Logisch, 3 dagen rennen kunnen we allemaal welquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:12 schreef Specularium het volgende:
Zie je vaker, dat de kinderlozen een stuk zorgzamer blijken.
Vaak omdat ze het niet de hele tijd hoeven te doen.
Dat is wel waar. Het is maar voor 4 dagen. Maar ze gáát er wel voor, dus hulde.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:12 schreef Specularium het volgende:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze 47 is. Tel er maar 10 jaar bij op.
Owwww neequote:Op donderdag 9 mei 2013 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Logisch, 3 dagen rennen kunnen we allemaal wel
In die richting zat ik eerder te denken inderdaad.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze 47 is. Tel er maar 10 jaar bij op.
The horrorquote:
Galg, rad.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:13 schreef ajacied4lf het volgende:
Die kinderen komen niet goed terecht ben ik bang ....
Deze mensen horen in een inrichting.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
In die richting zat ik eerder te denken inderdaad.
Zelfde als pa.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:13 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik vrees het ja.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:14 schreef TargaFlorio het volgende:
Je zou zeggen dat deze eerste aflevering al direct het hoogtepunt van de serie is.
Niet als je ze door dubbelle beglazing wil gooien idd.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:13 schreef ajacied4lf het volgende:
Inderdaadquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:14 schreef TargaFlorio het volgende:
Je zou zeggen dat deze eerste aflevering al direct het hoogtepunt van de serie is.
Klopt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:12 schreef Specularium het volgende:
daarom tvquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:14 schreef Karina het volgende:
Dat bekaf zijn herken ik wel van toen ik ooit neefje en nichtje een dag op bezoek had toen ze nog klein waren. Sjesus wat een energie die kinderen. En maar de hele dag verzinnen wat ze nu weer moeten doen want na 1 minuut was het spelletje al niet meer leuk.
Klopt. Gewoon eerst tijdelijk opnemen.quote:
Tja was midden in de zomer, om ze dan voor de tv te zetten. Ik heb ze toen in de tuin gezet met speelgoed dacht ik.quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:17 schreef ZaZoe het volgende:
Rene van der Gijp met vriendin zou wel leuk zijn om te switchen met een ander koppel
Ze wonen niet samenquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:17 schreef ZaZoe het volgende:
Rene van der Gijp met vriendin zou wel leuk zijn om te switchen met een ander koppel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |