verrek, ik dacht al: we missen iemand vanaafquote:
ah, je bent er toch!quote:
gisteren was het beterquote:
Zelfs dat is nog te subtiel.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:26 schreef Cee het volgende:
Je kan heel subtiel hierom wezen, maar dit is gewoon kut.
het duo, zodat die volgende week naar huis kunnenquote:
Zal ik na de show even doen. Kijk nu al ESF-openingstoestand en the voice tegelijkertijdquote:Op zondag 12 mei 2013 20:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Verre van. Kijk deze maar even ondertussen:
ja daarvoor kun je ze gebruiken inderdaad.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:27 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
het duo, zodat die volgende week naar huis kunnen
Dat zal wel pas over twee weken zijn.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:27 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
het duo, zodat die volgende week naar huis kunnen
Doen ze volgens mij echt expres omdat dit een soort van ingelaste avond is, toch? Of gaan ze voortaan op za/zo uitzenden?quote:Op zondag 12 mei 2013 20:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
alle battles van vanavond zijn tot zo ver niet heel goed
voor zover ik weet is het maar eenmaligquote:Op zondag 12 mei 2013 20:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Doen ze volgens mij echt expres omdat dit een soort van ingelaste avond is, toch? Of gaan ze voortaan op za/zo uitzenden?
Vorig jaar was dat ook met de battles. Maar toen leek het beter aangekondigd.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Doen ze volgens mij echt expres omdat dit een soort van ingelaste avond is, toch? Of gaan ze voortaan op za/zo uitzenden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |