Ik zeg niet dat ik niet veel adviezen opvolg, ik zeg dat ik bepaalde adviezen opvolg, dat is wat andersquote:Op maandag 13 mei 2013 23:49 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Dus volg je mijn advies om niet veel adviezen op te volgen weer op waarmee je dus eigenlijk je eigen tegenspreekt waar je zegt dat je niet veel adviezen opvolgt.
Voor degene die het nog niet duidelijk was, ik ben blij opgewekt en in voor 'n lolletje.
Heerlijke avond gehad.
Het spijt me, kan nog al opdringerig zijn met mijn "kijk mij 'grappig' zijn".quote:Op maandag 13 mei 2013 23:51 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik niet veel adviezen opvolg, ik zeg dat ik bepaalde adviezen opvolg, dat is wat anders![]()
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:52 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Het spijt me, kan nog al opdringerig zijn met mijn "kijk mij grappig zijn".
Je hebt gelijk![]()
Slapen
Indien nodig weet je me te vindenquote:Op maandag 13 mei 2013 23:39 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Ach, lang verhaal en geen zin om dat te delen in dit topic.
Dit. Ik zit ook nog steeds op de bankquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
En dan weten dat je móét gaan slapen, maar jezelf niet naar je bed kunnen bewegen
je mist niks 's nachts.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:24 schreef Froob het volgende:
Ik voel me moe, maar ik wil niet slapen, want dat is saai...
Zoveel dingen die ik zou kunnen doen in plaats van slapen! Hoewel ik op dit moment eigenlijk gewoon niks doe, maar goed.quote:[..]
je mist niks 's nachts.
Dat is lief, thanks.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Indien nodig weet je me te vinden
OT: dubbel... Enerzijds vereerd, energiek en blij, anderzijds moe, verdrietig en nerveus.
En dan weten dat je móét gaan slapen, maar jezelf niet naar je bed kunnen bewegen
Succes!!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:53 schreef Gary_Oak het volgende:
Zenuwachtig voor wat er gaat gebeuren bij de tweedelijnspsycholoog. Weet niet wat me te wachten staat.
geen gekke dingen doen hequote:Op dinsdag 14 mei 2013 03:07 schreef Andromache het volgende:
ik wil af van deze onmenselijk grote kwelling
Luisteren naar de stilte, dan dwalen de gedachtes vanzelf af. Althans, zo werkt het bij mijquote:Op dinsdag 14 mei 2013 04:23 schreef formerjellybean het volgende:
Grrrrrr , ik kan niet slapen. Het is muisstil en ik kom gewoon niet in slaap![]()
Ik ben maar even gaan laptoppen hopen dat ik zo dus wel in slaap ga vallen
Over het algemeen kom je er verder mee dan de eerstelijnsquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:53 schreef Gary_Oak het volgende:
Zenuwachtig voor wat er gaat gebeuren bij de tweedelijnspsycholoog. Weet niet wat me te wachten staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |