Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10. quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok!
Hoe is het met jouw katten? Zijn ze nog steeds zo van slag of valt het mee?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:45 schreef Laysa het volgende:
Ja de poes van nip is nu wel geneog besproken...die moet ze nu maar ff met D aan het werk zetten
quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:45 schreef Laysa het volgende:
Ja de poes van nip is nu wel geneog besproken...die moet ze nu maar ff met D aan het werk zetten
quote:
Nee de zijn nog echt van slag....hele ochtenden knuffelen, murmelen, en dan zeuren bij de bank van DK.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw katten? Zijn ze nog steeds zo van slag of valt het mee?
Craving, carving, same differencequote:Op donderdag 9 mei 2013 23:48 schreef Pokkehontas het volgende:
[ afbeelding ]
Not only pussy, but all sorts of small animals.
Ik heb nieuwe beitels. Zal ik eens een poging wagen?quote:
Ahw wat ontzettend sneuquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee de zijn nog echt van slag....hele ochtenden knuffelen, murmelen, en dan zeuren bij de bank van DK.
En bij de slaapkamer wachten
Ik denk dat de boodschap nu ook wel overkomtquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:48 schreef Fascination het volgende:
Moet er nou "for" tussen craving en pussy?
Ben serieus benieuwdquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb nieuwe beitels. Zal ik eens een poging wagen?
Te beginnen met 10 vingers & counting down
Pfoeh. Ik zou me toch vrij ongemakkelijk voelenquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik hou seks en Songfestival strikt gescheiden.
Ja, jij weet een vrouw echt een gerustgesteld gevoel te geven. Het wordt er zóveel beter vanquote:
Je kent mequote:Op donderdag 9 mei 2013 23:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, jij weet een vrouw echt een gerustgesteld gevoel te geven. Het wordt er zóveel beter van
Ow. Helpquote:
Ui-te-raardquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:53 schreef Greys het volgende:
Elies heb je de elegante pics al gezien bij het nieuwe blogje van net?
Zo dan?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan heb ik liever dit als ik moet kiezen
quote:[img]http://i.fokz[img=221,258]http://workingwoodplans.files.wordpress.com/2012/12/wood-carving-projects-for-beginners.jpg?w=221[/img]ine.net/p/0s.gif[/img] Op donderdag 9 mei 2013 23:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow. Help![]()
![]()
![]()
Nog voorkeur voor een soortje? Graag niet te moeilijk
licking. Sucking.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat past weer beter bij shaving, CHAOS
Nee ik ga het even oplossen
Neh, ik vond haar biecht wel moedig, dus ze hoeft niet voor lul te staan in de TTquote:
Je hebt anders voor mij nog nooit een TT aangepastquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:59 schreef Greys het volgende:
Neh, ik vond haar biecht wel moedig, dus ze hoeft niet voor lul te staan in de TT
Anders durft niemand ooit meer iets openhartigs te vertellen
Een mariaquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow. Help![]()
![]()
![]()
Nog voorkeur voor een soortje? Graag niet te moeilijk
quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:54 schreef Rafeiro het volgende:
Laysa, hoewel ik eigenlijk niet in dit topic hoor, toch maar weer een knuffel voor je.
Jij bent Eén Grote Openbaering!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je hebt anders voor mij nog nooit een TT aangepast
Alsof ik nooit openbaringen openbaar
Wat is dat voor een beestjequote:
GAYYYYYYY.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Neh, ik vond haar biecht wel moedig, dus ze hoeft niet voor lul te staan in de TT
quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus je vond de TT totaal niet erg?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Lief van je hoor, maar ik zet mezelf wel vaker voor lul dus dit was niet echt anders
Ja, dat is dan eigenlijk ook wel weer zoquote:
Mental note gemaakt. Kan dat ook gewoon 's nachts? In geval van nood zeg maar??quote:Roep me een volgende keer en je krijgt ook een aangepaste TT.
Omdat jij!
Ja. Ik ookquote:@Pokke: POKKEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
Ik zal je missen dinsdag!
Alweer een true storyquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Lief van je hoor, maar ik zet mezelf wel vaker voor lul dus dit was niet echt anders
Ik zou het juist prachtig vindenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat is dat voor een beestje
Nee, oke... Ik ken Maria wel! Zou ze het heel erg vinden als ze een beetje apart, abstract en niet in verhouding wordt vereeuwigd in het hout?
Zolang ik geen kittens heb (en mijn moeder dus niet op FOK! komtquote:
Het is alweer de volgende dag zelfsquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Alweer een true storyWat is er aan de hand vandaag
Ja, jij. Maar Maria zelf? Als ik beloof dat ik mijn best zal doen, dat ze het dan niet erg vindt als het heel misschien een heel klein beetje mislukt?quote:
Oeps...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:04 schreef Laysa het volgende:
Ik wilde wat zeggen maar nu weet ik het niet meer
Oooh das ergquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:04 schreef Fascination het volgende:
Een mod had eens een tt gemaakt met: Hamas hamas, Fas aan het...
#klbstruggles
Ik vond het toen niet zo tof.quote:
Iets wat met liefde, hart en ziel wordt gemaakt kan nooit een mislukkig zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, jij. Maar Maria zelf? Als ik beloof dat ik mijn best zal doen, dat ze het dan niet erg vindt als het heel misschien een heel klein beetje mislukt?
Nee hoor, egnie! Ik vind het songfestivalquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:01 schreef Greys het volgende:
@Pokke: POKKEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
Ik zal je missen dinsdag!
Maak je niet druk johquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:08 schreef Rafeiro het volgende:
Ik probeerde wat liefs te posten voor Laysa, maar ik kan echt geen zin uitkramen. "Sterkte" verder kom ik niet en dat kan ik niet uitstaan.
Owkee, dan hebben we bij deze een deal: ik ga een Maria carven!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:06 schreef Laysa het volgende:
Iets wat met liefde, hart en ziel wordt gemaakt kan nooit een mislukkig zijn
True story & second thatquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:07 schreef Pokkehontas het volgende:
Nee hoor, egnie! Ik vind het songfestivalen word er over het algemeen niet zo vrolijk en gezellig in de omgang van als ik er verplicht naar moet kijken.
Laat mij maar mooi thuis dus, dat is voor iedereen leuker
quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owkee, dan hebben we bij deze een deal: ik ga een Maria carven!
[..]
True story & second that
Nog even vanaf de iPad in bed, maar ik vond totaal niet dat je jezelf voor lul zette. Het was supereerlijk. Dus...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Sorryquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Maak je niet druk joh![]()
Dat doe ik zelf wel
Je hebt toch al wat liefs gezegd?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:08 schreef Rafeiro het volgende:
Ik probeerde wat liefs te posten voor Laysa, maar ik kan echt geen zin uitkramen. "Sterkte" verder kom ik niet en dat kan ik niet uitstaan.
Whihihiquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:10 schreef Pokkehontas het volgende:
[..](ik zocht ook nog een roosje-smiley, maar ik zit niet op het libelle forum, besef ik me nu
)
Liefvan jequote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:10 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Nog even vanaf de iPad in bed, maar ik vond totaal niet dat je jezelf voor lul zette. Het was supereerlijk. Dus...
Niemand hoeft er dinsdag verplicht naar te kijken hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:07 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Nee hoor, egnie! Ik vind het songfestivalen word er over het algemeen niet zo vrolijk en gezellig in de omgang van als ik er verplicht naar moet kijken.
Laat mij maar mooi thuis dus, dat is voor iedereen leuker
Huh? Serieus?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Niemand hoeft er dinsdag verplicht naar te kijken hoor
Sterker nog, ik denk dat er van de 40 welgeteld 4 ofzo het hele songfestival gaan kijken
Maar vrijheid blijheid
Als in echt aandachtig geen seconde willen missenquote:
Wha, dat gaat echt wat worden hoorquote:
Het was wel eerlijkquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:15 schreef Pokkehontas het volgende:
Volgens de beeb is het soms juist veel leuker zonder mij en die kan het weten.
Hmmm, even aan mijn open huwelijk werken.....
Ik zou er wel op staan als ik jou was dat je haar Birds onderbroekjen mag zien hoor dinsdagquote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:18 schreef Laysa het volgende:
Ik ga tv kijken zodat ik moe word. Morgen drukke dag...boodschappen, steen goedkeuren, en dan Kally
Oh oke, ik dacht al, anders kan ik beter thuis kijkenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Als in echt aandachtig geen seconde willen missen![]()
Vorige keer was TheaterMaMa volgens mij een van de weinigen die ECHT elke minuut heeft gevolgd.
Maar er is een groter groepje dat wel voor het scherm zit idd of in elk geval in de buurt
Niet op mijn Birds-broekje gaan staanquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:18 schreef Greys het volgende:
Ik zou er wel op staan als ik jou was dat je haar Birds onderbroekjen mag zien hoor dinsdag
Hoop dat je beetje slaap kunt pakken en succes morgenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:18 schreef Laysa het volgende:
Ik ga tv kijken zodat ik moe word. Morgen drukke dag...boodschappen, steen goedkeuren, en dan Kally
Hopelijk kan je een beetje slapen straksquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:18 schreef Laysa het volgende:
Neeeeee ik heb juist heel graag wat mensen er bij die het wel echt volgen, anders heb ik niemand om te porren als het spannend wordtquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh oke, ik dacht al, anders kan ik beter thuis kijken
Ach ja, doe eens gek & doe eens ff gezelligquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh oke, ik dacht al, anders kan ik beter thuis kijken
Huhh? Waar doe ik nou ongezellig?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ach ja, doe eens gek & doe eens ff gezellig
Nee, het wordt helemaal da bomb hoor
Als je thuis zou blijven zouden wij dat ongezellig vinden bedoelt zequote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Huhh? Waar doe ik nou ongezellig?
Dat valt me tegenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Zinnigheden heb ik niet meer te melden, dus gegroet en welterusten
Yeah voor Balouquote:
Vannacht wel oke. Ik werd van elke beweging van hem wakker... Maar geen gekke dingen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 06:56 schreef indaha het volgende:
[..]
Yeah voor Balou![]()
![]()
, hoe gaat het met hem verder ?
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 10 mei 2013 07:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vannacht wel oke. Ik werd van elke beweging van hem wakker... Maar geen gekke dingen.
Hij heeft van Mo een half u gelee zijn pil gehad en een plasje. Ik doe hem nu eten en ga dan nog ff 2 uurtjes slaap pakken, aangezien ik er vannacht ook maar 2 had. Vind hem nog steeds mhaw lopen. En als hij straks nog zoveel hijgt en drinkt bel ik nog ff de DA.
Maar iig 5u zonder plasje en hij sliep gewoon. Dus ik ga er vanuit dat hij godzijdank niet incontinent is
Beter! Gewoon ff checken voor de zekerheidquote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:02 schreef Qwea het volgende:
Nou, beer mag om 11:15 zich nog even bij de DA melden.
psiesquote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Beter! Gewoon ff checken voor de zekerheid
Feli Roos
en nog een kusje voor BoeBoequote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:12 schreef Qwea het volgende:
beer krijgt hier bij de DA telkens aandacht en koekjes
hij mag gewoon overal rondlopen en snuffelen
Heeft het soms met je menstruatie te maken? Zomaar een gokje.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:21 schreef Oognip het volgende:
Het is weer de tijd van de maand dat ik niet/slecht slaapelke maand slaap ik een week lang kut. Echt bloedirritant
Ik ben nu niet ongesteld, zit nu in de tweede week van m'n cyclus. Ik heb er al eens op gelet en kan er geen pijl optrekken wanneer het is...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Heeft het soms met je menstruatie te maken? Zomaar een gokje.
Raarrrrrr. Dat zou het enige zijn waar ik het aan koppel. Want stress of iets zou je langer dan een week moeten hebben.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ben nu niet ongesteld, zit nu in de tweede week van m'n cyclus. Ik heb er al eens op gelet en kan er geen pijl optrekken wanneer het is...
Gaat goed! Sinds gister weer een bak er bij voor plantjes. Langzaam maar zeker word het watquote:
Het is wel elke keer ongeveer vanaf de 4e tot de 11e elke maand. Maar ook dat heeft niks met m'n cyclus te maken want die is elke keer anders.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Raarrrrrr. Dat zou het enige zijn waar ik het aan koppel. Want stress of iets zou je langer dan een week moeten hebben.
[..]
Gaat goed! Sinds gister weer een bak er bij voor plantjes. Langzaam maar zeker word het wat
Het is wel echt mijn projectje, want Kano vind het allemaal maar gedoe en snapt dat tuin-gezeik niet zo goed. Kost energie en interesseert hem niet echt
vrouwen...........wat moet je er meequote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ben nu niet ongesteld, zit nu in de tweede week van m'n cyclus. Ik heb er al eens op gelet en kan er geen pijl optrekken wanneer het is...
En als je dat voorlegt aan de huisarts? Of kan die je er niet mee helpen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het is wel elke keer ongeveer vanaf de 4e tot de 11e elke maand. Maar ook dat heeft niks met m'n cyclus te maken want die is elke keer anders.
Die staan al heel lang in de vensterbank. Zelfs zo lang al dat er 2 van de 5 dood zijn en peterselie krijg ik gereanimeerd. Die tijm ligt sinds gister in de groene bak, verzopen en wel.quote:Tof dat het goed gaat! Had je nou ook al wat kruiden geplant? En dat het jouw projectje is, is niet erg toch?Het is ook jouw tuin
Waarom zet je ze niet in de tuin dan? Kruiden doen het veel beter in de tuin toch?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:34 schreef Puala het volgende:
[..]
En als je dat voorlegt aan de huisarts? Of kan die je er niet mee helpen?
[..]
Die staan al heel lang in de vensterbank. Zelfs zo lang al dat er 2 van de 5 dood zijn en peterselie krijg ik gereanimeerd. Die tijm ligt sinds gister in de groene bak, verzopen en wel.
Ik heb nu heel veel dingen gezaaid in bakken in de vensterbank staan. Bonen (sperziebonen, snijbonen), maar ook worteltjes, uitjes, bloemkool, broccoli etc. Wel tofEn nu een bak gemaakt waar straks een groot gedeelte in kan.
Ja klopt, maar het is wel makkelijker soms met zijn 2-en
Omdat er nog geen plek voor is. En omdat ik eventjes simpelweg geen geld heb voor de zakken potgrond.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waarom zet je ze niet in de tuin dan? Kruiden doen het veel beter in de tuin toch?
Ja echt wel. Gaat ook geld schelen uiteindelijkquote:Al die groente is wel supertof
Oh sorry zal het niet meer doenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Heuj wacht, ik word niet ongesteld ja. Niet alle vrouwen over 1 kam aub
Zo, de Hepies tasten diep in de buidel, maar je bent dan ook wel een hele goede Hepiemoederquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik krijg zo'n superdeluxe ontharingsapparaat met van die lichtflitsen voor Moederdag van m'n harige Hepies... leuk he![]()
Ja, hij is vet in de aanbieding bij de Makro ook als je de btw erbij optelt, het is niet alsof ik me rijk rekenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo, de Hepies tasten diep in de buidel, maar je bent dan ook wel een hele goede Hepiemoeder![]()
Wel tof! Ben echt benieuwd hoe goed het werkt!
Goeie deal! Allebei goeie deals!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, hij is vet in de aanbieding bij de Makro ook als je de btw erbij optelt, het is niet alsof ik me rijk reken, maar ik vond hem gevoelsmatig te duur, waarop D zei: 'Dan krijg je hem toch voor 'Moederdag' van de katten? Je wil al tijden zo'n ding!'
Plus dat ze een actie hebben dat je hem binnen 100 dagen terug mag sturen als hij niet bevalt en je dan je geld terug krijgt
Dat is een goeie dealquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, hij is vet in de aanbieding bij de Makro ook als je de btw erbij optelt, het is niet alsof ik me rijk reken, maar ik vond hem gevoelsmatig te duur, waarop D zei: 'Dan krijg je hem toch voor 'Moederdag' van de katten? Je wil al tijden zo'n ding!'
Plus dat ze een actie hebben dat je hem binnen 100 dagen terug mag sturen als hij niet bevalt en je dan je geld terug krijgt
Krijg je serieus wat voor moederdag?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik krijg zo'n superdeluxe ontharingsapparaat met van die lichtflitsen voor Moederdag van m'n harige Hepies... leuk he![]()
Oh ik dacht dat je ze zou planten in die aarde waar die tegel uit is. Of heb je dan ook verse aarde nodig? /noobquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Omdat er nog geen plek voor is. En omdat ik eventjes simpelweg geen geld heb voor de zakken potgrond.
[..]
Ja echt wel. Gaat ook geld schelen uiteindelijk
Als er een excuus is om zo'n uitgave te verantwoorden wel jaquote:
Onder tegels ligt zand, dus daar moet wat grond bij om het goed te krijgen. Ik meng het een beetje, dus dan heb je wat minder grond nodig dan dat je helemaal het zand weg zou halen. Maar als ik alles goed wil doen heb ik zeker een zak of 5-10 nodig á 3 euro. Nou ja, dat gaat eventjes nietquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je ze zou planten in die aarde waar die tegel uit is. Of heb je dan ook verse aarde nodig? /noob
Dat zou wel tof zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als er een excuus is om zo'n uitgave te verantwoorden wel ja![]()
Het is niet alsof ze iets voor me geknutseld hebben op het kattendagverblijf of zo
Philips Lumea.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat zou wel tof zijn
Hoe heet zo'n ding wat je krijgt? Wil ff kijken of het wat is
Oh zo, nou dan moeten ze het maar in de vensterbank goed doenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Onder tegels ligt zand, dus daar moet wat grond bij om het goed te krijgen. Ik meng het een beetje, dus dan heb je wat minder grond nodig dan dat je helemaal het zand weg zou halen. Maar als ik alles goed wil doen heb ik zeker een zak of 5-10 nodig á 3 euro. Nou ja, dat gaat eventjes niet
Ja moet zeker lukken. Het ziet er wel tof uit, mandjes bij de action gehaald (lang terug al) en daar staan ze allemaal inquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh zo, nou dan moeten ze het maar in de vensterbank goed doen
ik typte het na het niezenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Als je dit kan typen en niezen tegelijk heb je niet je hand dr voor gehouden. Smeerpoets.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Als je dit kan typen en niezen tegelijk heb je niet je hand dr voor gehouden. Smeerpoets.
Ik heb wel van een Fok!ster gelezen dat ze van zo'n apparaat blaren kreeg, dus ik zou wel even oppassen in gebruikquote:
Ben zeer benieuwd wat je ervan vindtquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
OhIk hoop maar dat 'ie ideaal is. Nou ja, anders gaat 'ie mooi terug naar ome Philips
Die die hem op een tattoo had gebruikt?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb wel van een Fok!ster gelezen dat ze van zo'n apparaat blaren kreeg, dus ik zou wel even oppassen in gebruik
Dat is gewoon dom natuurlijkquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die die hem op een tattoo had gebruikt?
Ik weet niet of BE dat gedaan had.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die die hem op een tattoo had gebruikt?
Ik weet niet eens of BE tattoo's heeft, moet ik je eerlijk zeggen, maar die bedoelde ik ook niet... wie ik dan wel bedoel weet ik ook niet meerquote:
Volgens mij was zij het. Het is in de OUD SC een keer besproken en zij had hem samen met haar (schoon)moeder gekocht volgens mij. Weet niet of dat ook bij het verhaal van jou hoort?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of BE tattoo's heeft, moet ik je eerlijk zeggen, maar die bedoelde ik ook niet... wie ik dan wel bedoel weet ik ook niet meer
Ik heb het even teruggezocht, de naam kwam ineens weer in me op (het was rocka). En die had hem met haar moeder gekocht. Maar weet niet of jij dit bedoelt?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgens mij was zij het. Het is in de OUD SC een keer besproken en zij had hem samen met haar (schoon)moeder gekocht volgens mij. Weet niet of dat ook bij het verhaal van jou hoort?
En ik moest me gedragenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:48 schreef Puala het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als er een excuus is om zo'n uitgave te verantwoorden wel ja![]()
Het is niet alsof ze iets voor me geknutseld hebben op het kattendagverblijf of zo
Ja dan was het die. Dan heb ik hem verkeerd onthoudenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb het even teruggezocht, de naam kwam ineens weer in me op (het was rocka). En die had hem met haar moeder gekocht. Maar weet niet of jij dit bedoelt?
OUD / [OUD SC] Doe mij zo'n kind uit Junior MasterChef
Maar ik heb geen tattoo's of dat soort dingen, dus ik ben daar niet zo bang voor...
Zal es vragen wat Baloe gaat kopen voor moederdagquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Hier ookquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:17 schreef Puala het volgende:
Q wel tof dat het je hier zo goed bevalt. Bij mijn DA (en ook die van M_D) mogen de katten ook gewoon hun gang gaan in de behandelkamer als je in gesprek bent met de DA. Dat scheelt echt heel veel qua stress en angsten.
Dat is wel tofquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hier ookBeer ging onder haar bureau liggen
En ze ging wat pakken, liet de deur open en toen ging hij aandacht schooien bij de assistente.
Ik vind het serieus een verademing en doet me aan Makatsi = Shirley denken
Wij hebben zo'n mandje waar je de bovenkant vanaf kan halen. Als het even kan laten ze ze zelfs in dat mandje zitten, als de kat er zelf niet uit scharrelt...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:17 schreef Puala het volgende:
Q wel tof dat het je hier zo goed bevalt. Bij mijn DA (en ook die van M_D) mogen de katten ook gewoon hun gang gaan in de behandelkamer als je in gesprek bent met de DA. Dat scheelt echt heel veel qua stress en angsten.
quote:
Gerustgesteld?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zal es vragen wat Baloe gaat kopen voor moederdag
Baloe moet echt tramadol gaan slikken want ws heeft ie pijn. De dexa was een behoorlijke dosis maandag, 20ml en daar kan het hijgen enzo van komen, maar kan ook pijn zijn. Dus, trama it is.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:22 schreef Toekito het volgende:
[..]oh hoi mam, wist niet dat je hier was.
* Toekito vlucht weg
Wij doen dat ook gewoon hoor, in real life. We gaan wel op bezoek bij mijn neptante a.k.a. bonusmoeder, maar da's meer omdat er familie van haar uit Servië arriveert die dag, niet speciaal voor moederdag.quote:
oh precies, ik ga gewoon lekker werken zondag!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wij doen dat ook gewoon hoor, in real life. We gaan wel op bezoek bij mijn neptante a.k.a. bonusmoeder, maar da's meer omdat er familie van haar uit Servië arriveert die dag, niet speciaal voor moederdag.
Oh mijn ervaring is echt anders. Maar Noortje gaat ook gewoon gelijk het mandje uit zodra ze de kans krijgt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wij hebben zo'n mandje waar je de bovenkant vanaf kan halen. Als het even kan laten ze ze zelfs in dat mandje zitten, als de kat er zelf niet uit scharrelt...
Ik moet trouwens binnenkort even bellen, ik ben van mening dat Darah's oogontsteking chronisch is. De enige manier om haar oogjes schoon te houden, is een keer per dag een drupje zalf erin doen. Heb even geprobeerd hoe het is zonder zalf, maar dan zitten haar oogjes binnen een paar dagen weer onder de viezigheid. Ik wil dus gewoon een doorlopend recept
Alleen als het kan, hoor. Als het medisch nodig is moeten ze er toch echt uit, maar toen Daartje bijv. voor controle voor haar oogje moest, mocht ze lekker blijven zitten.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh mijn ervaring is echt anders. Maar Noortje gaat ook gewoon gelijk het mandje uit zodra ze de kans krijgt.
quote:
hoor net dat de mijne er nog aan doetquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft zelf moederdag geskipt![]()
Apart. Maar goed, ik ben de ene keer heel tevreden over ze en de andere keer totaal niet. Maar daar hebben we het al wel over gehadquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Alleen als het kan, hoor. Als het medisch nodig is moeten ze er toch echt uit, maar toen Daartje bijv. voor controle voor haar oogje moest, mocht ze lekker blijven zitten.
Mijn moeder gaat de 24e trouwen en wilt liever dan een cadeau dan nu. Maar ze krijgt wel iets. We hebben een fotoshoot gedaan met de kinderen en ze krijgt een tease-fotoquote:
Omgquote:Het is zo koud hier @ work dat ik met mijn jas aan zit
Ja, ik heb ook zo mijn favorieten hoor. Als ik met Daartje ga voor het zalfje wil ik dokter Ingrid. Die snapt het allemaal heel goed. Die hondendokter van de vorige keer hoef ik niet meer, die snapt echt geen bal van katteneigenaren (al heeft 'ie het medisch allemaal prima gedaan hoor, daar kan ik niets op aanmerken!).quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Apart. Maar goed, ik ben de ene keer heel tevreden over ze en de andere keer totaal niet. Maar daar hebben we het al wel over gehad![]()
Nee hoor, ik sue je niet. Ik neem een zieke poes ook mee naar bed of ga elk uur kijken of er al verandering isquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:26 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Ja nou, sue me hoor. Maar het is wel Boebeer en daar ben ik nog al heel erg stressvol over![]()
Trouwens, ze luisterde zijn hartje... "Ooh. Ehm. Oke. Nou, dat lijkt wel die van een topsporter"
We zijn hier (bijna?) allemaal zo stresserig en paniekerig over onze beessies hoor, ik denk dat niemand hier je gaat suenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:26 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Ja nou, sue me hoor. Maar het is wel Boebeer en daar ben ik nog al heel erg stressvol over![]()
Trouwens, ze luisterde zijn hartje... "Ooh. Ehm. Oke. Nou, dat lijkt wel die van een topsporter"
heb zo te doen met mijn achterneefje en achternichtje, vorige week hun moeder gecremeerd en dit weekend moederdag.....quote:
De mijne ook (gelukkig) en om dat te vieren heeft ze vorige week een geit van me gekregen van Oxfam Novibquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft zelf moederdag geskipt![]()
zo is dat. als Frasier vreemd doet, ben ik ook een stresskuiken. al is het mijn kat niet. Frasier is de kater van m'n broer en schoonzus.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
We zijn hier (bijna?) allemaal zo stresserig en paniekerig over onze beessies hoor, ik denk dat niemand hier je gaat suen![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee hoor, ik sue je niet. Ik neem een zieke poes ook mee naar bed of ga elk uur kijken of er al verandering is
Jaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:34 schreef Greys het volgende:
Q, supergoed in elk geval dat het goed ging met plassen vannacht.
En dat van het hart is echt heel goed nieuws![]()
Ja ik zag het, vanavond kijken denk ikquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:36 schreef Qwea het volgende:
Ooh, greys?
1ste season finale part 1 dinges van GA
Ik weet niet meer wie ik toen had waar het zo goed mee ging. Ik kijk in juni wel weer hoe het dan gaat. Komt allemaal wel goedquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook zo mijn favorieten hoor. Als ik met Daartje ga voor het zalfje wil ik dokter Ingrid. Die snapt het allemaal heel goed. Die hondendokter van de vorige keer hoef ik niet meer, die snapt echt geen bal van katteneigenaren (al heeft 'ie het medisch allemaal prima gedaan hoor, daar kan ik niets op aanmerken!).
Zijn maag is ook weer rustig?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
JaEn ja
Vrouwtje heeft geen oog dichtgedaan, maar boeieHij ging nog dromen met piepen en al ook
Ik heb maar lamshart voor hem gekocht![]()
![]()
Ja, maar ik zet wel de wekker. Omdat hij nog zoveel drinkt. Even vannacht rond 03u uitlaten, of ongelukken te voorkomen zeg maar.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik zag het, vanavond kijken denk ik
En ga je nu vannacht zelf IETSJE meer slapen denk je?
Beter dan gisteren iig. Geef hem hele kleine porties lamshart.quote:
Niks gehoord nog. Geen idee of hij het elke dag checkt oid.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:37 schreef senesta het volgende:
[Quote]Q, klinkt goed! Heb je nog reactie gehad op je mail?
Ooh, daar kan ik ook extreem extreem slecht tegen.quote:En ik heb toch wel een beetje een schurft aan mensen die niet even een berichtje sturen als ze verhinderd zijn en niet komen. Gisteravond stuurt een vriendin (waarvoor ik ook een astrologisch iets zou doen en dat dus snel weer even tevoorschijn heb getoverd) een smsje of ze een bakkie kan komen doen vanochtend.
De kinderen zijn vrij dus ik stem toe en zeg dat ik het gezellig vind. Sta op tijd op om even een rondje te lopen, stofzuigen, etc. Blijf de hele ochtend thuis. En dan gewoon niet op komen dagen
Ik stuurde net een berichtje. "Toch niet gelukt vanochtend? en toen stuurde ze terug dat het een beetje druk wasquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:38 schreef Greys het volgende:
Oh Senes dan zou ik ook echt de schurft in hebben ja als ze niet een goede reden hebben
Ik zou terug sturen of ze dat de volgende keer even wil laten weten.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:40 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik stuurde net een berichtje. "Toch niet gelukt vanochtend? en toen stuurde ze terug dat het een beetje druk wasNou lekker dan. Ik had vanmorgen ook wat leuks met de kids kunnen gaan doen in plaats van thuis zitten te wachten
"Nog bedankt dat je dat even hebt laten weten! De koeken hebben heerlijk gesmaakt en de grote pot koffie ook! Fijn weekend he!"quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:40 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik stuurde net een berichtje. "Toch niet gelukt vanochtend? en toen stuurde ze terug dat het een beetje druk wasNou lekker dan. Ik had vanmorgen ook wat leuks met de kids kunnen gaan doen in plaats van thuis zitten te wachten
Ik zou serieus terugsturen 'Oh da's niet erg, maar laat het even weten dan, nu heb ik zitten wachten'.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:40 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, dat.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou serieus terugsturen 'Oh da's niet erg, maar laat het even weten dan, nu heb ik zitten wachten'.
Dat zou ik ook doen. Ik zou er echt niet blij mee zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou serieus terugsturen 'Oh da's niet erg, maar laat het even weten dan, nu heb ik zitten wachten'.
Nee, dat stond er niet bijquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:50 schreef roos85 het volgende:
meneerroos en ik gaan even lunchen.![]()
md. je weet toch wel dat ik vanavond win
Rood haar senes? Grijs niet denk ik.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:37 schreef senesta het volgende:
Hallo! Roos van harte!
Die philips Lumea is niet geschikt voor mij
Q, klinkt goed! Heb je nog reactie gehad op je mail?
En ik heb toch wel een beetje een schurft aan mensen die niet even een berichtje sturen als ze verhinderd zijn en niet komen. Gisteravond stuurt een vriendin (waarvoor ik ook een astrologisch iets zou doen en dat dus snel weer even tevoorschijn heb getoverd) een smsje of ze een bakkie kan komen doen vanochtend.
De kinderen zijn vrij dus ik stem toe en zeg dat ik het gezellig vind. Sta op tijd op om even een rondje te lopen, stofzuigen, etc. Blijf de hele ochtend thuis. En dan gewoon niet op komen dagen
Ik mag hem nu niet gebruiken. En ik moet eerlijk zeggen dat ik het telkens herhalen nogal eens vergat. Maar opzich gaan de haren snel weg. Je ruikt het ook. Cat heeft hem ook trouwens ik weet niet of zij een trouwere gebruikster is.quote:
Je ruikt het ook? Zoals je katten ruikt die met hun staart in een kaars hangen of anders?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:54 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik mag hem nu niet gebruiken. En ik moet eerlijk zeggen dat ik het telkens herhalen nogal eens vergat. Maar opzich gaan de haren snel weg. Je ruikt het ook. Cat heeft hem ook trouwens ik weet niet of zij een trouwere gebruikster is.
Je bedoelt Rocka.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of BE tattoo's heeft, moet ik je eerlijk zeggen, maar die bedoelde ik ook niet... wie ik dan wel bedoel weet ik ook niet meer
Ja maar vooral bij veel haar bij mijn vriend. Bij het weinig haar bij mij eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je ruikt het ook? Zoals je katten ruikt die met hun staart in een kaars hangen of anders?
Ik zal wel blij zijn als ik van de Veet af zou zijn, moet ik eerlijk zeggen. Dat ruikt ook niet al te lekker
Ja, daar was ik inmiddels achter, het kwam ineens weer in me op wie ik bedoeldequote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je bedoelt Rocka.
Ik heb én geen tattoo's en niet zo'n ding.Qwea!
Oke, ik ben razend benieuwd, denk dat ik hem vanavond meteen ga testenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:58 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ja maar vooral bij veel haar bij mijn vriend. Bij het weinig haar bij mij eigenlijk niet.
Rood jaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:52 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Rood haar senes? Grijs niet denk ik.
Ik kan daar ook niet tegen dat mensen dan niet komen. En helemaal als ze iets komen ophalen zit je te wachten en komt er niemand.
Ah. Ik werd door Qwea gesommeerd en had nog niet verder gelezen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, daar was ik inmiddels achter, het kwam ineens weer in me op wie ik bedoelde![]()
Hé BEquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je bedoelt Rocka.
Qweaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ah. Ik werd door Qwea gesommeerd en had nog niet verder gelezen.
Echt rood? Ik dacht dat jij rood met bruin haar had. Dan mag je ook niet professioneel laten laseren hè?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Rood jaStaan allemaal kruisjes in het overzicht
Hehe, die Qquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sorry, verkeerd onthoudenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vertel!!!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:05 schreef ElisaB het volgende:
Over tattoos gesproken. Het zou zomaar kunnen dat ik binnenkort een nieuwe heb
Dat was ikquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vertel!!!
Ik heb sinds ik-weet-niet-meer-wie-dat-opperde-hier het hier opperde steeds meer de neiging om een tattoo onder m'n voet te laten zetten. Op m'n voet vind ik ook wel mooi, maar in mijn tak van sport zou ik dan altijd aan het bedekken zijn en daar heb ik geen zin in
Nix bijzonders hoor, maar ik heb er zin anquote:
Oe! Daar zouden ze bij mij úren over doenquote:Ik heb sinds ik-weet-niet-meer-wie-dat-opperde-hier het hier opperde steeds meer de neiging om een tattoo onder m'n voet te laten zetten. Op m'n voet vind ik ook wel mooi, maar in mijn tak van sport zou ik dan altijd aan het bedekken zijn en daar heb ik geen zin in
Lumeafan hierquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oke, ik ben razend benieuwd, denk dat ik hem vanavond meteen ga testen
Hehe, maar wat wordt het, waar, of is dat allemaal geheim?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nix bijzonders hoor, maar ik heb er zin an
Ja, ik denk ook niet dat het helemaal gaat lukken, eerlijk gezegd... maar het idee speelt in m'n hoofdquote:Oe! Daar zouden ze bij mij úren over doen
Mijn initialen. Het is ElisaB-tijdquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Hehe, maar wat wordt het, waar, of is dat allemaal geheim?![]()
Als iemand naar mijn voeten wijst dan zet ik het al op een holletjequote:Ja, ik denk ook niet dat het helemaal gaat lukken, eerlijk gezegd... maar het idee speelt in m'n hoofd
Idem. Maar ik vind het zo'n mooi idee, misschien kunnen ze iets met een rubberen hamer of zo?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn initialen. Het is ElisaB-tijd
[..]
Als iemand naar mijn voeten wijst dan zet ik het al op een holletje
Of een bankschroefquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Idem. Maar ik vind het zo'n mooi idee, misschien kunnen ze iets met een rubberen hamer of zo?
Ik krijg echt een zwarte waas voor mijn ogen als het om mijn voeten gaat, dus ik weet het niet. Maar ik probeer echt uit alle macht los te komen, dus ik denk het nietquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ook niet als ie stevig genoeg aangedraaid zit?
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je bedoelt Rocka.
1 miljoen voor mij als je wint!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik was vergeten een staatslot te kopenGelukkig verkoopt de Hoogvliet ze ook en heb ik er toch een
38,4 miljoen here I come!!!!
Wel braaf dat je gelijk volgtquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds het pootje van Baloequote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:05 schreef ElisaB het volgende:
Over tattoos gesproken. Het zou zomaar kunnen dat ik binnenkort een nieuwe heb
Tongpiercing is leukquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:03 schreef Oognip het volgende:
Ik wil ook een tattoo, ooit
Zo naar de stad een nieuwe piercing halen(niet zetten) dan gaat die tongpiercing toch weer kriebelen...
Just Toek is genoeg hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:54 schreef Cat22 het volgende:
Soms denk ik dat ik een tattoo wil. Maar dan kan ik niks bedenken wat ik permanent op mijn lijf wil hebben staan dus dan hoeft het weer niet.Tot ik weer eens bedenk dat ik eigenlijk wel een tattoo wil.
Maar zonder ben ik ook best wel gelukkig.
Ik vind het mooiquote:
Same, met trappen en alquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik krijg echt een zwarte waas voor mijn ogen als het om mijn voeten gaat, dus ik weet het niet. Maar ik probeer echt uit alle macht los te komen, dus ik denk het niet
Waarom durf je niet?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik vind het mooimaar durf het echt nog niet. Nu ook niet zo handig om te laten zetten met de meet voor de deur
Ja, dat zij een vriendin van me ook. Nog geen 24u en 1 zuigbeurt later was ie weer uitquote:
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat zij een vriendin van me ook. Nog geen 24u en 1 zuigbeurt later was ie weer uit
Ja echtquote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat zei een vriendin van me ook. Nog geen 24u en 1 zuigbeurt later was ie weer uit
Dan heb je het ook geen kans gegeven zegquote:
Oh das wel kutquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Omdat ik ga flauw vallen en daar heb ik geen zin in.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:10 schreef Qwea het volgende:
Anyway, ik ga boodschappen doen, ik laat wel ff weten of ik die shit heb voor je, Paula!
Bis später!
Is goed. Tofquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:10 schreef Qwea het volgende:
Anyway, ik ga boodschappen doen, ik laat wel ff weten of ik die shit heb voor je, Paula!
Bis später!
Jup, spiegels zijn duur.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Omfg is best duur, zo'n spiegeltje.... ze hebben een noodoplossing gedaan, omdat er kans is dat de expert wil komen kijken![]()
Opa riep al meteen dat 'ie prima verzekerd is (ervaring kennelijkquote:
stad ze!!!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:03 schreef Oognip het volgende:
Ik wil ook een tattoo, ooit
Zo naar de stad een nieuwe piercing halen(niet zetten) dan gaat die tongpiercing toch weer kriebelen...
Ik deedquote:
boefje en hoe gaat het nu met haar?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:45 schreef Puala het volgende:
Dana heeft voor de 3e keer mijn kweekbak overhoop gegraven![]()
![]()
Goed. Ze heeft zeer ernstig geluk dat ik niet thuis ben.quote:
Ik schop mijn katten nooit, maar ze had wel eventjes een uurtje buiten mogen verblijven van me. Want ze gaat er ook in rollen en dan is ALLES viesquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:48 schreef Oognip het volgende:
[..]Ja Puala, hoe gaat het nu met haar, nadat je haar een rotschop hebt verkocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |