Het is alweer de volgende dag zelfsquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Alweer een true storyWat is er aan de hand vandaag
Ja, jij. Maar Maria zelf? Als ik beloof dat ik mijn best zal doen, dat ze het dan niet erg vindt als het heel misschien een heel klein beetje mislukt?quote:
Oeps...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:04 schreef Laysa het volgende:
Ik wilde wat zeggen maar nu weet ik het niet meer
Oooh das ergquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:04 schreef Fascination het volgende:
Een mod had eens een tt gemaakt met: Hamas hamas, Fas aan het...
#klbstruggles
Ik vond het toen niet zo tof.quote:
Iets wat met liefde, hart en ziel wordt gemaakt kan nooit een mislukkig zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, jij. Maar Maria zelf? Als ik beloof dat ik mijn best zal doen, dat ze het dan niet erg vindt als het heel misschien een heel klein beetje mislukt?
Nee hoor, egnie! Ik vind het songfestivalquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:01 schreef Greys het volgende:
@Pokke: POKKEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
Ik zal je missen dinsdag!
Maak je niet druk johquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:08 schreef Rafeiro het volgende:
Ik probeerde wat liefs te posten voor Laysa, maar ik kan echt geen zin uitkramen. "Sterkte" verder kom ik niet en dat kan ik niet uitstaan.
Owkee, dan hebben we bij deze een deal: ik ga een Maria carven!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:06 schreef Laysa het volgende:
Iets wat met liefde, hart en ziel wordt gemaakt kan nooit een mislukkig zijn
True story & second thatquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:07 schreef Pokkehontas het volgende:
Nee hoor, egnie! Ik vind het songfestivalen word er over het algemeen niet zo vrolijk en gezellig in de omgang van als ik er verplicht naar moet kijken.
Laat mij maar mooi thuis dus, dat is voor iedereen leuker
quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owkee, dan hebben we bij deze een deal: ik ga een Maria carven!
[..]
True story & second that
Nog even vanaf de iPad in bed, maar ik vond totaal niet dat je jezelf voor lul zette. Het was supereerlijk. Dus...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Lief van je hoor, maar ik zet mezelf wel vaker voor lul dus dit was niet echt anders
Sorryquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Maak je niet druk joh![]()
Dat doe ik zelf wel
Je hebt toch al wat liefs gezegd?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:08 schreef Rafeiro het volgende:
Ik probeerde wat liefs te posten voor Laysa, maar ik kan echt geen zin uitkramen. "Sterkte" verder kom ik niet en dat kan ik niet uitstaan.
Whihihiquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:10 schreef Pokkehontas het volgende:
[..](ik zocht ook nog een roosje-smiley, maar ik zit niet op het libelle forum, besef ik me nu
)
Liefvan jequote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:10 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Nog even vanaf de iPad in bed, maar ik vond totaal niet dat je jezelf voor lul zette. Het was supereerlijk. Dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |