Komt goed. De tijd voor het zoeken van een baan is op dit moment gewoon erg ongunstig. Ligt denk ik niet aan jou, ook al ken ik je verder niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:11 schreef kipptje het volgende:
Sterkte yuki![]()
Mn zelfvertrouwens is behoorlijk weg. Ik krijg het gevoel dat geen enkele werkgever mij wilt hebben, ook al voldoe ik aan alle eisen die ze stellen (ik wil zo graag iets anders!!).
Soms wou ik dat ik een andere studie had gedaan. Maar ja, daar kwam ik te laat achter
Ik ken het gevoel qua studiekeuze....quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:11 schreef kipptje het volgende:
Mn zelfvertrouwens is behoorlijk weg. Ik krijg het gevoel dat geen enkele werkgever mij wilt hebben, ook al voldoe ik aan alle eisen die ze stellen (ik wil zo graag iets anders!!).
Soms wou ik dat ik een andere studie had gedaan. Maar ja, daar kwam ik te laat achter
Precies dat inderdaad! Het stomme is vooral dat ik pas bij mn laatste opleiding erachter ben gekomen wat ik echt wilde, maar toen was het al te laat om nog overstappen. Ik kan het ook niet meer doen tenzij iemand met een grote zak met geld zegt dat hij mn opleiding wilt betalen...quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:17 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel qua studiekeuze....Of je wordt afgewimpeld met het bericht: We zijn verder gegaan met sollicitanten die meer ervaring hebben dan jij. Tjah, zo krijg je nooit ervaring! Ik wacht nu ook ongeduldig op een telefoontje voor een gesprek. Niet voor een fulltime iets, maar er is gewoon zo weinig!
Verder OT: Voel me een beetje.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:53 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Tegenstrijdig. Lieve mensen in mijn omgeving 'teleur aan het stellen' in een poging grenzen aan te geven. Hoop dat de dag dat hoofd & hart op één lijn zitten heel snel komt
ik wil ook wel even komen kroelenquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:00 schreef formerjellybean het volgende:
Wat is laptoppen terwijl je op bed zit en een kat die die lekker bij je komt kroelen toch eigenlijk heerlijkHet zijn even de kleine momentjes die het hem doen
quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:00 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
ik wil ook wel even komen kroelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |