Een overzicht van alle teams is nu hier te vinden, met youtubelinkjesquote:BBC One's The Voice UK will apparently launch on Saturday, March 24. In a press release about the primetime Saturday night talent show's social media strategy, the premiere date was confirmed. However, the BBC still maintains that no official launch date has been set.
Black Eyed Peas star will.i.am, The Script's Danny O'Donoghue, Jessie J and Tom Jones are the coaches in the reality series, which features blind auditions and battle stages before reaching live shows.
The winner of The Voice UK will land a record contract with Universal.
Holly Willoughby and Radio 1's Reggie Yates are hosting the series, which BBC One controller Danny Cohen reportedly spent over £20 million to secure for the broadcaster after a battle with ITV over the rights.
All four judges and the hosts will be at a Central London launch event tomorrow.
uauieiuaiquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:45 schreef motorbloempje het volgende:
Jessie J wil graag wat medeklinkers kopen
u a u i-e-i-u a-i*
*Bonuspunten voor wie weet wat hier staat.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou Danny ook wel doen, maar dan een boterham extra en een gratis tan in huize Pisc
Nope.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:46 schreef Stickertje het volgende:
moeten de 'gestolen' kandidaten nog een keer battelen?
Vergeet het handdoekje nietquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou Danny ook wel doen, maar dan een boterham extra en een gratis tan in huize Pisc
Tannen doe je zonder handdoekquote:
Kan me bij de US versie niet herinneren dat ze nog een keer moesten battelen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Aha. Maar dan hebben ze toch teveel kandidaten?
Is morgen hoor, niet maandagquote:
morgen alquote:
Ik wil van alles wel tussendoorquote:
Oei ja!quote:
Inderdaad. Je hebt wel nog de shoot-out (oid) waarbij twee kandidaten na elkaar een eigen gekozen nummer zingen waarna de coach er weer één van kiest.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan me bij de US versie niet herinneren dat ze nog een keer moesten battelen.
Morgen, misschien.quote:
Morgen, Pisc! Maandag is de herhaling (toch?).quote:
Ik zit half alles te lezen over die vermiste jongens, ik ben te druk.quote:
dat heb ik nietquote:
Als een vrouw misschien zegt, dan bedoelt ze..quote:
Maar ik ben een echte manquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als een vrouw misschien zegt, dan bedoelt ze..
Aaaaaaaalrighty
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:49 schreef Cee het volgende:
[..]
"How to win Eurovision", geen idee wat het inhoudt.
Elk jaar weer, van die zelfingenomen belangrijkerdsquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat een set onuitstaanbare blowhards hebben ze weer uitgezocht.
Live at Folsom Prison, luistert lekker weg tijdens het werk.quote:
Ook tijdens het autorijdenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:51 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Live at Folsom Prison, luistert lekker weg tijdens het werk.
Ik heb geen idee waar ik naar moet kijkenquote:
prima tijd toch?quote:
quote:The Voice UK's ratings began their annual descent last night as the Battle Rounds kicked off.
The show dropped half a million viewers for the first part of the competition's second round, after having previously improving its viewership week-on-week during the Blind Auditions.
According to overnight figures, last night's episode appealed to 7.4 million viewers, peaking at 8.2 million - down on last week's average of 7.99 million and peak of 9.82 million.
Vooral haar ego is gegroeid.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:53 schreef BabeWatcher het volgende:
Cleo
Wat is zij gegroeid, daarmee bedoel ik dus ook haar stem, ik hoop zo dat dit haar doorstart in de muziek wordt.
ja, Leanne komt zoquote:
Voor mij is het zaterdag, ik ben morgen vrijquote:Op zondag 12 mei 2013 20:00 schreef Cee het volgende:
Enige nadeel is wel dat ik nu denk dat het zaterdag is.
Ssssssssssssstquote:Op zondag 12 mei 2013 20:00 schreef Cee het volgende:
vergeet niet om morgen op te staanquote:Op zondag 12 mei 2013 20:00 schreef Cee het volgende:
D'awwwwquote:Op zondag 12 mei 2013 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Jompeltje nog voor de laatste battle van gister![]()
[ afbeelding ]
en anders wordt Leanne gejat door Dannyquote:
ik heb aardbeienquote:Op zondag 12 mei 2013 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Darn, beetje shit dat het vrij- zaterdagavondvoedsel op is, niks te knagen
Ze zat alleen Will af te zeiken toch?quote:Op zondag 12 mei 2013 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer toch dat Jessie áltijd kritiek heeft, tot iets uit haar eigen team komt.
Er zijn 2 kandidaten gestolen. Het is overigens aan te raden de eerste en de laatste battle terug te kijken (vooral die van Adam en Ash), die waren geweldig!quote:Op zondag 12 mei 2013 20:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb gister niet gekeken, is er toen al een afgevallen kandidaat door een andere coach opgepikt of komt dat nog?
gisteren waren er twee gestolenquote:Op zondag 12 mei 2013 20:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb gister niet gekeken, is er toen al een afgevallen kandidaat door een andere coach opgepikt of komt dat nog?
edit: laat maar, het is duidelijk![]()
Dit keer wel maar ze brult altijd wel over iets.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze zat alleen Will af te zeiken toch?
quote:
Hey halloootjesquote:
Ik ga je vragen stealenquote:Op zondag 12 mei 2013 20:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, dus als ik weer ga mis ik eigenlijk niets?
Dan mis je een beetjequote:Op zondag 12 mei 2013 20:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, dus als ik weer ga mis ik eigenlijk niets?
Daaromquote:
Nee, ik was te laat.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ceeeeeeeeeeeee, ben je ananas aan het snijjûh?
Ik wilde net zeggen, volgens mij worden alle klote-battles vandaag uitgezonden omdat iedereen toch vergeet te kijken.quote:
quote:
Dan kon deze aflevering toch naar volgende week zondagquote:Op zondag 12 mei 2013 20:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, maar wel volgende week. Duh.
Danny heeft ongetwijfeld een andere kandidaat op het oog...quote:Op zondag 12 mei 2013 20:20 schreef BabeWatcher het volgende:
ik had echt gedacht dat Danny haar zou stelen, dit leek mij echt een Danny-meisje
misschien te onvolwassen voor Dannyquote:Op zondag 12 mei 2013 20:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Danny heeft ongetwijfeld een andere kandidaat op het oog...
Eentje die wel kan zingenquote:Op zondag 12 mei 2013 20:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Danny heeft ongetwijfeld een andere kandidaat op het oog...
Nee inderdaad. Ze zag er zeker leuk uit, maar de stem te mager.quote:
Ik overweeg ook een beetje te slapenquote:Op zondag 12 mei 2013 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ik slaap een beetje, 3 avonden TAL is een beetje veel en de kandidaten zijn niet leuk genoeg.
Ja, ik word ook steeds afgeleid.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ik slaap een beetje, 3 avonden TAL is een beetje veel en de kandidaten zijn niet leuk genoeg.
komende week 3 avonden ESFquote:Op zondag 12 mei 2013 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
verrek, ik dacht al: we missen iemand vanaafquote:
ah, je bent er toch!quote:
gisteren was het beterquote:
Zelfs dat is nog te subtiel.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:26 schreef Cee het volgende:
Je kan heel subtiel hierom wezen, maar dit is gewoon kut.
het duo, zodat die volgende week naar huis kunnenquote:
Zal ik na de show even doen. Kijk nu al ESF-openingstoestand en the voice tegelijkertijdquote:Op zondag 12 mei 2013 20:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Verre van. Kijk deze maar even ondertussen:
ja daarvoor kun je ze gebruiken inderdaad.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:27 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
het duo, zodat die volgende week naar huis kunnen
Dat zal wel pas over twee weken zijn.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:27 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
het duo, zodat die volgende week naar huis kunnen
Doen ze volgens mij echt expres omdat dit een soort van ingelaste avond is, toch? Of gaan ze voortaan op za/zo uitzenden?quote:Op zondag 12 mei 2013 20:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
alle battles van vanavond zijn tot zo ver niet heel goed
voor zover ik weet is het maar eenmaligquote:Op zondag 12 mei 2013 20:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Doen ze volgens mij echt expres omdat dit een soort van ingelaste avond is, toch? Of gaan ze voortaan op za/zo uitzenden?
Vorig jaar was dat ook met de battles. Maar toen leek het beter aangekondigd.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Doen ze volgens mij echt expres omdat dit een soort van ingelaste avond is, toch? Of gaan ze voortaan op za/zo uitzenden?
Ja het schiet niet op...gisteren was het zo omquote:
duurt het zo kort vandaag?quote:
Dat zei 'ie ook nietquote:Op zondag 12 mei 2013 20:30 schreef Redefine het volgende:
Je kan vinden van BEP wat je wil, maar daar kunnen zij nog niet eens bij in de schaduw staan.
Ze doen alleen de slechte, dat is nu wel duidelijk. En daar hoort ons kuiken niet bij.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil afhaken, maar twijfel of deze komt
[ afbeelding ]
Dat zegt dan wel veelquote:Op zondag 12 mei 2013 20:30 schreef Redefine het volgende:
Je kan vinden van BEP wat je wil, maar daar kunnen zij nog niet eens bij in de schaduw staan.
Ik ben al afgehaakt ...kijk wel even terug van deweek tijdens het strijkenquote:Op zondag 12 mei 2013 20:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze doen alleen de slechte, dat is nu wel duidelijk. En daar hoort ons kuiken niet bij.
Zo zit ik dus ookquote:Op zondag 12 mei 2013 20:31 schreef Redefine het volgende:
Nou de rest kijk ik later wel. Homeland begint. Veel plezier nog
ja, er zijn er al een paar geweest, tempo ligt hoog vanavondquote:
oh ja, helemaal vergetenquote:Op zondag 12 mei 2013 20:37 schreef Cee het volgende:
Nou, daar heeft ie dus die gast met die gitaar voor laten vallen.
ik weet het eigenlijk nietquote:
quote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 20:44 schreef Cee het volgende:
Mijn god die twee zitten er zo ver naast dat ik naar RTBF moet zappen om ze te kunnen zien.
Wie was dat dan?quote:Op zondag 12 mei 2013 20:46 schreef Stickertje het volgende:
huh? ze kiest omdat ze lovelle beter kan coachen, maar ze kiest niet wie het beste zong
quote:Op zondag 12 mei 2013 20:49 schreef motorbloempje het volgende:
"I hope they break up so I go through"
En weer omlaagquote:Op zondag 12 mei 2013 20:50 schreef Cee het volgende:
Nou, ik gooi m'n volume weer even omhoog voor deze.
quote:Op zondag 12 mei 2013 20:51 schreef Cee het volgende:
Nou, ik gooi m'n volume weer even naar beneden voor deze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |