Lopen ze allemaal zo in GTST rond?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:58 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zou die Sjors echt hard doen.
[ afbeelding ]
Heet ze in het echt zo of in die serie?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:58 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke meid ja.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:58 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
In het echt heet ze Inge Schrama. Dat weet ik dan weer.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heet ze in het echt zo of in die serie?
Daarom vroeg ik het ook, een van m'n vrienden heet nl. Sjors, dus zou echt geen chick kunnen doen die dezelfde naam heeftquote:
en sjimmiequote:
Jij doet toch alle chicks.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik het ook, een van m'n vrienden heet nl. Sjors, dus zou echt geen chick kunnen doen die dezelfde naam heeft
sjors is zwart of blond?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:58 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
insoquote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik het ook, een van m'n vrienden heet nl. Sjors, dus zou echt geen chick kunnen doen die dezelfde naam heeft
Wel met de naam Kelly?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
iig jouw moeder.quote:
Tijgertje en die flikker?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:06 schreef vandermar het volgende:
Ik zie nu een ep van oh oh cherso die ik nog nooit heb gezien
Met een homo en een amsterdamse snol
Geen idee, er is nog zo'n nieuwe.quote:
Zo'n wijf uit Purmerend jaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:06 schreef vandermar het volgende:
Ik zie nu een ep van oh oh cherso die ik nog nooit heb gezien
Met een homo en een amsterdamse snol
Bibi is nicequote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen idee, er is nog zo'n nieuwe.
Wel bibi
waar ben je heen geweestquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De sushi viel weer tegen.![]()
Als je dat in Japan iemand voorzet zit je binnen no time in dat laatste kamikaze vliegtuigje waar ze in september 45 net niet meer aan toe kwamen.
ik drop afentoe in en uitquote:
Roos is leukquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:13 schreef vandermar het volgende:
Iemand die foto's nog van ROos?![]()
ik heb wel zin in poffertjes namelijk
![]()
die vetplooienquote:
goed verhaal manquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Roos is leuk
Kwam haar tegen in de skihut
Even staan keuvelen of vindt ze zichzelf te goed?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Roos is leuk
Kwam haar tegen in de skihut
quote:
Nee ze heeft samen met een vriend van mij gewerkt in de Tiroler, dus we hebben even staan praten. Toen ging ze weer verder met werkenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Even staan keuvelen of vindt ze zichzelf te goed?
Ze werkt in die toko? Heeft ze nog met snipahtje?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Nee ze heeft samen met een vriend van mij gewerkt in de Tiroler, dus we hebben even staan praten. Toen ging ze weer verder met werken
Vrouwen moeten gewoon binnen blijven. En niet in de VBL sc komen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:16 schreef Happel het volgende:
Orthodoxe joden die gaan lopen rellen bij de klaagmuur, omdat vrouwen er nu opeens wel mogen bidden.
Kankergeloof.
Op zich is het wel de meest geschikte plek om je beklag te doen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:16 schreef Happel het volgende:
Orthodoxe joden die gaan lopen rellen bij de klaagmuur, omdat vrouwen er nu opeens wel mogen bidden.
Kankergeloof.
Was het leuk bij je oma?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, ik ben er ook weer. Op tijd voor een topshowtje VI.
Okquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Nee ze heeft samen met een vriend van mij gewerkt in de Tiroler, dus we hebben even staan praten. Toen ging ze weer verder met werken
Ze heeft in de Tiroler gewertkt ja.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ze werkt in die toko? Heeft ze nog met snipahtje?
Tenzij je een vrouw bent, dan mag het niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op zich is het wel de meest geschikte plek om je beklag te doen.
Vrouwen hebben hun persoonlijke klaagmuur -> de man.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Tenzij je een vrouw bent, dan mag het niet.
Ik kijk GTSTquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Godverdomme, VI helemaal vergeten.
Avond wordt een stuk beter.
Met Boskamp.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Sowieso dat laatste.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ik twijfel, gewoon gezond doen vanavond en een bakje thee nemenOf toch maar een lekker drankje inschenken?
Je bedoelt mede-vrouwen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vrouwen hebben hun persoonlijke klaagmuur -> de man.
Straks mooi kijken, dan wel VBL mijden want alles wordt gespoiledquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met Boskamp.
Die waren naar de Belgische bekerfinale geweest. Bekerfinale analyseren
Een drankje. Dat spreekt voor zich.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ik twijfel, gewoon gezond doen vanavond en een bakje thee nemenOf toch maar een lekker drankje inschenken?
Morgen wel 9 uur me bed uit, dat is minder
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, dat eerste. Straks is ze te dik om te voetballen volgende week.
Mwah valt meequote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Straks mooi kijken, dan wel VBL mijden want alles wordt gespoiled
vlamtosti'tjequote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmmmm ik heb alleen niks te snacken
omdat ik niet live kan kijken en iedereen die moppen gaat posten in VI topicquote:
quote:
Ah, oké.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
omdat ik niet live kan kijken en iedereen die moppen gaat posten in VI topic
hee, bedankt hequote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Alleen maar goed, volgende week moet je topfit zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmmmm ik heb alleen niks te snacken
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Alleen maar goed, volgende week moet je topfit zijn.
Pak ik ondertussen weer een stroopwafel.
Klopt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kapi, jij was vorig jaar of jaar daarvoor toch richting zo azie gegaan?
Wat draait hij dan?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn broer draait herrie. Ik kan me niet voorstellen dat hij dat echt leuke muziek vind.
Om je op je gemak te laten voelen dan.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:16 schreef Happel het volgende:
Kankergeloof.
Neehee.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:24 schreef kapiteintje het volgende:
Stijn, heb je nu wel of geen monnie gehad van je grootmoeke?
[ afbeelding ]
Vengaboys?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
BOEM BOEM BOEM muziek. Dreunt door het hele huis heen.
Ga beetje Tekno draaien als tegengasquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook niet bij de Vengaboys.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, er wordt niet in gezongen namelijk.
Comics van Cyanide zijn altijd goed, dank je vriend.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Om je op je gemak te laten voelen dan.
[ afbeelding ]
Nee ik zet meestal gewoon 3FM aan. Maar nu VI kijken, en dan heb ik er last van.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga beetje Tekno draaien als tegengas
3fmquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik zet meestal gewoon 3FM aan. Maar nu VI kijken, en dan heb ik er last van.
Wat?quote:
I want you in my roomquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oké ik kom eraan.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
I want you in my room
Let`s spent the night together
From now untill forever
Nee sorry, VI is op tvquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
I want you in my room
From now untill forever
Jij onderschat m'n uithoudingsvermogenquote:
Volgende week zaterdagquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:30 schreef Insomnia_ het volgende:
wanneer is dan groene haas toernooi precies
spendquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat?
[..]
I want you in my room
From now untill forever
Succesquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:35 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga studeren. De groetjens jongens. Doehoei!![]()
Dan staat het hier foutquote:
Whutquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik weet t nog steeds niet, dat groene haas. Behalve dat ik waarschijnlijk toernooi moet ballen met eigen team is het me ook iets te gevaarlijk daar. Ik word al door zeker 3 mensen in elkaar gebeukt als ik m'n witte poolvachtje laat shinen de 18e. ff kijken of ik beveiliging kan regelen.
Succesquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:35 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga studeren. De groetjens jongens. Doehoei!![]()
scheer je wegquote:
Nee ik moet morgen voetballenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niet naar de skihut vanavond CA?
Voetbal jij ook al op zaterdag?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik moet morgen voetballen
10 uur verzamelen
Ik ga morgenavond Rotterdam in
Jaquote:
Val je meer op een Eriksen type of toch een Fischer achtig gezicht?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:08 schreef Tyron het volgende:
morgen weer uit
hopelijk hossel ik weer iemand
Als Chrisje dit maar niet hoort.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:08 schreef Tyron het volgende:
morgen weer uit
hopelijk hossel ik weer iemand
ehquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Val je meer op een Eriksen type of toch een Fischer achtig gezicht?
Uiteindelijk zal Eriksen toch wel enige vorm van baardgroei ontwikkelen en we weten allemaal dat jij niet op mannen maar jongetjes valt. Zo'n rare vraag is het dus niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
eh
ik vind dit een aparte vraag aangezien ik al mn hele fok! leven op eriksen loop te geilen
nou eriksen blijft altijd goed okquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal Eriksen toch wel enige vorm van baardgroei ontwikkelen en we weten allemaal dat jij niet op mannen maar jongetjes valt. Zo'n rare vraag is het dus niet.
ja ik zo na viquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Na X Factor even de nieuwste afleveringen kijken
X Factor kijkenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stil hier zegIedereen beetje doen alsof ze een leven hebben
![]()
Niet VI kijkenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
![]()
Idd, en op whatsapp is het ook al zo stelquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
![]()
Je broer? Sos?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik miste soms wel een stukje, omdat er toen een doorgesnoven kerel mijn kamer in kwam stormen met seksistische praatjes.
Einde bericht.
Rens?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik miste soms wel een stukje, omdat er toen een doorgesnoven kerel mijn kamer in kwam stormen met seksistische praatjes.
Einde bericht.
Maar... dan mis je de toto's van Derksen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kijk liever na afloop speelronde. 2x per week VI is voor mij teveel.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Einde bericht.
Gladde eend.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:03 schreef GGMM het volgende:
Ik ben weg hier. Zoek het uit met je hele handel.
ok doeiquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:03 schreef GGMM het volgende:
Ik ben weg hier. Zoek het uit met je hele handel.
Vriend van mijn broer. 34 is die gast en kwam telkens vertellen hoe het is om je sikkel in een kut te douwen. En hoe hij zijn toenmalige vriendin bekogelde met waterballonnen toen ze een uurtje te laat kwam.quote:
wat een baasquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vriend van mijn broer. 34 is die gast en kwam telkens vertellen hoe het is om je sikkel in een kut te douwen. En hoe hij zijn toenmalige vriendin bekogelde met waterballonnen toen ze een uurtje te laat kwam.
Wij VI Hooligans onder elkaar maken nog wel eens een grapje, in tegenstelling tot die begrafenis stemming bij studio voetbal.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, en ik vind het ook niet leuk dat je dit insinueert.
Sneak die kamer in, steel de coke en spoel het door de plee. Camera gereed voor als ze uitvinden dat de sos op is.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vriend van mijn broer. 34 is die gast en kwam telkens vertellen hoe het is om je sikkel in een kut te douwen. En hoe hij zijn toenmalige vriendin bekogelde met waterballonnen toen ze een uurtje te laat kwam.
Doe een gokje.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:09 schreef Happel het volgende:
Poezeligding, wat moet ik me daar bij voorstellen?
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is daar heldig aan? Moet ik hem op je afsturen
Lesbo in de menopauze met hangtieten.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:09 schreef Happel het volgende:
Een gefrustreerde 40+er. Die een keer een dikke lul nodig heeft.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:09 schreef Happel het volgende:
Nee dan halen ze wel weer nieuwe. Hij bood mij ook wat aan, maar ik bedankte voor de eer. Wil niet zo doorgesnoven rondlopen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sneak die kamer in, steel de coke en spoel het door de plee. Camera gereed voor als ze uitvinden dat de sos op is.
Zo boeiend is het toch niet om iemand een dealer te zien bellen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sneak die kamer in, steel de coke en spoel het door de plee. Camera gereed voor als ze uitvinden dat de sos op is.
lekker manquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dan halen ze wel weer nieuwe. Hij bood mij ook wat aan, maar ik bedankte voor de eer. Wil niet zo doorgesnoven rondlopen.
Zou kunnen, Caland vraagt dagelijks of ze al haar tetten heeft gepost. Maar ze doet het steeds niet.quote:
Ook geld pakken dan.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo boeiend is het toch niet om iemand een dealer te zien bellen.
Spoel het door de plee? Ben je gek?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
koffiequote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
JR lust geen koffie
JR lust geen bier.
quote:
En hij haat vakantie.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
JR lust geen koffie
JR lust geen bier.
Hij lust geen bier, hij lust geen worst, hij lust geen melk, hij heeft geen dorst.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
JR lust geen koffie
JR lust geen bier.
Dat is ook niet weg te krijgen. Ranzige zooi.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
JR lust geen koffie
JR lust geen bier.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:15 schreef kapiteintje het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ratisch_benzine.html
Uitgestudeerd?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:15 schreef kapiteintje het volgende:
Niemand weet het. Ze blijft maar komen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:15 schreef Happel het volgende:
[..]
En dan nog. Wie is zij en wat komt ze hier doen?
Ze is verliefd op Stijnquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:15 schreef Happel het volgende:
[..]
En dan nog. Wie is zij en wat komt ze hier doen?
Nee als ik aan het zwembad kan liggen. En af en toe beetje pingpongen ofzo.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Uitzondering is wel all inclusive waar hij kan blijven fokken op zn hotelkamer.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:15 schreef kapiteintje het volgende:
Je zei komen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niemand weet het. Ze blijft maar komen.
Geniaal.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:15 schreef kapiteintje het volgende:
Echt zo'n wijf die na iedere tik van haar man denkt dat het betekent dat hij nog van haar houdt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niemand weet het. Ze blijft maar komen.
Ja wel leuk die vooropgezette televisie. Verbazingwekkend genoeg zie je dat soort zooi ook steeds vaker hier.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:15 schreef kapiteintje het volgende:
Ben al bezig. Gaat permban krijgen. Ondanks waarschuwingen andere sc herhaaldelijk overvallen, oei..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
al moet je aan geo4kant of afcniels vragen waar ze vandaan komt.
schijnt ook naar realityshows te kijken
mag wat mij betreft weg.
Op een gegeven moment wordt dat wel duidelijk, ja.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja wel leuk die vooropgezette televisie. Verbazingwekkend genoeg zie je dat soort zooi ook steeds vaker hier.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ben al bezig. Gaat permban krijgen. Ondanks waarschuwingen andere sc herhaaldelijk overvallen, oei..Waar ben je mee bezig denk ik dan.
Heb je eindelijk een aanbidster, wil je haar weghebbenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
al moet je aan geo4kant of afcniels vragen waar ze vandaan komt.
schijnt ook naar realityshows te kijken
mag wat mij betreft weg.
Je bent zelf vooropgezet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja wel leuk die vooropgezette televisie. Verbazingwekkend genoeg zie je dat soort zooi ook steeds vaker hier.
Pandjeshuizen en daar 40-45 versies vanquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Op een gegeven moment wordt dat wel duidelijk, ja.
Hij kan er niet echt mee omgaan. Gaat nog wat worden later.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb je eindelijk een aanbidster, wil je haar weghebben
ik heb niets met mensen die naar saaie shows als GTST kijken, die achter iq-loze b-artiesteen aanhubbelen zoals die one directionkneusjes, justin bieberquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik heb niets met mensen die naar saaie shows als GTST kijken, die achter iq-loze b-artiesteen aanhubbelen zoals die one directionkneusjes, justin bieber
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik heb niets met mensen die naar saaie shows als GTST kijken, die achter iq-loze b-artiesteen aanhubbelen zoals die one directionkneusjes, justin bieber
jawelquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Misschien kijk ze ook wel naar Darten?
Stijn is op jou snap dat danquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Misschien kijk ze ook wel naar Darten?
Hè bah.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je moet niet lachen, want ze valt op jong
Straks wilt ze nog een trio met jou en Stijn
Wil jij mijn aanbidster zijn?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Welke serie?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
morgen maar eens beginnen met het kijken van een serie. einde bericht
Sinds wanneer kijk jij series?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
morgen maar eens beginnen met het kijken van een serie. einde bericht
The piratebay of Kickasstorrentsquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GoT.
Moet alleen weten waar je dat downloadt.
torrentz en dan intikken enzo.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GoT.
Dat je zo laat pas begint met het kijken daarvan.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan ''morgen begin ik met het kijken van een serie''.
Ik had deze vanmiddag toevallig op staanquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Iemand doe nog eens goede jaren 90 plaat posten en niet standaard dingetje als 2unlimited enzo. Echt zo'n vergeten nummertje
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had deze vanmiddag toevallig op staan
quote:
Ik begin die obsessie nu eng te vinden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stiekem
Nee hoor Tyron. Ik respecteer je in je zijn.
Anders scheer je even je oksels, vriend.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Ik begin die obsessie nu eng te vinden.
Eh, vanochtend nog gedaan. Net zoals mijn penis.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Anders scheer je even je oksels, vriend.
Is confronterend geen betere benaming?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Ik begin die obsessie nu eng te vinden.
Ja zekerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik over 15 minuten, eerst de hond uitlaten
Zullen we straks de aflevering evalueren?
Schuren zijn spijkerjasjes weer zo lekker.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Anders scheer je even je oksels, vriend.
Nee niet echt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is confronterend geen betere benaming?
Zie DMquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GoT.
Je penis scheren? Dat klinkt apart.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eh, vanochtend nog gedaan. Net zoals mijn penis.
Ik zit gekoppeld aan mijn broertjes Plex (?) account, en hoef enkel het programma op te starten en kan kijken wat ik wil.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GoT.
Jij gaat nog wat meemaken in de toekomst.quote:
Waarom doe jij het dan?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vrouwen appreciëren dat, maar daar kom je nog wel achter.
quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is wel fijn ja, moet gewoon kaal zijn daar beneden
Je wilt toch ook dat je wijf deboel een beetje bijhoudt?quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij gaat nog wat meemaken in de toekomst.
C_A vindt dat ook wel fijn, dus begin er maar vast aan.
Ja voor meisjes. Maar daar heb jij niks mee te maken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:30 schreef Tyron het volgende:
Die jr is wel teringdom he? Leg het er boven uit en toch vraagt hij het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |