Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10. quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok!
Hoe is het met jouw katten? Zijn ze nog steeds zo van slag of valt het mee?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:45 schreef Laysa het volgende:
Ja de poes van nip is nu wel geneog besproken...die moet ze nu maar ff met D aan het werk zetten
quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:45 schreef Laysa het volgende:
Ja de poes van nip is nu wel geneog besproken...die moet ze nu maar ff met D aan het werk zetten
quote:
Nee de zijn nog echt van slag....hele ochtenden knuffelen, murmelen, en dan zeuren bij de bank van DK.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw katten? Zijn ze nog steeds zo van slag of valt het mee?
Craving, carving, same differencequote:Op donderdag 9 mei 2013 23:48 schreef Pokkehontas het volgende:
[ afbeelding ]
Not only pussy, but all sorts of small animals.
Ik heb nieuwe beitels. Zal ik eens een poging wagen?quote:
Ahw wat ontzettend sneuquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee de zijn nog echt van slag....hele ochtenden knuffelen, murmelen, en dan zeuren bij de bank van DK.
En bij de slaapkamer wachten
Ik denk dat de boodschap nu ook wel overkomtquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:48 schreef Fascination het volgende:
Moet er nou "for" tussen craving en pussy?
Ben serieus benieuwdquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb nieuwe beitels. Zal ik eens een poging wagen?
Te beginnen met 10 vingers & counting down
Pfoeh. Ik zou me toch vrij ongemakkelijk voelenquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik hou seks en Songfestival strikt gescheiden.
Ja, jij weet een vrouw echt een gerustgesteld gevoel te geven. Het wordt er zóveel beter vanquote:
Je kent mequote:Op donderdag 9 mei 2013 23:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, jij weet een vrouw echt een gerustgesteld gevoel te geven. Het wordt er zóveel beter van
Ow. Helpquote:
Ui-te-raardquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:53 schreef Greys het volgende:
Elies heb je de elegante pics al gezien bij het nieuwe blogje van net?
Zo dan?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan heb ik liever dit als ik moet kiezen
quote:[img]http://i.fokz[img=221,258]http://workingwoodplans.files.wordpress.com/2012/12/wood-carving-projects-for-beginners.jpg?w=221[/img]ine.net/p/0s.gif[/img] Op donderdag 9 mei 2013 23:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow. Help![]()
![]()
![]()
Nog voorkeur voor een soortje? Graag niet te moeilijk
licking. Sucking.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat past weer beter bij shaving, CHAOS
Nee ik ga het even oplossen
Neh, ik vond haar biecht wel moedig, dus ze hoeft niet voor lul te staan in de TTquote:
Je hebt anders voor mij nog nooit een TT aangepastquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:59 schreef Greys het volgende:
Neh, ik vond haar biecht wel moedig, dus ze hoeft niet voor lul te staan in de TT
Anders durft niemand ooit meer iets openhartigs te vertellen
Een mariaquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow. Help![]()
![]()
![]()
Nog voorkeur voor een soortje? Graag niet te moeilijk
quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:54 schreef Rafeiro het volgende:
Laysa, hoewel ik eigenlijk niet in dit topic hoor, toch maar weer een knuffel voor je.
Jij bent Eén Grote Openbaering!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je hebt anders voor mij nog nooit een TT aangepast
Alsof ik nooit openbaringen openbaar
Wat is dat voor een beestjequote:
GAYYYYYYY.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Neh, ik vond haar biecht wel moedig, dus ze hoeft niet voor lul te staan in de TT
quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus je vond de TT totaal niet erg?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Lief van je hoor, maar ik zet mezelf wel vaker voor lul dus dit was niet echt anders
Ja, dat is dan eigenlijk ook wel weer zoquote:
Mental note gemaakt. Kan dat ook gewoon 's nachts? In geval van nood zeg maar??quote:Roep me een volgende keer en je krijgt ook een aangepaste TT.
Omdat jij!
Ja. Ik ookquote:@Pokke: POKKEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
Ik zal je missen dinsdag!
Alweer een true storyquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Lief van je hoor, maar ik zet mezelf wel vaker voor lul dus dit was niet echt anders
Ik zou het juist prachtig vindenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat is dat voor een beestje
Nee, oke... Ik ken Maria wel! Zou ze het heel erg vinden als ze een beetje apart, abstract en niet in verhouding wordt vereeuwigd in het hout?
Zolang ik geen kittens heb (en mijn moeder dus niet op FOK! komtquote:
Het is alweer de volgende dag zelfsquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Alweer een true storyWat is er aan de hand vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |