Je zei komen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niemand weet het. Ze blijft maar komen.
Geniaal.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:15 schreef kapiteintje het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ratisch_benzine.html
Echt zo'n wijf die na iedere tik van haar man denkt dat het betekent dat hij nog van haar houdt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niemand weet het. Ze blijft maar komen.
Ja wel leuk die vooropgezette televisie. Verbazingwekkend genoeg zie je dat soort zooi ook steeds vaker hier.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:15 schreef kapiteintje het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ratisch_benzine.html
Ben al bezig. Gaat permban krijgen. Ondanks waarschuwingen andere sc herhaaldelijk overvallen, oei..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
al moet je aan geo4kant of afcniels vragen waar ze vandaan komt.
schijnt ook naar realityshows te kijken
mag wat mij betreft weg.
Op een gegeven moment wordt dat wel duidelijk, ja.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja wel leuk die vooropgezette televisie. Verbazingwekkend genoeg zie je dat soort zooi ook steeds vaker hier.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ben al bezig. Gaat permban krijgen. Ondanks waarschuwingen andere sc herhaaldelijk overvallen, oei..Waar ben je mee bezig denk ik dan.
Heb je eindelijk een aanbidster, wil je haar weghebbenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
al moet je aan geo4kant of afcniels vragen waar ze vandaan komt.
schijnt ook naar realityshows te kijken
mag wat mij betreft weg.
Je bent zelf vooropgezet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja wel leuk die vooropgezette televisie. Verbazingwekkend genoeg zie je dat soort zooi ook steeds vaker hier.
Pandjeshuizen en daar 40-45 versies vanquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Op een gegeven moment wordt dat wel duidelijk, ja.
Hij kan er niet echt mee omgaan. Gaat nog wat worden later.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb je eindelijk een aanbidster, wil je haar weghebben
ik heb niets met mensen die naar saaie shows als GTST kijken, die achter iq-loze b-artiesteen aanhubbelen zoals die one directionkneusjes, justin bieberquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb je eindelijk een aanbidster, wil je haar weghebben
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik heb niets met mensen die naar saaie shows als GTST kijken, die achter iq-loze b-artiesteen aanhubbelen zoals die one directionkneusjes, justin bieber
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik heb niets met mensen die naar saaie shows als GTST kijken, die achter iq-loze b-artiesteen aanhubbelen zoals die one directionkneusjes, justin bieber
jawelquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Misschien kijk ze ook wel naar Darten?
Stijn is op jou snap dat danquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Misschien kijk ze ook wel naar Darten?
Hè bah.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je moet niet lachen, want ze valt op jong
Straks wilt ze nog een trio met jou en Stijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |