Kon hem slechts herkennen door de vakjes op de ledematen en de soort van klauwtjes. Deze heeft wel zware obesitas.quote:
Charizardquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:12 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
deze is niet zo mooi, maar dankzij de kleur moet die te doen zijn,.
Nummer 158 uit mijn hoofd, maar ik keur het goed.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:15 schreef Spatieloos het volgende:
Weet niet zeker of deze van de eerste 150 pokemon is, maar deze was iig nog met misty
[ afbeelding ]
ja maar je hebt het nog niet geraden!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:15 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nummer 158 uit mijn hoofd, maar ik keur het goed.
Totodilequote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:15 schreef Spatieloos het volgende:
Weet niet zeker of deze van de eerste 150 pokemon is, maar deze was iig nog met misty
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:18 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
wat ben ik toch een kunstenaar
Ik vind het toch iets knapper (en treuriger) als je het nummer weet te raden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
ja maar je hebt het nog niet geraden!
Parasect, mooie kleuren!quote:
Google Image op Pokemon 158.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:21 schreef Spatieloos het volgende:
Ja maar hoe kan ik nou weten of 158 goed is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:40 schreef Gftw het volgende:
Slowbro
Mijn favoriete pokemon:
[ afbeelding ]Een gekke raichu? Welke app gebruik je daarvoor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het klopt ook nogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee het is een DITTO HAHAHAquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:18 schreef OverRated het volgende:
Electrode, want die is wit aan de bovenkant
alsjeblieft, nederlands. Typ hetquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:26 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
blazikus ofzo maar dit is nieuwe gen niet cool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |