Tuurlijk, maar eigenlijk moet je een paintje makenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:39 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Van Gold en Silver mogen ook toch?
Deze baas:
[ afbeelding ]
Tja, altijd baas boven baas hé.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:41 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar eigenlijk moet je een paintje maken
Hier kun je inspiratie opdoen: ONZ / Wie is deze pokemon?
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:42 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Tja, altijd baas boven baas hé.
Ikbendebaas tekent gewoon en scant het in!
Wel ziek, ik weet de meeste namen nog ongeveer, ondanks dat ik mijn Gameboy al heel lang niet heb aangeraakt.quote:
Vrij sick inderdaad. Maar goed, het is bij de eerste 150 geblevenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:53 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wel ziek, ik weet de meeste namen nog ongeveer, ondanks dat ik mijn Gameboy al heel lang niet heb aangeraakt.
Whirlpool moest Poliwhirl zijnquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:57 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
Vrij sick inderdaad. Maar goed, het is bij de eerste 150 gebleven![]()
Ik heb mn whirlpool antwoord van net geninja-edit. Issie nu goed?
Ik dacht dat ik dat gedaan had.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:58 schreef Quyxz_ het volgende:
Je had den topics wel moeten reeksen hè. Nu was ik hem kwijt!
Nou het is Poliwhirl hoor. Het grootste verschil is namelijk de draaiing van dat ding op zijn buik. Bij Poliwhirl draait ie rechtsom (van buitenaf gezien) en bij Poliwrath linksom. Op dat plaatje draait ie rechtsom, dus het is Poliwhirl.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Whirlpool moest Poliwhirl zijnMaar mijn paint is Poliwrath.
Oh shit, dat was me niet eens opgevallen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:01 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nou het is Poliwhirl hoor. Het grootste verschil is namelijk de draaiing van dat ding op zijn buik. Bij Poliwhirl draait ie rechtsom (van buitenaf gezien) en bij Poliwrath linksom. Op dat plaatje draait ie rechtsom, dus het is Poliwhirl.
Staat nergens dat het een van de eerste 151 moet zijn. Maar speciaal voor jou:quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat is niet één van de eerste 151 pokémon.
Of een boze Poliwhirl.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oh shit, dat was me niet eens opgevallen.Maar de mijne kijkt wel boos, zoals Poliwrath. Dit is dus gewoon een Poliwrath met down.
Fearow. Probeerde ik ook te tekenen, maar ik faalde hard.quote:
Cloyster.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:06 schreef Gftw het volgende:
[..]
Staat nergens dat het een van de eerste 151 moet zijn. Maar speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
sloysteeerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:06 schreef Gftw het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Cloysterquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:06 schreef Gftw het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:08 schreef Quyxz_ het volgende:
Fearow. Probeerde ik ook te tekenen, maar ik faalde hard.
Kon hem slechts herkennen door de vakjes op de ledematen en de soort van klauwtjes. Deze heeft wel zware obesitas.quote:
Charizardquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:12 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
deze is niet zo mooi, maar dankzij de kleur moet die te doen zijn,.
Nummer 158 uit mijn hoofd, maar ik keur het goed.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:15 schreef Spatieloos het volgende:
Weet niet zeker of deze van de eerste 150 pokemon is, maar deze was iig nog met misty
[ afbeelding ]
ja maar je hebt het nog niet geraden!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:15 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nummer 158 uit mijn hoofd, maar ik keur het goed.
Totodilequote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:15 schreef Spatieloos het volgende:
Weet niet zeker of deze van de eerste 150 pokemon is, maar deze was iig nog met misty
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:18 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
wat ben ik toch een kunstenaar
Ik vind het toch iets knapper (en treuriger) als je het nummer weet te raden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
ja maar je hebt het nog niet geraden!
Parasect, mooie kleuren!quote:
Google Image op Pokemon 158.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:21 schreef Spatieloos het volgende:
Ja maar hoe kan ik nou weten of 158 goed is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:40 schreef Gftw het volgende:
Slowbro
Mijn favoriete pokemon:
[ afbeelding ]Een gekke raichu? Welke app gebruik je daarvoor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het klopt ook nogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee het is een DITTO HAHAHAquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:18 schreef OverRated het volgende:
Electrode, want die is wit aan de bovenkant
alsjeblieft, nederlands. Typ hetquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:26 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
blazikus ofzo maar dit is nieuwe gen niet cool
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:38 schreef OverRated het volgende:
[..]
Exegutor
En die hierboven is Blaziken ja
electrobuzquote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:53 schreef Sokz het volgende:
[ afbeelding ]
Grootste baas + mn paintskills rijken niet verder.![]()
en een hint:Ditto :-)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:18 schreef OverRated het volgende:
Electrode, want die is wit aan de bovenkantKan prima :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mankeyquote:Op zondag 12 mei 2013 12:33 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
Wie is deze pokemon?
[ afbeelding ]
Pidgeyquote:Op zondag 12 mei 2013 12:40 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
wie is dezen pokemon:
[ afbeelding ]
En de vogel is Pidgey toch?quote:Op zondag 12 mei 2013 13:02 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
Het is MANKEY!
[ afbeelding ]
Slechte tekening danquote:Op zondag 12 mei 2013 13:03 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]Het is PIDGEOTTO!
[ afbeelding ]
Kabutoquote:Op zondag 12 mei 2013 13:09 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
M'n eerste echt goede tekening, en uitgerekend die vinden jullie slecht
Nou vooruit: wie is dezen?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:42 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Wauw. Mooie paints hoor
doe beter dan, hommo'tjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je me nodig hebt, DM me , PM vergeet ik altijd op te letten...
eerste keer Gequote door tong80 MothaFockers!.... Meest irritante/gehate leden
Ik ben een trentzetter :D [b]zomaar een topic
Omg :')
Electrode!!!quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Who's that pokémon?
[ afbeelding ]
Voltorbquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Who's that pokémon?
[ afbeelding ]
Ik weet niet welke pokémon jij hebt gekeken hoor, maar dat is echt niet de intro van pokémonquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:38 schreef 0108daniel het volgende:
Pooooooookeeeeeeeeemooooooooon allah ketsjum all allah ketjum ahaall! POKEMON! (intro) XD
Dan moet je maar eens beter kijken XDquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:24 schreef JoeyDB het volgende:
[..]
Ik weet niet welke pokémon jij hebt gekeken hoor, maar dat is echt niet de intro van pokémon
ekansquote:
Neoquote:
Ja, en die van jou is een ductrioquote:
quote:
Wat ik kan geen Engels?quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:53 schreef Rodawa het volgende:
[..]
capuchon_jongen gave his opinion.
It's not very effective!
Ja maar omdat geen geldquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Had je maar Pokémon moeten kopen op je Gameboy.
Slecht getekend, hij moet zo:quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:42 schreef Quyxz_ het volgende:
Deze is redelijk goed mislukt, dus een extra lastige denk ik:
Lickitungquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:36 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[ afbeelding ]
wie is deze pokemon!?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:36 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[ afbeelding ]
wie is deze pokemon!?
jhaa met paint!quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:38 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Paint je deze Kingdra en hiervoor Nidorina zelf?
Hmm ik geloof dat die Raichu heette.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Klopt.
Hier een moeilijke
[ afbeelding ]
Rhydonquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Klopt.
Hier een moeilijke
[ afbeelding ]
NEE!quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:48 schreef roy9 het volgende:
Als jullie het echt moeilijk willen maken, doe dan ook nieuwere Pokemon
Poliwagquote:Op woensdag 29 mei 2013 04:40 schreef yamiown het volgende:
Ik weet dat het niet mijn beurt is; maar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alle 4 van de eerste generatie, de tweede met rechte lijnen ding van paint gedaan, rest met de losse pols.
Zet me bij misty af.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:43 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Gotta catch'em all! Pokemon!
Ik ga zo naar Veridian City. Moet ik nog iemand afzetten bij Brock's Gym of Prof. Oak's huis? Ik vertrek over 10 minuten.
Sorry man. James is Misty aan het ketsen. Voordeel is wel dat Jessy nu weer vrijgezel is. Dat een optie?quote:
Kutjames.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:53 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Sorry man. James is Misty aan het ketsen. Voordeel is wel dat Jessy nu weer vrijgezel is. Dat een optie?
Jaja.. ik weet dat Jessy wat ouder en rijper is, maar ze kan goed pijpen hoor. Ervaren rot is het.quote:
Ja, dat lijkt me wel wat!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:53 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Sorry man. James is Misty aan het ketsen. Voordeel is wel dat Jessy nu weer vrijgezel is. Dat een optie?
Dittoquote:
Helaas!quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:09 schreef alinity het volgende:
[..]
Die ken ik!!!! Ik weet alleen de naam niet meer !
quote:
Venusaur?quote:
quote:
die ken ik niet..quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:22 schreef MichaelScott het volgende:
[..]![]()
Het is een van de nieuwere pokemon
quote:
Yay!quote:
sstttttt!quote:
Thanks! Nu mag jij, ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:30 schreef alinity het volgende:
Wel heel tof getekend moet ik zeggen! Ik tekende vroeger ook altijd pokemons van pokemonkaarten na
quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:39 schreef alinity het volgende:
[..]
Ik zit mobiel op school dus ik kan niet tekenenwil jij er 1 maken? Dan maak ik er vanavond 1
Dit!quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:40 schreef HaywoodJablome het volgende:
Teken er een op een blaadje en maak daar een foto van
Ja maar dan sta ik voor gek, want de leraar kijkt de hele tijs over mijn schouder mee, omdat ik met andere dingen bezig benquote:
Je kan met je telefoon ook foto's uploaden, ga gewoon naar tinypic.com, upload je foto en plaats die link hier tussen [img]link van je plaatje[/img].quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:47 schreef alinity het volgende:
[..]
Ja maar dan sta ik voor gek, want de leraar kijkt de hele tijs over mijn schouder mee, omdat ik met andere dingen bezig benen ik weet niet hoe ik een foto hier moet zetten
Ik maak er vanmiddag als ik thuis ben 1 goed ?quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:56 schreef Matip het volgende:
[..]
Je kan met je telefoon ook foto's uploaden, ga gewoon naar tinypic.com, upload je foto en plaats die link hier tussen [ [url=link van je plaatje]afbeelding[/url] ].
Bellsproutquote:
Drowzeequote:
Oddishquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:27 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
En de moeilijkste: [ afbeelding ]
Alle 3 goedquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:32 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Bellsprout
[..]
Drowzee
[..]
Oddish
helemaal goedquote:
Helemaal goed.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:59 schreef alinity het volgende:
[..]
Ik maak er vanmiddag als ik thuis ben 1 goed ?ik zit op school en wist niet dat je zelf aan de beurt bent als je het geraden hebt
Moltres?quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:47 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Even een makkelijke tussendoor: [ afbeelding ]
Zapdosquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:47 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Even een makkelijke tussendoor: [ afbeelding ]
Golbatquote:
Gastly?quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:03 schreef HPLC het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste paint op FOK!, ik heb mijn best gedaan
Xatu?quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:12 schreef Differ het volgende:
Ook mijn eerste paint, wel nagetekend though..
En is niet van de eerste serie pokemons:
[ afbeelding ]
Psyduckquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:29 schreef HPLC het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is echt zo niet mijn ding
Sheldos?quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Differ het volgende:
Voor de echte kenner, tenzij slecht gepaint![]()
[ afbeelding ]
Kan niet op zijn naam komenquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Differ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is die bug/rock die berry's vasthield. Dikke defense.
Shucklequote:Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Differ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik maak er wel even 1. Even geduld.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:25 schreef Fera het volgende:
Wie post er een nieuwe? Ik weet ze allemaal.
Yaaaaay.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik maak er wel even 1. Even geduld.
Froakie. Maar die is wel heel erg vers van de pers.quote:
Shit, had gedacht dat je dat nog niet zou weten.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Froakie. Maar die is wel heel erg vers van de pers.
X&Y, jwz.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Shit, had gedacht dat je dat nog niet zou weten.
Ponyta.quote:
Die herken ik wel, maar de naam is me ontschoten.quote:
Ik zag hem vandaag voor het eerst.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Die herken ik wel, maar de naam is me ontschoten.
Die is van gen 5 toch? Heb ik niet gespeeld.quote:
Awwww. Hij is wel tof. Ook heeft hij verschillende ''uitvoeringen".quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag hem vandaag voor het eerst.
[..]
Die is van gen 5 toch? Heb ik niet gespeeld.
Ik had nog bijna een ds gekocht laatst.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Awwww. Hij is wel tof. Ook heeft hij verschillende ''uitvoeringen".
Nope.quote:
Grimer, Muk of een paarse Ditto.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |