verrek, ik dacht al: we missen iemand vanaafquote:
ah, je bent er toch!quote:
gisteren was het beterquote:
Zelfs dat is nog te subtiel.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:26 schreef Cee het volgende:
Je kan heel subtiel hierom wezen, maar dit is gewoon kut.
het duo, zodat die volgende week naar huis kunnenquote:
Zal ik na de show even doen. Kijk nu al ESF-openingstoestand en the voice tegelijkertijdquote:Op zondag 12 mei 2013 20:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Verre van. Kijk deze maar even ondertussen:
ja daarvoor kun je ze gebruiken inderdaad.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:27 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
het duo, zodat die volgende week naar huis kunnen
Dat zal wel pas over twee weken zijn.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:27 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
het duo, zodat die volgende week naar huis kunnen
Doen ze volgens mij echt expres omdat dit een soort van ingelaste avond is, toch? Of gaan ze voortaan op za/zo uitzenden?quote:Op zondag 12 mei 2013 20:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
alle battles van vanavond zijn tot zo ver niet heel goed
voor zover ik weet is het maar eenmaligquote:Op zondag 12 mei 2013 20:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Doen ze volgens mij echt expres omdat dit een soort van ingelaste avond is, toch? Of gaan ze voortaan op za/zo uitzenden?
Vorig jaar was dat ook met de battles. Maar toen leek het beter aangekondigd.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Doen ze volgens mij echt expres omdat dit een soort van ingelaste avond is, toch? Of gaan ze voortaan op za/zo uitzenden?
Ja het schiet niet op...gisteren was het zo omquote:
duurt het zo kort vandaag?quote:
Dat zei 'ie ook nietquote:Op zondag 12 mei 2013 20:30 schreef Redefine het volgende:
Je kan vinden van BEP wat je wil, maar daar kunnen zij nog niet eens bij in de schaduw staan.
Ze doen alleen de slechte, dat is nu wel duidelijk. En daar hoort ons kuiken niet bij.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil afhaken, maar twijfel of deze komt
[ afbeelding ]
Dat zegt dan wel veelquote:Op zondag 12 mei 2013 20:30 schreef Redefine het volgende:
Je kan vinden van BEP wat je wil, maar daar kunnen zij nog niet eens bij in de schaduw staan.
Ik ben al afgehaakt ...kijk wel even terug van deweek tijdens het strijkenquote:Op zondag 12 mei 2013 20:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze doen alleen de slechte, dat is nu wel duidelijk. En daar hoort ons kuiken niet bij.
Zo zit ik dus ookquote:Op zondag 12 mei 2013 20:31 schreef Redefine het volgende:
Nou de rest kijk ik later wel. Homeland begint. Veel plezier nog
ja, er zijn er al een paar geweest, tempo ligt hoog vanavondquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |