Het is alweer de volgende dag zelfsquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Alweer een true storyWat is er aan de hand vandaag
Ja, jij. Maar Maria zelf? Als ik beloof dat ik mijn best zal doen, dat ze het dan niet erg vindt als het heel misschien een heel klein beetje mislukt?quote:
Oeps...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:04 schreef Laysa het volgende:
Ik wilde wat zeggen maar nu weet ik het niet meer
Oooh das ergquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:04 schreef Fascination het volgende:
Een mod had eens een tt gemaakt met: Hamas hamas, Fas aan het...
#klbstruggles
Ik vond het toen niet zo tof.quote:
Iets wat met liefde, hart en ziel wordt gemaakt kan nooit een mislukkig zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, jij. Maar Maria zelf? Als ik beloof dat ik mijn best zal doen, dat ze het dan niet erg vindt als het heel misschien een heel klein beetje mislukt?
Nee hoor, egnie! Ik vind het songfestivalquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:01 schreef Greys het volgende:
@Pokke: POKKEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
Ik zal je missen dinsdag!
Maak je niet druk johquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:08 schreef Rafeiro het volgende:
Ik probeerde wat liefs te posten voor Laysa, maar ik kan echt geen zin uitkramen. "Sterkte" verder kom ik niet en dat kan ik niet uitstaan.
Owkee, dan hebben we bij deze een deal: ik ga een Maria carven!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:06 schreef Laysa het volgende:
Iets wat met liefde, hart en ziel wordt gemaakt kan nooit een mislukkig zijn
True story & second thatquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:07 schreef Pokkehontas het volgende:
Nee hoor, egnie! Ik vind het songfestivalen word er over het algemeen niet zo vrolijk en gezellig in de omgang van als ik er verplicht naar moet kijken.
Laat mij maar mooi thuis dus, dat is voor iedereen leuker
quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owkee, dan hebben we bij deze een deal: ik ga een Maria carven!
[..]
True story & second that
Nog even vanaf de iPad in bed, maar ik vond totaal niet dat je jezelf voor lul zette. Het was supereerlijk. Dus...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Lief van je hoor, maar ik zet mezelf wel vaker voor lul dus dit was niet echt anders
Sorryquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Maak je niet druk joh![]()
Dat doe ik zelf wel
Je hebt toch al wat liefs gezegd?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:08 schreef Rafeiro het volgende:
Ik probeerde wat liefs te posten voor Laysa, maar ik kan echt geen zin uitkramen. "Sterkte" verder kom ik niet en dat kan ik niet uitstaan.
Whihihiquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:10 schreef Pokkehontas het volgende:
[..](ik zocht ook nog een roosje-smiley, maar ik zit niet op het libelle forum, besef ik me nu
)
Liefvan jequote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:10 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Nog even vanaf de iPad in bed, maar ik vond totaal niet dat je jezelf voor lul zette. Het was supereerlijk. Dus...
Niemand hoeft er dinsdag verplicht naar te kijken hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:07 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Nee hoor, egnie! Ik vind het songfestivalen word er over het algemeen niet zo vrolijk en gezellig in de omgang van als ik er verplicht naar moet kijken.
Laat mij maar mooi thuis dus, dat is voor iedereen leuker
Huh? Serieus?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Niemand hoeft er dinsdag verplicht naar te kijken hoor
Sterker nog, ik denk dat er van de 40 welgeteld 4 ofzo het hele songfestival gaan kijken
Maar vrijheid blijheid
Als in echt aandachtig geen seconde willen missenquote:
Wha, dat gaat echt wat worden hoorquote:
Het was wel eerlijkquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:15 schreef Pokkehontas het volgende:
Volgens de beeb is het soms juist veel leuker zonder mij en die kan het weten.
Hmmm, even aan mijn open huwelijk werken.....
Ik zou er wel op staan als ik jou was dat je haar Birds onderbroekjen mag zien hoor dinsdagquote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:18 schreef Laysa het volgende:
Ik ga tv kijken zodat ik moe word. Morgen drukke dag...boodschappen, steen goedkeuren, en dan Kally
Oh oke, ik dacht al, anders kan ik beter thuis kijkenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Als in echt aandachtig geen seconde willen missen![]()
Vorige keer was TheaterMaMa volgens mij een van de weinigen die ECHT elke minuut heeft gevolgd.
Maar er is een groter groepje dat wel voor het scherm zit idd of in elk geval in de buurt
Niet op mijn Birds-broekje gaan staanquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:18 schreef Greys het volgende:
Ik zou er wel op staan als ik jou was dat je haar Birds onderbroekjen mag zien hoor dinsdag
Hoop dat je beetje slaap kunt pakken en succes morgenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:18 schreef Laysa het volgende:
Ik ga tv kijken zodat ik moe word. Morgen drukke dag...boodschappen, steen goedkeuren, en dan Kally
Hopelijk kan je een beetje slapen straksquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:18 schreef Laysa het volgende:
Neeeeee ik heb juist heel graag wat mensen er bij die het wel echt volgen, anders heb ik niemand om te porren als het spannend wordtquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh oke, ik dacht al, anders kan ik beter thuis kijken
Ach ja, doe eens gek & doe eens ff gezelligquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh oke, ik dacht al, anders kan ik beter thuis kijken
Huhh? Waar doe ik nou ongezellig?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ach ja, doe eens gek & doe eens ff gezellig
Nee, het wordt helemaal da bomb hoor
Als je thuis zou blijven zouden wij dat ongezellig vinden bedoelt zequote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Huhh? Waar doe ik nou ongezellig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |