scheer je wegquote:
Nee ik moet morgen voetballenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niet naar de skihut vanavond CA?
Voetbal jij ook al op zaterdag?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik moet morgen voetballen
10 uur verzamelen
Ik ga morgenavond Rotterdam in
Jaquote:
Val je meer op een Eriksen type of toch een Fischer achtig gezicht?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:08 schreef Tyron het volgende:
morgen weer uit
hopelijk hossel ik weer iemand
Als Chrisje dit maar niet hoort.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:08 schreef Tyron het volgende:
morgen weer uit
hopelijk hossel ik weer iemand
ehquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Val je meer op een Eriksen type of toch een Fischer achtig gezicht?
Uiteindelijk zal Eriksen toch wel enige vorm van baardgroei ontwikkelen en we weten allemaal dat jij niet op mannen maar jongetjes valt. Zo'n rare vraag is het dus niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
eh
ik vind dit een aparte vraag aangezien ik al mn hele fok! leven op eriksen loop te geilen
nou eriksen blijft altijd goed okquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal Eriksen toch wel enige vorm van baardgroei ontwikkelen en we weten allemaal dat jij niet op mannen maar jongetjes valt. Zo'n rare vraag is het dus niet.
ja ik zo na viquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Na X Factor even de nieuwste afleveringen kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |