Wij VI Hooligans onder elkaar maken nog wel eens een grapje, in tegenstelling tot die begrafenis stemming bij studio voetbal.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, en ik vind het ook niet leuk dat je dit insinueert.
Sneak die kamer in, steel de coke en spoel het door de plee. Camera gereed voor als ze uitvinden dat de sos op is.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vriend van mijn broer. 34 is die gast en kwam telkens vertellen hoe het is om je sikkel in een kut te douwen. En hoe hij zijn toenmalige vriendin bekogelde met waterballonnen toen ze een uurtje te laat kwam.
Doe een gokje.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:09 schreef Happel het volgende:
Poezeligding, wat moet ik me daar bij voorstellen?
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is daar heldig aan? Moet ik hem op je afsturen
Lesbo in de menopauze met hangtieten.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:09 schreef Happel het volgende:
Een gefrustreerde 40+er. Die een keer een dikke lul nodig heeft.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:09 schreef Happel het volgende:
Nee dan halen ze wel weer nieuwe. Hij bood mij ook wat aan, maar ik bedankte voor de eer. Wil niet zo doorgesnoven rondlopen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sneak die kamer in, steel de coke en spoel het door de plee. Camera gereed voor als ze uitvinden dat de sos op is.
Zo boeiend is het toch niet om iemand een dealer te zien bellen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sneak die kamer in, steel de coke en spoel het door de plee. Camera gereed voor als ze uitvinden dat de sos op is.
lekker manquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dan halen ze wel weer nieuwe. Hij bood mij ook wat aan, maar ik bedankte voor de eer. Wil niet zo doorgesnoven rondlopen.
Zou kunnen, Caland vraagt dagelijks of ze al haar tetten heeft gepost. Maar ze doet het steeds niet.quote:
Ook geld pakken dan.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo boeiend is het toch niet om iemand een dealer te zien bellen.
Spoel het door de plee? Ben je gek?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
koffiequote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
JR lust geen koffie
JR lust geen bier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |