quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:53 schreef minthy het volgende:
Ik schrok (positief) van de weegschaal, 13kg kwijt in de afgelopen 3 maanden![]()
Dat verklaart dat ik haast geen kont meer in m'n broek heb hangen...
Wat stress al niet kan doen.
Squatten ftw.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:53 schreef minthy het volgende:
Ik schrok (positief) van de weegschaal, 13kg kwijt in de afgelopen 3 maanden![]()
Dat verklaart dat ik haast geen kont meer in m'n broek heb hangen...
Wat stress al niet kan doen.
Haha, zo herkenbaar. Denken: morgen ga ik echt veel doen. Maar eerst slapen tot ik uit mezelf wakker word.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
Nu pas wakkerik ga toch weer een wekker zetten op vrije dagen
Dit jaquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:57 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Haha, zo herkenbaar. Denken: morgen ga ik echt veel doen. Maar eerst slapen tot ik uit mezelf wakker word.
En ja, dan is het zo twaalf uur.
Komt goed. De tijd voor het zoeken van een baan is op dit moment gewoon erg ongunstig. Ligt denk ik niet aan jou, ook al ken ik je verder niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:11 schreef kipptje het volgende:
Sterkte yuki![]()
Mn zelfvertrouwens is behoorlijk weg. Ik krijg het gevoel dat geen enkele werkgever mij wilt hebben, ook al voldoe ik aan alle eisen die ze stellen (ik wil zo graag iets anders!!).
Soms wou ik dat ik een andere studie had gedaan. Maar ja, daar kwam ik te laat achter
Ik ken het gevoel qua studiekeuze....quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:11 schreef kipptje het volgende:
Mn zelfvertrouwens is behoorlijk weg. Ik krijg het gevoel dat geen enkele werkgever mij wilt hebben, ook al voldoe ik aan alle eisen die ze stellen (ik wil zo graag iets anders!!).
Soms wou ik dat ik een andere studie had gedaan. Maar ja, daar kwam ik te laat achter
Precies dat inderdaad! Het stomme is vooral dat ik pas bij mn laatste opleiding erachter ben gekomen wat ik echt wilde, maar toen was het al te laat om nog overstappen. Ik kan het ook niet meer doen tenzij iemand met een grote zak met geld zegt dat hij mn opleiding wilt betalen...quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:17 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel qua studiekeuze....Of je wordt afgewimpeld met het bericht: We zijn verder gegaan met sollicitanten die meer ervaring hebben dan jij. Tjah, zo krijg je nooit ervaring! Ik wacht nu ook ongeduldig op een telefoontje voor een gesprek. Niet voor een fulltime iets, maar er is gewoon zo weinig!
Verder OT: Voel me een beetje.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:53 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Tegenstrijdig. Lieve mensen in mijn omgeving 'teleur aan het stellen' in een poging grenzen aan te geven. Hoop dat de dag dat hoofd & hart op één lijn zitten heel snel komt
ik wil ook wel even komen kroelenquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:00 schreef formerjellybean het volgende:
Wat is laptoppen terwijl je op bed zit en een kat die die lekker bij je komt kroelen toch eigenlijk heerlijkHet zijn even de kleine momentjes die het hem doen
quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:00 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
ik wil ook wel even komen kroelen
Best wel netjes hoorquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:26 schreef formerjellybean het volgende:
creatief en tevreden. Ik heb net via een tutorial voor het eerst een geisha getekend en faarna met copic fineliners de lijnen gedaan heel erg tevreden met de eerste uitkomst [ afbeelding ]
Thanks en gefeliciteerd met je baan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:27 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Best wel netjes hoor
OT: Was met pensioen?
Niet meer, Fausti werkt vanaf aanstaande maandag tijdelijk voor een van de grootste scheepsbouwers ter wereld. Behoorlijke functie schijnbaar word met U aangesproken namelijk![]()
Erger mij dus want het is niet U, maar jij je of whatever
Het is wat he meidquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:03 schreef FAUSTI het volgende:
Mij kennende neem ik binnen 2 weken weer ontslag als ze niet kappen met U.
Je is het lul ook al ben ik je baas dadelijkErger mij kapot!
Dit dus. En beetje bang door wat nare realistische dromen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Het is wat he meid [ afbeelding ]
OT: baal ervan dat ik heb toegezegd om morgenvroeg te werken. Maar goed, het levert flink wat centen open dat laatste voelt verdomd goed!
Nog vervelende dromen gehad?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 05:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit dus. En beetje bang door wat nare realistische dromen.
Netjes!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:07 schreef fratsman het volgende:
Sinds 2 weken anders eten, meer bewegen, geen alcohol en chips meer door de weeks; bam. 5 kilo kwijt.Nu doorpakken en onder de 100 komen.
Dus helemaal top!
Goed bezigquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:07 schreef fratsman het volgende:
Sinds 2 weken anders eten, meer bewegen, geen alcohol en chips meer door de weeks; bam. 5 kilo kwijt.Nu doorpakken en onder de 100 komen.
Dus helemaal top!
Heb je afleiding/mensen binnen handbereik?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:12 schreef ErwinRommel het volgende:
Kom hier niet vaak, maar ik voel me vreselijk. Kut bijwerkingen van de seroxat die ik sinds gisteren slik
uhh, FOK!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:13 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Heb je afleiding/mensen binnen handbereik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |