sstttttt!quote:
Thanks! Nu mag jij, ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:30 schreef alinity het volgende:
Wel heel tof getekend moet ik zeggen! Ik tekende vroeger ook altijd pokemons van pokemonkaarten na
quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:39 schreef alinity het volgende:
[..]
Ik zit mobiel op school dus ik kan niet tekenenwil jij er 1 maken? Dan maak ik er vanavond 1
Dit!quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:40 schreef HaywoodJablome het volgende:
Teken er een op een blaadje en maak daar een foto van
Ja maar dan sta ik voor gek, want de leraar kijkt de hele tijs over mijn schouder mee, omdat ik met andere dingen bezig benquote:
Je kan met je telefoon ook foto's uploaden, ga gewoon naar tinypic.com, upload je foto en plaats die link hier tussen [img]link van je plaatje[/img].quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:47 schreef alinity het volgende:
[..]
Ja maar dan sta ik voor gek, want de leraar kijkt de hele tijs over mijn schouder mee, omdat ik met andere dingen bezig benen ik weet niet hoe ik een foto hier moet zetten
Ik maak er vanmiddag als ik thuis ben 1 goed ?quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:56 schreef Matip het volgende:
[..]
Je kan met je telefoon ook foto's uploaden, ga gewoon naar tinypic.com, upload je foto en plaats die link hier tussen [ [url=link van je plaatje]afbeelding[/url] ].
Bellsproutquote:
Drowzeequote:
Oddishquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:27 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
En de moeilijkste: [ afbeelding ]
Alle 3 goedquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:32 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Bellsprout
[..]
Drowzee
[..]
Oddish
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |