Lopen ze allemaal zo in GTST rond?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:58 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zou die Sjors echt hard doen.
[ afbeelding ]
Heet ze in het echt zo of in die serie?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:58 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke meid ja.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:58 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
In het echt heet ze Inge Schrama. Dat weet ik dan weer.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heet ze in het echt zo of in die serie?
Daarom vroeg ik het ook, een van m'n vrienden heet nl. Sjors, dus zou echt geen chick kunnen doen die dezelfde naam heeftquote:
en sjimmiequote:
Jij doet toch alle chicks.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik het ook, een van m'n vrienden heet nl. Sjors, dus zou echt geen chick kunnen doen die dezelfde naam heeft
sjors is zwart of blond?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:58 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
insoquote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik het ook, een van m'n vrienden heet nl. Sjors, dus zou echt geen chick kunnen doen die dezelfde naam heeft
Wel met de naam Kelly?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
iig jouw moeder.quote:
Tijgertje en die flikker?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:06 schreef vandermar het volgende:
Ik zie nu een ep van oh oh cherso die ik nog nooit heb gezien
Met een homo en een amsterdamse snol
Geen idee, er is nog zo'n nieuwe.quote:
Zo'n wijf uit Purmerend jaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:06 schreef vandermar het volgende:
Ik zie nu een ep van oh oh cherso die ik nog nooit heb gezien
Met een homo en een amsterdamse snol
Bibi is nicequote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen idee, er is nog zo'n nieuwe.
Wel bibi
waar ben je heen geweestquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De sushi viel weer tegen.![]()
Als je dat in Japan iemand voorzet zit je binnen no time in dat laatste kamikaze vliegtuigje waar ze in september 45 net niet meer aan toe kwamen.
ik drop afentoe in en uitquote:
Roos is leukquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:13 schreef vandermar het volgende:
Iemand die foto's nog van ROos?![]()
ik heb wel zin in poffertjes namelijk
![]()
die vetplooienquote:
goed verhaal manquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Roos is leuk
Kwam haar tegen in de skihut
Even staan keuvelen of vindt ze zichzelf te goed?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Roos is leuk
Kwam haar tegen in de skihut
quote:
Nee ze heeft samen met een vriend van mij gewerkt in de Tiroler, dus we hebben even staan praten. Toen ging ze weer verder met werkenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Even staan keuvelen of vindt ze zichzelf te goed?
Ze werkt in die toko? Heeft ze nog met snipahtje?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Nee ze heeft samen met een vriend van mij gewerkt in de Tiroler, dus we hebben even staan praten. Toen ging ze weer verder met werken
Vrouwen moeten gewoon binnen blijven. En niet in de VBL sc komen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:16 schreef Happel het volgende:
Orthodoxe joden die gaan lopen rellen bij de klaagmuur, omdat vrouwen er nu opeens wel mogen bidden.
Kankergeloof.
Op zich is het wel de meest geschikte plek om je beklag te doen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:16 schreef Happel het volgende:
Orthodoxe joden die gaan lopen rellen bij de klaagmuur, omdat vrouwen er nu opeens wel mogen bidden.
Kankergeloof.
Was het leuk bij je oma?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, ik ben er ook weer. Op tijd voor een topshowtje VI.
Okquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Nee ze heeft samen met een vriend van mij gewerkt in de Tiroler, dus we hebben even staan praten. Toen ging ze weer verder met werken
Ze heeft in de Tiroler gewertkt ja.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ze werkt in die toko? Heeft ze nog met snipahtje?
Tenzij je een vrouw bent, dan mag het niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op zich is het wel de meest geschikte plek om je beklag te doen.
Vrouwen hebben hun persoonlijke klaagmuur -> de man.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Tenzij je een vrouw bent, dan mag het niet.
Ik kijk GTSTquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Godverdomme, VI helemaal vergeten.
Avond wordt een stuk beter.
Met Boskamp.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Godverdomme, VI helemaal vergeten.
Avond wordt een stuk beter.
Sowieso dat laatste.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ik twijfel, gewoon gezond doen vanavond en een bakje thee nemenOf toch maar een lekker drankje inschenken?
Je bedoelt mede-vrouwen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vrouwen hebben hun persoonlijke klaagmuur -> de man.
Straks mooi kijken, dan wel VBL mijden want alles wordt gespoiledquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met Boskamp.
Die waren naar de Belgische bekerfinale geweest. Bekerfinale analyseren
Een drankje. Dat spreekt voor zich.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ik twijfel, gewoon gezond doen vanavond en een bakje thee nemenOf toch maar een lekker drankje inschenken?
Morgen wel 9 uur me bed uit, dat is minder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |