen jij.quote:
Frits' Ik forceer een totaal onbekend nummer van Boudewijn de Groot in de Top 2000 omdat ik de fans van Queen wil trollen' Spitsquote:
Jan Willem Roy en Erwin Nijhoff moeten in het voorprogramma van Jannes staan, maar ja Nederland is een smakeloos land.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
goed zo jochie jij hebt tenminste klasse
Dat is wel een prestatie opzichquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:35 schreef BabeWatcher het volgende:
wat een vreselijk lied, ik heb het nog nooit gehoord
Ik faal.quote:
Nu wel toch?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:35 schreef BabeWatcher het volgende:
Bam, doen we ff !quote:
en ik kan het weten want ik heb samen met Wilfred Genee ook op nummer 1 gestaan in de hitparadequote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jan Willem Roy en Erwin Nijhoff moeten in het voorprogramma van Jannes staan, maar ja Nederland is een smakeloos land.
Dat is die dikke dus?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:35 schreef grazz het volgende:
Ik ben zo benieuwd hoe de backings vanavond klinken
Dan zaten we nu aan deel 17.quote:
Kunnen haters geen apart topic openen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:35 schreef BabeWatcher het volgende:
Boudewijn de Grootquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Frits' Ik forceer een totaal onbekend nummer van Boudewijn de Groot in de Top 2000 omdat ik de fans van Queen wil trollen' Spits
?quote:
+1quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb eigenlijk nog niks gehoord verder, behalve Anouk
zelfde geldt voor mijquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb eigenlijk nog niks gehoord verder, behalve Anouk
je verwacht het nietquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:37 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Tuurlijk, Monique Smit in een Tros-programma.
GGMMquote:
Geen idee. Vraag het.quote:
Dat was een jaar of 30 geleden misschien nog een aardig idee geweest.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Boudewijn de GrootAls er iemand naar het songfestival moet!
post ze dan !quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar heb ik toevallig nog leuke paints van?!
Terwijl het laatste eigenlijk altijd het leukst is: de punten.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:38 schreef Arcee het volgende:
Songfestivalavonden duren altijd nog langer dan dat als kind oudjaarsavond duurde.
Hopen op veel foute kermisnummers.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:38 schreef LeaderRoel het volgende:
Volgens mij wordt dit ESF ook weer vreselijk
Wat een hit was dat, werd maandenlang gedraaid.quote:
quote:
Dit inderdaad. Daar is niet veel van over.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:38 schreef female81 het volgende:
[..]
Dat was een jaar of 30 geleden misschien nog een aardig idee geweest.
Grootste ESF-hit van deze eeuw.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat een hit was dat, werd maandenlang gedraaid.
Net als Cornald Maas. Al valt het me wel op dat er veel homo zijn in de BN'erswereld. Niet hatelijk bedoeld ofzo.quote:
Ja, en die heb je bij de halve finale niet eens ook nog.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:38 schreef Karina het volgende:
Terwijl het laatste eigenlijk altijd het leukst is: de punten.
nee, jij bent een ESF hit!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |