geen gekke dingen doen hequote:Op dinsdag 14 mei 2013 03:07 schreef Andromache het volgende:
ik wil af van deze onmenselijk grote kwelling
Luisteren naar de stilte, dan dwalen de gedachtes vanzelf af. Althans, zo werkt het bij mijquote:Op dinsdag 14 mei 2013 04:23 schreef formerjellybean het volgende:
Grrrrrr , ik kan niet slapen. Het is muisstil en ik kom gewoon niet in slaap![]()
Ik ben maar even gaan laptoppen hopen dat ik zo dus wel in slaap ga vallen
Over het algemeen kom je er verder mee dan de eerstelijnsquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:53 schreef Gary_Oak het volgende:
Zenuwachtig voor wat er gaat gebeuren bij de tweedelijnspsycholoog. Weet niet wat me te wachten staat.
Koop een bokszak en leef je uit.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:32 schreef Andromache het volgende:
eigenlijk zou ik nog 2,5 uur moeten werken maar ik kan niet meer. want ik voel mE KWAAD KWAAD KWAAD. vannacht vier uur lang in paniek zitten janken. ik kan niet meer. ik wil iemand in elkaar slaan.
niet het verkeerde knopje induwen heh.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:10 schreef Plums het volgende:
[..]
goed advies man, tnx, zal gelijk het knopje 'uit' even induwen
Daten?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:39 schreef FAUSTI het volgende:
21.000 Euro per jaar gratis, dank je wel
Voelt goed.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:26 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Mag niet ben zwakbegaafd, al levert een predicaat als zwakbegaafd dus wel geld op
Baalmoment nu, tentamen slecht gemaakt, dus een onvoldoende. Volgend jaar weer twee herkansingen voor mijn P.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:28 schreef Jano9 het volgende:
Goed, al heb ik een hertentamen gemaakt waarvan ik nou niet weet of ik hem goed of slecht heb gemaakt. Afwachten dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |