Vengaboys?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
BOEM BOEM BOEM muziek. Dreunt door het hele huis heen.
Ga beetje Tekno draaien als tegengasquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook niet bij de Vengaboys.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, er wordt niet in gezongen namelijk.
Comics van Cyanide zijn altijd goed, dank je vriend.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Om je op je gemak te laten voelen dan.
[ afbeelding ]
Nee ik zet meestal gewoon 3FM aan. Maar nu VI kijken, en dan heb ik er last van.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga beetje Tekno draaien als tegengas
3fmquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik zet meestal gewoon 3FM aan. Maar nu VI kijken, en dan heb ik er last van.
Wat?quote:
I want you in my roomquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oké ik kom eraan.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
I want you in my room
Let`s spent the night together
From now untill forever
Nee sorry, VI is op tvquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
I want you in my room
From now untill forever
Jij onderschat m'n uithoudingsvermogenquote:
Volgende week zaterdagquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:30 schreef Insomnia_ het volgende:
wanneer is dan groene haas toernooi precies
spendquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat?
[..]
I want you in my room
From now untill forever
Succesquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:35 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga studeren. De groetjens jongens. Doehoei!![]()
Dan staat het hier foutquote:
Whutquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik weet t nog steeds niet, dat groene haas. Behalve dat ik waarschijnlijk toernooi moet ballen met eigen team is het me ook iets te gevaarlijk daar. Ik word al door zeker 3 mensen in elkaar gebeukt als ik m'n witte poolvachtje laat shinen de 18e. ff kijken of ik beveiliging kan regelen.
Succesquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:35 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga studeren. De groetjens jongens. Doehoei!![]()
scheer je wegquote:
Nee ik moet morgen voetballenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niet naar de skihut vanavond CA?
Voetbal jij ook al op zaterdag?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik moet morgen voetballen
10 uur verzamelen
Ik ga morgenavond Rotterdam in
Jaquote:
Val je meer op een Eriksen type of toch een Fischer achtig gezicht?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:08 schreef Tyron het volgende:
morgen weer uit
hopelijk hossel ik weer iemand
Als Chrisje dit maar niet hoort.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:08 schreef Tyron het volgende:
morgen weer uit
hopelijk hossel ik weer iemand
ehquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Val je meer op een Eriksen type of toch een Fischer achtig gezicht?
Uiteindelijk zal Eriksen toch wel enige vorm van baardgroei ontwikkelen en we weten allemaal dat jij niet op mannen maar jongetjes valt. Zo'n rare vraag is het dus niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
eh
ik vind dit een aparte vraag aangezien ik al mn hele fok! leven op eriksen loop te geilen
nou eriksen blijft altijd goed okquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal Eriksen toch wel enige vorm van baardgroei ontwikkelen en we weten allemaal dat jij niet op mannen maar jongetjes valt. Zo'n rare vraag is het dus niet.
ja ik zo na viquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Na X Factor even de nieuwste afleveringen kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |