Whirlpool moest Poliwhirl zijnquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:57 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
Vrij sick inderdaad. Maar goed, het is bij de eerste 150 gebleven![]()
Ik heb mn whirlpool antwoord van net geninja-edit. Issie nu goed?
Ik dacht dat ik dat gedaan had.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:58 schreef Quyxz_ het volgende:
Je had den topics wel moeten reeksen hè. Nu was ik hem kwijt!
Nou het is Poliwhirl hoor. Het grootste verschil is namelijk de draaiing van dat ding op zijn buik. Bij Poliwhirl draait ie rechtsom (van buitenaf gezien) en bij Poliwrath linksom. Op dat plaatje draait ie rechtsom, dus het is Poliwhirl.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Whirlpool moest Poliwhirl zijnMaar mijn paint is Poliwrath.
Oh shit, dat was me niet eens opgevallen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:01 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nou het is Poliwhirl hoor. Het grootste verschil is namelijk de draaiing van dat ding op zijn buik. Bij Poliwhirl draait ie rechtsom (van buitenaf gezien) en bij Poliwrath linksom. Op dat plaatje draait ie rechtsom, dus het is Poliwhirl.
Staat nergens dat het een van de eerste 151 moet zijn. Maar speciaal voor jou:quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat is niet één van de eerste 151 pokémon.
Of een boze Poliwhirl.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oh shit, dat was me niet eens opgevallen.Maar de mijne kijkt wel boos, zoals Poliwrath. Dit is dus gewoon een Poliwrath met down.
Fearow. Probeerde ik ook te tekenen, maar ik faalde hard.quote:
Cloyster.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:06 schreef Gftw het volgende:
[..]
Staat nergens dat het een van de eerste 151 moet zijn. Maar speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
sloysteeerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:06 schreef Gftw het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Cloysterquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:06 schreef Gftw het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:08 schreef Quyxz_ het volgende:
Fearow. Probeerde ik ook te tekenen, maar ik faalde hard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |