Daaromquote:
Nee, ik was te laat.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ceeeeeeeeeeeee, ben je ananas aan het snijjûh?
Ik wilde net zeggen, volgens mij worden alle klote-battles vandaag uitgezonden omdat iedereen toch vergeet te kijken.quote:
quote:
Dan kon deze aflevering toch naar volgende week zondagquote:Op zondag 12 mei 2013 20:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, maar wel volgende week. Duh.
Danny heeft ongetwijfeld een andere kandidaat op het oog...quote:Op zondag 12 mei 2013 20:20 schreef BabeWatcher het volgende:
ik had echt gedacht dat Danny haar zou stelen, dit leek mij echt een Danny-meisje
misschien te onvolwassen voor Dannyquote:Op zondag 12 mei 2013 20:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Danny heeft ongetwijfeld een andere kandidaat op het oog...
Eentje die wel kan zingenquote:Op zondag 12 mei 2013 20:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Danny heeft ongetwijfeld een andere kandidaat op het oog...
Nee inderdaad. Ze zag er zeker leuk uit, maar de stem te mager.quote:
Ik overweeg ook een beetje te slapenquote:Op zondag 12 mei 2013 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ik slaap een beetje, 3 avonden TAL is een beetje veel en de kandidaten zijn niet leuk genoeg.
Ja, ik word ook steeds afgeleid.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ik slaap een beetje, 3 avonden TAL is een beetje veel en de kandidaten zijn niet leuk genoeg.
komende week 3 avonden ESFquote:Op zondag 12 mei 2013 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |