X Factor kijkenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stil hier zegIedereen beetje doen alsof ze een leven hebben
![]()
Niet VI kijkenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
![]()
Idd, en op whatsapp is het ook al zo stelquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
![]()
Je broer? Sos?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik miste soms wel een stukje, omdat er toen een doorgesnoven kerel mijn kamer in kwam stormen met seksistische praatjes.
Einde bericht.
Rens?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik miste soms wel een stukje, omdat er toen een doorgesnoven kerel mijn kamer in kwam stormen met seksistische praatjes.
Einde bericht.
Maar... dan mis je de toto's van Derksen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kijk liever na afloop speelronde. 2x per week VI is voor mij teveel.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Einde bericht.
Gladde eend.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:03 schreef GGMM het volgende:
Ik ben weg hier. Zoek het uit met je hele handel.
ok doeiquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:03 schreef GGMM het volgende:
Ik ben weg hier. Zoek het uit met je hele handel.
Vriend van mijn broer. 34 is die gast en kwam telkens vertellen hoe het is om je sikkel in een kut te douwen. En hoe hij zijn toenmalige vriendin bekogelde met waterballonnen toen ze een uurtje te laat kwam.quote:
wat een baasquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vriend van mijn broer. 34 is die gast en kwam telkens vertellen hoe het is om je sikkel in een kut te douwen. En hoe hij zijn toenmalige vriendin bekogelde met waterballonnen toen ze een uurtje te laat kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |