Koop een bokszak en leef je uit.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:32 schreef Andromache het volgende:
eigenlijk zou ik nog 2,5 uur moeten werken maar ik kan niet meer. want ik voel mE KWAAD KWAAD KWAAD. vannacht vier uur lang in paniek zitten janken. ik kan niet meer. ik wil iemand in elkaar slaan.
niet het verkeerde knopje induwen heh.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:10 schreef Plums het volgende:
[..]
goed advies man, tnx, zal gelijk het knopje 'uit' even induwen
Daten?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:39 schreef FAUSTI het volgende:
21.000 Euro per jaar gratis, dank je wel
Voelt goed.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:26 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Mag niet ben zwakbegaafd, al levert een predicaat als zwakbegaafd dus wel geld op
Baalmoment nu, tentamen slecht gemaakt, dus een onvoldoende. Volgend jaar weer twee herkansingen voor mijn P.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:28 schreef Jano9 het volgende:
Goed, al heb ik een hertentamen gemaakt waarvan ik nou niet weet of ik hem goed of slecht heb gemaakt. Afwachten dus
Hoeveel flessen heb je nodig om dat te waarderenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:06 schreef formerjellybean het volgende:
Met wijntje songfestival aan het kijken
Iedere Nederlandse homo vroeg ernaar,quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoeveel flessen heb je nodig om dat te waarderen
Dat is stiekem fout en toch leukquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoeveel flessen heb je nodig om dat te waarderen
Teloorgang van muziek, wat een boutnummerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:58 schreef formerjellybean het volgende:
Euforia. We zijn door naar de finale eindelijk eens een keer . Anouk ruled
Dankjewel!quote:
Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:10 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Over het algemeen kom je er verder mee dan de eerstelijns
OT: mixed feelings. maar sporten helpt.
Ik zag jou!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Teloorgang van muziek, wat een boutnummer
OT: excursie naar Rotterdam gehad en daarna met wat chille klasgenoten wezen uiteten in Utrecht. Genoeg buiten geweest voor de rest van de week, nu weer lekker veilig FOK!ken
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:59 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik zag jou!Nee grapje, ik ken je niet eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:15 schreef Yuki het volgende:
Zenuwen zijn voorbij, het is goed gegaan. Nu wacht morgen nog wel een moeilijke dag, maar met de steun van lieve familie en vrienden kom ik er wel doorheen.Veel sterkte morgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Go minthy, go minthyquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:29 schreef minthy het volgende:
Met hangen en wurgen weer een stapje verder voor school, het kost me ontzettend veel meer moeite dan normaal
I'm going!! Op 9 juli is de diplomering en ik ga er gewoon bij zijn. Punt.quote:
dit, enorm kijkavonden vanochtendquote:
Je hebt het over de post van Fausti?quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:30 schreef pietkanarie het volgende:
Blij, een (Engelse) tekst waar ik weinig van begreep begint ein-de-lijk op zijn plek te vallen. Nu weer gemotiveerd om door te gaan.
+ lekker dagje vrij vandaag.
haha, had gekund inderdaad! Maar nee, dit is een tekst over het motiveren van leerlingen. Nooit geweten dat daar zoveel over te schrijven wasquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je hebt het over de post van Fausti?
Hier goed! Druk! En straks een open dag bij universiteit waar ik PhD zou willen doen. Zin in!
quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:53 schreef minthy het volgende:
Ik schrok (positief) van de weegschaal, 13kg kwijt in de afgelopen 3 maanden![]()
Dat verklaart dat ik haast geen kont meer in m'n broek heb hangen...
Wat stress al niet kan doen.
Squatten ftw.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:53 schreef minthy het volgende:
Ik schrok (positief) van de weegschaal, 13kg kwijt in de afgelopen 3 maanden![]()
Dat verklaart dat ik haast geen kont meer in m'n broek heb hangen...
Wat stress al niet kan doen.
Haha, zo herkenbaar. Denken: morgen ga ik echt veel doen. Maar eerst slapen tot ik uit mezelf wakker word.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
Nu pas wakkerik ga toch weer een wekker zetten op vrije dagen
Dit jaquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:57 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Haha, zo herkenbaar. Denken: morgen ga ik echt veel doen. Maar eerst slapen tot ik uit mezelf wakker word.
En ja, dan is het zo twaalf uur.
Komt goed. De tijd voor het zoeken van een baan is op dit moment gewoon erg ongunstig. Ligt denk ik niet aan jou, ook al ken ik je verder niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:11 schreef kipptje het volgende:
Sterkte yuki![]()
Mn zelfvertrouwens is behoorlijk weg. Ik krijg het gevoel dat geen enkele werkgever mij wilt hebben, ook al voldoe ik aan alle eisen die ze stellen (ik wil zo graag iets anders!!).
Soms wou ik dat ik een andere studie had gedaan. Maar ja, daar kwam ik te laat achter
Ik ken het gevoel qua studiekeuze....quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:11 schreef kipptje het volgende:
Mn zelfvertrouwens is behoorlijk weg. Ik krijg het gevoel dat geen enkele werkgever mij wilt hebben, ook al voldoe ik aan alle eisen die ze stellen (ik wil zo graag iets anders!!).
Soms wou ik dat ik een andere studie had gedaan. Maar ja, daar kwam ik te laat achter
Precies dat inderdaad! Het stomme is vooral dat ik pas bij mn laatste opleiding erachter ben gekomen wat ik echt wilde, maar toen was het al te laat om nog overstappen. Ik kan het ook niet meer doen tenzij iemand met een grote zak met geld zegt dat hij mn opleiding wilt betalen...quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:17 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel qua studiekeuze....Of je wordt afgewimpeld met het bericht: We zijn verder gegaan met sollicitanten die meer ervaring hebben dan jij. Tjah, zo krijg je nooit ervaring! Ik wacht nu ook ongeduldig op een telefoontje voor een gesprek. Niet voor een fulltime iets, maar er is gewoon zo weinig!
Verder OT: Voel me een beetje.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:53 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Tegenstrijdig. Lieve mensen in mijn omgeving 'teleur aan het stellen' in een poging grenzen aan te geven. Hoop dat de dag dat hoofd & hart op één lijn zitten heel snel komt
ik wil ook wel even komen kroelenquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:00 schreef formerjellybean het volgende:
Wat is laptoppen terwijl je op bed zit en een kat die die lekker bij je komt kroelen toch eigenlijk heerlijkHet zijn even de kleine momentjes die het hem doen
quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:00 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
ik wil ook wel even komen kroelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |