Morgen, Pisc! Maandag is de herhaling (toch?).quote:
Ik zit half alles te lezen over die vermiste jongens, ik ben te druk.quote:
dat heb ik nietquote:
Als een vrouw misschien zegt, dan bedoelt ze..quote:
Maar ik ben een echte manquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als een vrouw misschien zegt, dan bedoelt ze..
Aaaaaaaalrighty
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:49 schreef Cee het volgende:
[..]
"How to win Eurovision", geen idee wat het inhoudt.
Elk jaar weer, van die zelfingenomen belangrijkerdsquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat een set onuitstaanbare blowhards hebben ze weer uitgezocht.
Live at Folsom Prison, luistert lekker weg tijdens het werk.quote:
Ook tijdens het autorijdenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:51 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Live at Folsom Prison, luistert lekker weg tijdens het werk.
Ik heb geen idee waar ik naar moet kijkenquote:
prima tijd toch?quote:
quote:The Voice UK's ratings began their annual descent last night as the Battle Rounds kicked off.
The show dropped half a million viewers for the first part of the competition's second round, after having previously improving its viewership week-on-week during the Blind Auditions.
According to overnight figures, last night's episode appealed to 7.4 million viewers, peaking at 8.2 million - down on last week's average of 7.99 million and peak of 9.82 million.
Vooral haar ego is gegroeid.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:53 schreef BabeWatcher het volgende:
Cleo
Wat is zij gegroeid, daarmee bedoel ik dus ook haar stem, ik hoop zo dat dit haar doorstart in de muziek wordt.
ja, Leanne komt zoquote:
Voor mij is het zaterdag, ik ben morgen vrijquote:Op zondag 12 mei 2013 20:00 schreef Cee het volgende:
Enige nadeel is wel dat ik nu denk dat het zaterdag is.
Ssssssssssssstquote:Op zondag 12 mei 2013 20:00 schreef Cee het volgende:
vergeet niet om morgen op te staanquote:Op zondag 12 mei 2013 20:00 schreef Cee het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |