ben benieuwd welke BNers.quote:Na jaren van verwoede pogingen, is het RTL 4 eindelijk gelukt om een stel BN’ers te strikken voor een VIP-versie van Jouw Vrouw Mijn Vrouw. De zesdelige serie Jouw Vrouw Mijn Vrouw VIPS begint op 25 april. Dat heeft het station vrijdag aangekondigd. Door de jaren heen heeft RTL 4 heel wat BN’ers benaderd, waaronder Frans Bauer, Kim Holland en Hans Kazàn, maar allen weigerden. Nu hebben toch een aantal sterren ‘ja’ gezegd, waaronder ex-voetballer Andy van der Meyde.
In Jouw Vrouw Mijn Vrouw VIPS ruilen bekende Nederlanders vijf dagen lang van gezin om te ervaren hoe het eraan toe gaat in de families van andere BN’ers. “Al snel wordt duidelijk dat ze niet allemaal hetzelfde denken over de dagelijkse gang van zaken“, aldus RTL.
Wie de andere bekende kandidaten zijn, is nog niet bekend. Dat maakt RTL 4 in een later stadium bekend.
De realityshow zal elke donderdag om 20.30 uur te zien zijn.
Je zag hem denkenquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:10 schreef Karina het volgende:
Zou Bert denken: mmm misschien zit er een wilde nacht in.
Volgens mij zijn die wel uitgerammeld.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:11 schreef Renesite het volgende:
ik hoor Judith niet praten. Ik hoor alleen maar rammelende eierstokjes
47, ze is wat te oudquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die wel uitgerammeld.
Ik denk dat ze het waardeert en blij is dat ze straks naar huis kanquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Vologens mij zijn die wel uitgerammeld.
47 geloof ik.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:10 schreef Adelante het volgende:
Judith met een saaie oude man, Judith is ook 60 toch??
Maar wel iets frisser dan hij. Niet veel, maar toch wel iets.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:10 schreef Adelante het volgende:
Judith met een saaie oude man, Judith is ook 60 toch??
Ze zegt dat ze 47 is. Tel er maar 10 jaar bij op.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
47? Oh ik dacht ouder. Ik vind dat ze er ouder uitziet.
Neeee! 1966 las ik.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
47? Oh ik dacht ouder. Ik vind dat ze er ouder uitziet.
Logisch, 3 dagen rennen kunnen we allemaal welquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:12 schreef Specularium het volgende:
Zie je vaker, dat de kinderlozen een stuk zorgzamer blijken.
Vaak omdat ze het niet de hele tijd hoeven te doen.
Dat is wel waar. Het is maar voor 4 dagen. Maar ze gáát er wel voor, dus hulde.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:12 schreef Specularium het volgende:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze 47 is. Tel er maar 10 jaar bij op.
Owwww neequote:Op donderdag 9 mei 2013 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Logisch, 3 dagen rennen kunnen we allemaal wel
In die richting zat ik eerder te denken inderdaad.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze 47 is. Tel er maar 10 jaar bij op.
The horrorquote:
Galg, rad.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:13 schreef ajacied4lf het volgende:
Die kinderen komen niet goed terecht ben ik bang ....
Deze mensen horen in een inrichting.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
In die richting zat ik eerder te denken inderdaad.
Zelfde als pa.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:13 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik vrees het ja.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:14 schreef TargaFlorio het volgende:
Je zou zeggen dat deze eerste aflevering al direct het hoogtepunt van de serie is.
Niet als je ze door dubbelle beglazing wil gooien idd.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:13 schreef ajacied4lf het volgende:
Inderdaadquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:14 schreef TargaFlorio het volgende:
Je zou zeggen dat deze eerste aflevering al direct het hoogtepunt van de serie is.
Klopt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:12 schreef Specularium het volgende:
daarom tvquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:14 schreef Karina het volgende:
Dat bekaf zijn herken ik wel van toen ik ooit neefje en nichtje een dag op bezoek had toen ze nog klein waren. Sjesus wat een energie die kinderen. En maar de hele dag verzinnen wat ze nu weer moeten doen want na 1 minuut was het spelletje al niet meer leuk.
Klopt. Gewoon eerst tijdelijk opnemen.quote:
Tja was midden in de zomer, om ze dan voor de tv te zetten. Ik heb ze toen in de tuin gezet met speelgoed dacht ik.quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:17 schreef ZaZoe het volgende:
Rene van der Gijp met vriendin zou wel leuk zijn om te switchen met een ander koppel
Ze wonen niet samenquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:17 schreef ZaZoe het volgende:
Rene van der Gijp met vriendin zou wel leuk zijn om te switchen met een ander koppel
quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:17 schreef ZaZoe het volgende:
Met Johan en zijn vrouwquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:17 schreef ZaZoe het volgende:
Ik stel me er iets bij voor wat ik helemaal niet wil.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:18 schreef Karina het volgende:
Kim Holland komt nogIk wist niet eens dat zij een man heeft.
Sommige avonden wel 10.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:18 schreef Karina het volgende:
Kim Holland komt nogIk wist niet eens dat zij een man heeft.
Ik wil ook wel een weekje ruilen met Wesley.quote:
bert en judith wonen toch ook niet samen?quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]Johan ook een soort van Bert?
Overigens woont v/d Gijp niet samen met zijn vriendin.
Kan Yolanthe 4 dagen lang dat blauwe jurkje dragenquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat komt goed uit want Yolanthe mocht eventueel wel bij Johan op schoot zitten.
Die wonen apart in één huis.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
bert en judith wonen toch ook niet samen?
Ik dacht dat er werd gezegd dat ze niet samenwoonden maar wel heel vaak samen in dat huis waren.quote:
Nieuwe TV-serie.quote:
Gefeliciteerd alvast, mocht je winnen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:20 schreef Cynix ® het volgende:
Oh ja, morgen laatste werkdag! (als ik 25 miljoen ¤ win).
Dat heb ik dan gemist. Het zou me niks verbazen overigens.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht dat er werd gezegd dat ze niet samenwoonden maar wel heel vaak samen in dat huis waren.
Gewoon persen.quote:
Die ga ik al winnenquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:20 schreef Cynix ® het volgende:
Oh ja, morgen laatste werkdag! (als ik 25 miljoen ¤ win).
Ze is inderdaad iets te extreem...quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:21 schreef TargaFlorio het volgende:
Die Melissa zou elke pan na gebruik direct vervangen door een nieuwe.
Het boeit hem gewoon niet.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:23 schreef Cynix ® het volgende:
Hoe kan het nou zo vies zijn bij Bertje? Hij is toch miljonair of zo?
Neem dan een schoonmaakster.quote:
Theezakje van eergister weer hergebruiken....quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:23 schreef Cynix ® het volgende:
Hoe kan het nou zo vies zijn bij Bertje? Hij is toch miljonair of zo?
Het boeit hem in zoverre niet dat het hem ook niet boeit dat het niet helemaal schoon is.quote:
Volgens mij ben jij ook een soort Bert.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:25 schreef tong80 het volgende:
Een ex van me zei ooit :
'Herman, doe iets.'
Ik dacht het precies hetzelfde.quote:
2 weken geleden nog een ei gebakken.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:26 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ook een soort Bert.
Er staat al twee weken een vaat. Maak af en toe een vork en mes schoon.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
En het bordje moet je zeker NOG afwassen?
quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:28 schreef tong80 het volgende:
De Amerikaanse versie is trouwens veel leuker
Misschien gaat Menno Buch zo wel bij hem op bezoek.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een toeval, dat lijkt een beetje op
[ afbeelding ]
Dat wist ik al, lieverd.quote:
Ja van dattes.quote:
Thijs Slegers beweert de beste vriend van Zlatan en Andy te zijn. Hij schreef ook dat prul over Andy.quote:
Je verwacht het niet.quote:
Alles voor de verkoopcijfers. Of denk je dat zijn vrouw zich op heeft gegeven ?quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:31 schreef Specularium het volgende:
Andy heeft hier gewoon geen zin in.
Geef hem eens ongelijk.
Datquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Respect voor Melissa dat ze het volhoudt met Andy...
Willibrord en vrouw ruilen met Jaap Reesema(winnaar Xfactor) en Kim Kotterquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
ik heb alleen Willibrord herkend, wie nog meer?
Ik hoop dat ze hem goed van katoen geeft als hij thuiskomt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
DatLijkt me wel dat hij een pittige aan haar heeft, en gelukkig maar.
Van die Kim heb ik wel eens gehoord, van die Jaap nog nooitquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Willibrord en vrouw ruilen met Jaap Reesema(winnaar Xfactor) en Kim Kotter
Ja dat! Judith kende ik wel een beetje, Melisa niet, maar beide zijn ze primaquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze hem goed van katoen geeft als hij thuiskomt.
Vind beide vrouwen hartstikke leuk.
Dankuquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:34 schreef Specularium het volgende:
TV / [RTL4] Buch in de bajes - seizoen 2 #4
Hier verder.
Best leuk om ze door dit programma wat beter te leren kennen. Kunnen meteen wat vooroordelen het raam uit.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat! Judith kende ik wel een beetje, Melisa niet, maar beide zijn ze prima
Andy is een man met een handleiding, ik denk dat Melissa dat prima door heeft.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
DatLijkt me wel dat hij een pittige aan haar heeft, en gelukkig maar.
Ik vind die Melissa echt stukken beter dan verwachtquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Best leuk om ze door dit programma wat beter te leren kennen. Kunnen meteen wat vooroordelen het raam uit.
En wat betreft Bert en Andy bevestigd zien te worden.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Best leuk om ze door dit programma wat beter te leren kennen. Kunnen meteen wat vooroordelen het raam uit.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Andy is een man met een handleiding, ik denk dat Melissa dat prima door heeft.![]()
Ik ook. En Judith ook. Zo lief als ze met die kinderen was. Tof wijf.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind die Melissa echt stukken beter dan verwacht
En dit zéker!quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:38 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En wat betreft Bert en Andy bevestigd zien te worden.
Ik vond het heel leuk. Verrassend ook. Vooral omdat mensen dan heel anders blijken te zijn dan je dacht.quote:
Willibrord en zijn vriendin? Dat andere stel ken ik niet.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Wie ruilen er volgende week? Ik kende ze niet...
Gevonden: Kim Kötter & Jaap Reesema - Willibrord Frequin & Gesina Lodewijkxquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Willibrord en zijn vriendin? Dat andere stel ken ik niet.
Oh ja, that rings a bell. Die jaap herinner ik me wel.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:08 schreef utrecht1970 het volgende:
Kim kotter oud miss nederland en vriendje jaap nog wat winnaar van idols, popstars , x factor of zon programma
Expeditie Poolcirkel deed ze ook mee volgens mij. Vind het maar apart dat zij tot Miss Nederland is verkozen, want zo knap is ze niet.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:18 schreef utrecht1970 het volgende:
Kim heeft meegedaan aan dat daklozen programma van de eo. Daar ken ik haar van
Ze had ooit een programma op RTV-NH geloof ik, was best te pruimen.quote:
Grappig hoor! ging ze allemaal SHO feestjes af. was leukquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:33 schreef static het volgende:
[..]
Ze had ooit heel lang een programma op RTV-NH geloof ik, was best te pruimen.
ja ik dacht eerst ook dat het weer zo'n tokkie wijf was aangezien al die injecties en slechte extensions maar ze viel me 100% mee...quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind die Melissa echt stukken beter dan verwacht
quote:JOUW VROUW MIJN VROUW VIPS
1.063.000
Ja zekerquote:
Precies wat ik wilde zeggen. Heb het net terug gekeken, maar die Andy, ik zou het echt geen dag met hem volhouden volgens mijquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:00 schreef Injetta het volgende:
Ach..... Zit het topic hier. Eindeloos TV afgezocht. Ik kon me niet voorstellen dat er geen topic was. Waarom staat het niet in TV?
Geweldige start.
Die Andy is echt een lamlul zeg. Maar ja,blijkbaar vindt Melissa het juist prima zo.
Ik von Judith heel erg lief en natuurlijk omgaan met die kinderen. En sowieso vond ik haar heel leuk alles oppakken.
Ik vraag me wel af wat zij en die Bert dan allemaal voor pret met elkaar hebben. Ook judith lijkt me geen type die alleen maar voor de tv hangt.
Ja, dat is ook zo, na dat etentje was zij er gewoon weer.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:56 schreef Anosmie het volgende:
Maar waarom moest de babysitter op Andy wachten dan? Judith was toch thuis?
Melissa is ook een leuk mens, ken haar nog van de tijd dat mijn dochter stage bij haar liep in de kapsalon. Dat was een paar jaar voor ze dgk inging!quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. En Judith ook. Zo lief als ze met die kinderen was. Tof wijf.
En Melissa ook.
Was ook een beetje raar dat de oppas Melisa ging bellen, terwijl Judith ook boven ligt...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:05 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo, na dat etentje was zij er gewoon weer.
Lijkt me wel:quote:Op zondag 12 mei 2013 09:40 schreef eskil het volgende:
Dat is toch de Melissa die een poosje De gouden Kooi heeft gedaan. Als een soort van butler?
Ze heet trouwens Melisa. Met 1 s.quote:Op zondag 12 mei 2013 06:43 schreef Dotteke het volgende:
Melissa is ook een leuk mens, ken haar nog van de tijd dat mijn dochter stage bij haar liep in de kapsalon. Dat was een paar jaar voor ze dgk inging!
Dat jochie heeft wel een bekkie hoorquote:Op zondag 12 mei 2013 11:58 schreef Iwanius het volgende:
Maar hoe dan ook het meest memorabele moment van de hele aflevering vond ik nog wel dat het zoontje van Andy vd Meyde zei bij het aanschouwen van Bert vd Veer:
[ afbeelding ]
Hoe erg moet het wel niet zijn als een jong aapje op die leeftijd dat nu al over je zegt.![]()
Een zoontje dat is 'opgevoed' door een ma die schaamteloos in de playboy gaat staan en een vader die lachend over zijn avonturen vertelt.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:58 schreef Iwanius het volgende:
Maar hoe dan ook het meest memorabele moment van de hele aflevering vond ik nog wel dat het zoontje van Andy vd Meyde zei bij het aanschouwen van Bert vd Veer:
[ afbeelding ]
Hoe erg moet het wel niet zijn als een jong aapje op die leeftijd dat nu al over je zegt.![]()
Oei, lastig te combineren.quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:12 schreef static het volgende:
Niet hier ook weer over dat verrekte ESF hè.
Ik denk dat ik ook voor de vips ga.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:09 schreef Karina het volgende:
Oei die halve zool Willibrord wil ik wel zien. Half uurtje ESF dan maar missen.
Same here. Wordt lastig, dit en kickboxen volgen.quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:31 schreef static het volgende:
[..]
Same here. Wordt lastig, dit en kickboxen darten volgen.
En om 9 uur ook nog eens ESF< keuzes, keuzes.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:31 schreef static het volgende:
[..]
Same here. Wordt lastig, dit en kickboxen volgen.
Ik was ook benieuwd naar Killer Karaoke...quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
En om 9 uur ook nog eens ESF< keuzes, keuzes.
Oh ja dat is er ook nogquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik was ook benieuwd naar Killer Karaoke...
Ja, ook dat nog.quote:
Voor die mislukte zanger zonder nek toch goed gefixt.quote:
Je bent niet alleen, ik zie het ook nietquote:
Jaap is tegenwoordig weer pizzabakker.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
Jaap lijkt me wel lief, maar een beetje dommig komt hij wel over.
Nou ja niks mis mee toch? Hij doet tenminste wat.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:38 schreef OProg het volgende:
[..]
Jaap is tegenwoordig weer pizzabakker.
Prima, maar het geeft even de status van de zangcarrière aan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja niks mis mee toch? Hij doet tenminste wat.
Ja Dries doet het wat dat betreft beter, die gaat er nog steeds voor.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:39 schreef OProg het volgende:
[..]
Prima, maar het geeft even de status van de zangcarrière aan.
En hoe je het ook went of keert, die weet toch telkens weer in de media op te duiken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja Dries doet het wat dat betreft beter, die gaat er nog steeds voor.
Kijk die neus. Drankneus. Wellicht geen rijbewijs meer?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
Heeft hij geen rijbewijs dat zijn vrouw hem overal naar toe moet brengen?
Niks mis meequote:Op donderdag 16 mei 2013 20:44 schreef Lavenderr het volgende:
Thuis mag de vrouw van Willibrord niet eens kiezen welk programma ze wil kijken.
Ik hou niet van roodquote:
Ik vond vorige week nu al leuker.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:47 schreef ajacied4lf het volgende:
Als vrouw hou je dat toch nooit vol met zo'n gek?Liever Andy v/d Meyde dan
Slaat echt nergens op he, dat vloeken. Volgens mij is het een maniertje van hem om heel stoer over te komenquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:53 schreef Karina het volgende:
Met zijn godverdomme de hele tijd. Eikel.
Ik twijfel daar serieus aan als ik hem zo met die das zie.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij kan het wel, maar hij commandeert liever.
Willy is er om het voor jullie te duiden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt he![]()
Vrouwen willen een dominante man.
Ik kan ook geen das knopen, maar dat is omdat ik er nooit 1 draag.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:59 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik twijfel daar serieus aan als ik hem zo met die das zie.
Als je altijd zo'n ding om hebt kan je dat op 60+ toch wel een keer.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kan ook geen das knopen, maar dat is omdat ik er nooit 1 draag.
Zolang je naar hem luistert en alles doet wat hij wilt, dan zit het goed.... Maar doe je iets wat hem niet aanstaat, dan begint dat gescheld en het denigrerende gedoe...quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:00 schreef vencodark het volgende:
Willi heeft ook echt 2 totaal verschillende kanten. Kan denk ik heel galant, charmant en attent zijn maar je ook als slaaf commanderen en denigreren.
Ik heb het mezelf geleerd als kindquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:03 schreef Karina het volgende:
Ik weet wel hoe je een stropdas moet strikken en ik draag er nooit eentje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |