Best wel netjes hoorquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:26 schreef formerjellybean het volgende:
creatief en tevreden. Ik heb net via een tutorial voor het eerst een geisha getekend en faarna met copic fineliners de lijnen gedaan heel erg tevreden met de eerste uitkomst [ afbeelding ]
Thanks en gefeliciteerd met je baan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:27 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Best wel netjes hoor
OT: Was met pensioen?
Niet meer, Fausti werkt vanaf aanstaande maandag tijdelijk voor een van de grootste scheepsbouwers ter wereld. Behoorlijke functie schijnbaar word met U aangesproken namelijk![]()
Erger mij dus want het is niet U, maar jij je of whatever
Het is wat he meidquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:03 schreef FAUSTI het volgende:
Mij kennende neem ik binnen 2 weken weer ontslag als ze niet kappen met U.
Je is het lul ook al ben ik je baas dadelijkErger mij kapot!
Dit dus. En beetje bang door wat nare realistische dromen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Het is wat he meid [ afbeelding ]
OT: baal ervan dat ik heb toegezegd om morgenvroeg te werken. Maar goed, het levert flink wat centen open dat laatste voelt verdomd goed!
Nog vervelende dromen gehad?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 05:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit dus. En beetje bang door wat nare realistische dromen.
Netjes!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:07 schreef fratsman het volgende:
Sinds 2 weken anders eten, meer bewegen, geen alcohol en chips meer door de weeks; bam. 5 kilo kwijt.Nu doorpakken en onder de 100 komen.
Dus helemaal top!
Goed bezigquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:07 schreef fratsman het volgende:
Sinds 2 weken anders eten, meer bewegen, geen alcohol en chips meer door de weeks; bam. 5 kilo kwijt.Nu doorpakken en onder de 100 komen.
Dus helemaal top!
Heb je afleiding/mensen binnen handbereik?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:12 schreef ErwinRommel het volgende:
Kom hier niet vaak, maar ik voel me vreselijk. Kut bijwerkingen van de seroxat die ik sinds gisteren slik
uhh, FOK!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:13 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Heb je afleiding/mensen binnen handbereik?
Gaan vast wel weer voorbij!!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:12 schreef ErwinRommel het volgende:
Kom hier niet vaak, maar ik voel me vreselijk. Kut bijwerkingen van de seroxat die ik sinds gisteren slik
Ohh, vast wel.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:28 schreef Catnip het volgende:
[..]
Gaan vast wel weer voorbij!!
Ik heb alleen nog niks gemerkt toen ik met fluoxetine begon..
Ook tegen depressies.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh, vast wel.
Wat is fluoxetine dan?
Ahh. Ok. Ik krijg seroxat nl. tegen mijn PTSS (oorlogstrauma)quote:
Ah oke. Sterktequote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ahh. Ok. Ik krijg seroxat nl. tegen mijn PTSS (oorlogstrauma)
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:12 schreef ErwinRommel het volgende:
Onkruid vergaat niet zegt men wel eensquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:55 schreef Catnip het volgende:
[..]
Ah oke. Sterkte![]()
En het komt vast wel goed.
Geen idee wat dat betekendquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Onkruid vergaat niet zegt men wel eens
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]Je lichaam moet wennen, het is enorm zwaar spul. Ik viel toen in 2 weken 6 kilo af.
Sterkte, weet dat je niet alleen bent.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Verschilt per persoonquote:
Zoals ze in Zuid Afrika zeggen "alles sal reg kom". Komt op hetzelfde neerquote:
Ik heb voor het eerst vanacht goed kunnen slapen. Wel erg suf, misselijk gevoel etc.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Verschilt per persoonIk kon er niet van slapen, als ik al sliep luicide dromen, onwijs afgevallen en zo moe. Zo enorm moe
Helaas komt het daar op neer, krijg vanaf aanstaande donderdag daar ook echt fatsoenlijk hulp voor. Stilzwijgen na zoveel jaren maar doorbroken, dat scheelt al een hoop.quote:
Komt goed. Echt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst vanacht goed kunnen slapen. Wel erg suf, misselijk gevoel etc.
Kom op man! Dat is al 68 jaar geleden..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:04 schreef theKiD het volgende:
[..]
Kom op man! Dat is al 68 jaar geleden..
Zo is het maar net. Verzuurd blijven en azijnpissen schiet je ook geen zier mee opquote:
Laatste post erover, kom verzuurd over. Echter doe genoeg en mijn best om alles draaglijk te maken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zo is het maar net. Verzuurd blijven en azijnpissen schiet je ook geen zier mee op
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:14 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Laatste post erover, kom verzuurd over. Echter doe genoeg en mijn best om alles draaglijk te maken.
Dit is FOK! en hier dump ik dan ook geregeld mijn gedachtes, tenslotte amper iemand welke mij hier zal kennen in het echte leven
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:38 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja, wilde bijna zeggen bel de krant
Goed zoquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
In DEF SC zitten we altijd te kutten met die smileys, en er zitten unieke tussen [ afbeelding ]
Dat soort ongein maakt me altijd weer aan het lachen.
zullen we elkaar een schop geven?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:47 schreef formerjellybean het volgende:
Uitstelgedragmoet iets regelen maar stel het steeds uit ga mezelf zo een ontzettende schop onder mijn hol geven en het gewoon doen .
Klassequote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:58 schreef Sport_Life het volgende:
[..]ben met de allerlaatste loodjes bezig pff (dan eindelijk diploma)
Thanksquote:
Nee, ben al 3,5 jaar bezig met deze opleidingquote:
Sorry, zie het nu staanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:03 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Nee, ben al 3,5 jaar bezig met deze opleiding, heb het over final diploma. Had de P ook in het eerste jaar
.
Mooi zo! Mijn tweede jaar was slecht! Heb als een godswonder nog alles in kunnen halen in jaar 3 waardoor nu alles weer op (een zeer strak) schema ligt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Sorry, zie het nu staansucces man!
Ik zit in mijn tweede jaar nu, maar alles loopt lekker nu
vertelquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:26 schreef FAUSTI het volgende:
Voel mijn angstig... Moet dat jong kalmeren anders is het einde verhaal, tering wat voor boomstammen ik op mijn pad gegooid krijg.
Blijft een vervelende eigenschap hequote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:58 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
zullen we elkaar een schop geven?ik verdien er ook 1
Heel vervelend. Heb het concentratievermogen van een vis! Maar alles komt goedquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:52 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Blijft een vervelende eigenschap hedus ik hoop dat de schop bij ook werkt
'Dankzij' oa. veel spierpijn heb ik juist echt een beroerde dag.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:02 schreef minthy het volgende:
Op veel spierpijn na is het best een aardig dagje vandaag
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:00 schreef formerjellybean het volgende:
Mijn eerste kaasfondue uitgeprobeerd en dit ga ik vaker doen , met een wit wijntjeAlleen vergeet ik even dat ik er nogal een rode kop krijg en het een beetje naar mijn hoofd stijgt
Ja, ruk hè? Hier is het vanavond weer toegenomen, zonder aanwijsbare reden...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:59 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
'Dankzij' oa. veel spierpijn heb ik juist echt een beroerde dag.Het voelt op dit moment eindelijk als 'te doen'.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, ruk hè? Hier is het vanavond weer toegenomen, zonder aanwijsbare reden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |