Best ernstig dit...quote:Kinderen van dode man vermist in Doorn
UTRECHTSE HEUVELRUG -
In Doorn is de politie op zoek naar twee jongetjes (7 en 9), die nooit zijn teruggekeerd nadat ze met hun vader op pad waren gegaan.
De vader heeft zelfmoord gepleegd en is gevonden in Het Doornse Gat, meldt de politie volgens RTV Utrecht. Maar van zijn twee zoontjes mist ieder spoor. De kinderen hebben donkerblond haar en een mager postuur.
quote:Ik begrijp dat er dagjesmensen naar het Limburgse Bunderbos gaan om het zoekwerk naar die 2 vermiste jongens te volgen… #knettergek
Zijn dat echt dagjesmensen, of gewoon mensen die in de buurt wonen?quote:
Ze hebben hier gisteren al gezocht in een bos, er is niks gevondenquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heb niet teruggelezen maar ze schijnen in Barneveld gesignaleerd te zijn volgens Twitter
Mijn mede-Nederlanders kennende denk ik dat eerstequote:Op donderdag 9 mei 2013 12:54 schreef Messina het volgende:
[..]
Zijn dat echt dagjesmensen, of gewoon mensen die in de buurt wonen?
Er valt weinig tot niets te zien, gok ik. Alles zal afgezet zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:55 schreef Olga het volgende:
[..]
Mijn mede-Nederlanders kennende denk ik dat eerste
Er is gisteren al gezocht in het Schaffelaarsebos, dat was een lokaal initiatief.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heb niet teruggelezen maar ze schijnen in Barneveld gesignaleerd te zijn volgens Twitter
Is het speculeren en meelezen en reconstrueren wat wij hier doen eigenlijk niet precies hetzelfde?quote:
Misschien wel, maar bij ons is het zeker dat we niet in de weg lopenquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is het speculeren en meelezen en reconstrueren wat wij hier doen eigenlijk niet precies hetzelfde?
Nee dat klopt, ik haakte ook alleen effe aan omdat wij natuurlijk ook getriggerd worden door een dergelijke gebeurtenis...quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:04 schreef Olga het volgende:
[..]
Misschien wel, maar bij ons is het zeker dat we niet in de weg lopen
Barneveld.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Inderdaad. Of bij een stopplaats de bosjes in, of bij een tankstation. Of elk mogelijk ander bos.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:01 schreef Messina het volgende:
Tsja, in principe kunnen die kids ook ergens in een greppel langs de snelweg liggen.
Dat dus....quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:12 schreef Messina het volgende:
Ik ken zo even geen andere zaak waarbij de ouder de kinderen heeft omgebracht en verstopt. Alle zaken die ik me zo voor de geest kan halen werd(en) de ouder(s) op dezelfde plek gevonden als de kinderen.
Oh, was het nu in deze topicreeks dat er toch wel een geval is van een man die zelfmoord pleegde en waarbij zijn kindjes tot nu toe ook nog niet gevonden zijn?quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:12 schreef Messina het volgende:
Ik ken zo even geen andere zaak waarbij de ouder de kinderen heeft omgebracht en verstopt. Alle zaken die ik me zo voor de geest kan halen werd(en) de ouder(s) op dezelfde plek gevonden als de kinderen.
Misschien lang geleden. Zal zo eens kijken...quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Oh, was het nu in deze topicreeks dat er toch wel een geval is van een man die zelfmoord pleegde en waarbij zijn kindjes tot nu toe ook nog niet gevonden zijn?
Gisteren is er al gezocht, en persoonlijk vermoed ik dat oud nieuws door herhaling een nieuwtje geworden is.quote:
Niet verstopt, wel een andere plek gevondenquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:12 schreef Messina het volgende:
Dat zijn deze zakenquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:23 schreef kvd het volgende:
[..]
Niet verstopt, wel een andere plek gevonden
JANUARI 2005: De politie treft twee kinderen van 3 en 6 jaar dood aan in een woning aan de Kikkersloot in Zoetermeer. De 38-jarige moeder heeft uren eerder zelfmoord gepleegd door zich voor de trein te gooien.
MEI 2004: drie kinderen van 5, 7 en 8 jaar oud worden door hun opa en oma vermoord aangetroffen in een woning in Berghem. De slag- en steekwonden waaraan de jongens zijn overleden, blijken te zijn toegebracht door de 36-jarige moeder. Zij heeft dezelfde dag zelfmoord gepleegd door voor een trein te springen.
Die eerste niet...bij jou gaat het om een vader met kinderen in maart 2007, die van mij een moeder met kinderen in januari 2005quote:
Net aangepast. Ik was in de war door de trein.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:28 schreef kvd het volgende:
[..]
Die eerste niet...bij jou gaat het om een vader met kinderen in maart 2007, die van mij een moeder met kinderen in januari 2005
quote:13.03 uur: Opnieuw ontkent de politie het bestaan van een afscheidsbrief, zegt verslaggever Rik Dogger. De reden om zo massaal in het Bunderbos te zoeken, blijft onduidelijk.
13.01 uur: Gezin uit de buurt meldt zich bij politie Bunderbos. Zou maandag iets verdachts hebben gezien.
Romy en Marion van Buuren.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:33 schreef kvd het volgende:
Je had wel die zaak waarbij vader vrouw en kinderen had vermoord en verstopt omdat zijn minnares kwam
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zoetermeers_familiedrama
En weet niet meer helemaal hoe het zat, maar iets met Romy en...?...
Jongedame en kind die worden vermist maar niemand die zegt waar ze zijn en wie er gemoord heeft.
Ik ga even zoeken...
Het zoetermeers drama gaat over Charlotte en Marieke Harteveld.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:33 schreef kvd het volgende:
Je had wel die zaak waarbij vader vrouw en kinderen had vermoord en verstopt omdat zijn minnares kwam
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zoetermeers_familiedrama
En weet niet meer helemaal hoe het zat, maar iets met Romy en...?...
Jongedame en kind die worden vermist maar niemand die zegt waar ze zijn en wie er gemoord heeft.
Ik ga even zoeken...
Ik had ze net gevonden. Maar beetje waar het om ging..5 jaar durende vermissing van moeder en kind, in eerste instantie niemand die iets zeiquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:33 schreef Olga het volgende:
[..]
Romy en Marion van Buuren.
Zijn gevonden in de Duinen
Ja maar toch anders dan deze 'zaak' (kutwoord btw)quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:35 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik had ze net gevonden. Maar beetje waar het om ging..5 jaar durende vermissing van moeder en kind, in eerste instantie niemand die iets zei
Dat is zo...quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:37 schreef Olga het volgende:
[..]
Ja maar toch anders dan deze 'zaak' (kutwoord btw)
Hier pleegt de vader zelfmoord en waarschijnlijk brengt hij zijn zoontjes ergens om het leven. Bij die zaak van Marion was de vader gewoon in leven om enkele jaren daarna dood te gaan na een ziekte.
Bahquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:38 schreef Meaghan het volgende:
Deze meisjes zijn nooit meer teruggevonden...
http://spotlight.excite.n(...)-vermoord-N6377.html
Je kunt de daden van je zoon afschuwelijk vinden, maar het blijft wel je kind. Die ook dood is.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:45 schreef deedeetee het volgende:
Het zal je zoon maar zijn, je zult de begravenis maar moeten regelen voor dit hondsvot.....
Voor hetzelfde geld zijn ze op een willekeurige andere plek in NL.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:45 schreef Fredo55 het volgende:
Voor hetzelfde geld liggen ze op het nationaal park Hoge Kempen, 5750 hectare groot.
Dan kan je zoeken totdat je een ons weegt.
[ afbeelding ]
Maar had hij toen niet al kanker en en dat hij wist dat hij daar aan zou sterven?quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:37 schreef Olga het volgende:
[..]
Ja maar toch anders dan deze 'zaak' (kutwoord btw)
Hier pleegt de vader zelfmoord en waarschijnlijk brengt hij zijn zoontjes ergens om het leven. Bij die zaak van Marion was de vader gewoon in leven om enkele jaren daarna dood te gaan na een ziekte.
Ik moest al aan de Hoge Venen denken, ook niet echt ver. Daar is een paar jaar geleden een wandelaar gevonden die al jaren werd vermist; je vindt er niet echt gemakkelijk iemand terug.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:45 schreef Fredo55 het volgende:
Voor hetzelfde geld liggen ze op het nationaal park Hoge Kempen, 5750 hectare groot.
Dan kan je zoeken totdat je een ons weegt.
.quote:7 mei, ’s middags (exact tijdstip niet bekend) De politie stelt de nabestaanden van Jeroen op de hoogte van zijn dood en komt er dan achter dat de kinderen bij hem waren en vermist zijn.
7 mei, 08.00 uur Vader Jeroen wordt door een wandelaar dood gevonden in recreatiegebied het Doornse Gat. Hij blijkt zichzelf van het leven te hebben beroofd.
6 mei, 22.15 uur Vader Jeroen gebruikt zijn pinpas om te tanken in het Limburgse Neerbeek. Het is niet duidelijk of Ruben en Julian op dat moment bij hem waren.
6 mei, 20.00 uur De broertjes worden voor het laatst gezien in Vleuten, de woonplaats van hun vader
Ja maar dat is ook weer 'andersom' en die kinderen waren volgens mij gewoon thuis. Het berekende van hen elders ombrengen, zelf terug naar z'n eigen omgeving rijden en er daar een eind aan maken is bijna psychopatisch kil, het is ook geen ritje van 5 minuten zeg maar....quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:47 schreef Leandra het volgende:
In 2008 heeft een vader zijn 2 kinderen in Roosendaal vermoord en 3 weken later werd zijn auto met zijn lichaam erin in het water gevonden.
http://www.hartvannederla(...)haam-aarnout-zegers/
en die het kennelijk erg zwaar heeft gehad. En nogal een erfenis nalaat.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:47 schreef Messina het volgende:
[..]
Je kunt de daden van je zoon afschuwelijk vinden, maar het blijft wel je kind. Die ook dood is.
Daar mogen ze nog aan toevoegen dat de jongens dus wel in de auto zaten tijdens het tanken.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:51 schreef Leandra het volgende:
HvN heeft een keurige tijdlijn op de site staan trouwens: http://www.hartvannederla(...)ing-ruben-en-julian/
[..]
.
Is dat 100% zeker?quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Daar mogen ze nog aan toevoegen dat de jongens dus wel in de auto zaten tijdens het tanken.
Hij heeft het nogal zwaar gehad?quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:52 schreef Mangostine het volgende:
[..]
en die het kennelijk erg zwaar heeft gehad. En nogal een erfenis nalaat.
Weet ik niet meer, dacht het in elk geval niet.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Maar had hij toen niet al kanker en en dat hij wist dat hij daar aan zou sterven?
Ja, dat was gisteren uitgebreid in het nieuws, google er maar op. Ze hebben de beelden kunnen uitvergroten en bewerken.quote:
Ik zou er beslist moeite mee hebben om het zo te zien.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:47 schreef Messina het volgende:
[..]
Je kunt de daden van je zoon afschuwelijk vinden, maar het blijft wel je kind. Die ook dood is.
Gaat die erfenis niet via de kinderen naar de moeder van de kinderen?quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:52 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Ik verafschuw zijn daden, maar die man zal het op zijn eigen manier zwaar hebben gehad. Dat laat je als ouder van hem toch niet koud, denk ik.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hij heeft het nogal zwaar gehad?
Ik kan er eigenlijk geen medelijden mee hebben, jij wel?
Er vanuit gaande dat hij geen geboren psychopaat is vermoed ik dat deze man ook gewoon heel veel van z'n kinderen gehouden heeft. Als je het dan voor elkaar krijgt om je kinderen om te brengen heb je inderdaad kortsluiting gemaakt.... Medelijden hoef je niet te hebben, maar makkelijk zal het echt niet geweest zijn voor je tot zulke daden komt...quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Je zit niet in die situatie. Het is heel makkelijk om nu te roepen: "Als mijn kind zoiets zou doen...", maar je wéét het niet. Misschien heb je gelijk, misschien niet.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:55 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik zou er beslist moeite mee hebben om het zo te zien.
IMO is er geen excuus voor dit.... Je hebt t zwaar, je wilt niet verder, je hangt je op. Prima. Maar je kinderen iets aandoen ???? nooitquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:52 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Precies, zo denk ik er ook overquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dat hij geen geboren psychopaat is vermoed ik dat deze man ook gewoon heel veel van z'n kinderen gehouden heeft. Als je het dan voor elkaar krijgt om je kinderen om te brengen heb je inderdaad kortsluiting gemaakt.... Medelijden hoef je niet te hebben, maar makkelijk zal het echt niet geweest zijn voor je tot zulke daden komt...
Ik heb zo het vermoeden dat dit pure wraak tov de ex is en dat hij dat belangrijker vond dat het houden van zijn kinderen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dat hij geen geboren psychopaat is vermoed ik dat deze man ook gewoon heel veel van z'n kinderen gehouden heeft. Als je het dan voor elkaar krijgt om je kinderen om te brengen heb je inderdaad kortsluiting gemaakt.... Medelijden hoef je niet te hebben, maar makkelijk zal het echt niet geweest zijn voor je tot zulke daden komt...
Oke, bedankt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik heb zo het vermoeden dat dit pure wraak tov de ex is en dat hij dat belangrijker vond dat het houden van zijn kinderen.
Het gaat hier dan ook niet om het gevoel van de man, maar over zijn nabestaanden. Jouw zoon zal maar eens de dood van z'n eigen kinderen op z'n geweten hebben. Dan heb je verdriet om het verlies van je eigen kind, maar mag je dat van de publieke opinie eigenlijk niet hebben omdat hij zo'n gruweldaad heeft begaan... Het is heel eenzaam verdriet voor die mensen...quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:57 schreef deedeetee het volgende:
[..]
IMO is er geen excuus voor dit.... Je hebt t zwaar, je wilt niet verder, je hangt je op. Prima. Maar je kinderen iets aandoen ???? nooit
Ze waren al twee jaar gescheiden. Als je dan wilt speculeren, ga ik ervoor dat moeders een nieuwe partner heeft en papa dat niet kan verkroppen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik heb zo het vermoeden dat dit pure wraak tov de ex is en dat hij dat belangrijker vond dat het houden van zijn kinderen.
Ja idd, hoewel je natuurlijk niet weet of het een 5 minuten ritje is geweest, die kinderen kunnen wel in het Maarnse zandgat liggen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook weer 'andersom' en die kinderen waren volgens mij gewoon thuis. Het berekende van hen elders ombrengen, zelf terug naar z'n eigen omgeving rijden en er daar een eind aan maken is bijna psychopatisch kil, het is ook geen ritje van 5 minuten zeg maar....
Laatst was de vader van een schutter van zo'n amerikaanse schietpartij op bij dr Phil (onderwerp:extreme agressiviteit van kinderen). Zijn zoon had aardig wat studenten vermoord en was opgepakt. Vader had met alles (begrijpelijk) moeite...met de daden van zijn zoon maar ook met het feit dat zijn zoon nu in de gevangenis zit. Het is en blijft toch je kind, je houdt van je kind, daar heb je hele andere plannen voor dan dat het in de gevangenis komt nav zulke daden.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:45 schreef deedeetee het volgende:
Het zal je zoon maar zijn, je zult de begravenis maar moeten regelen voor dit hondsvot.....
Het is een tijdlijn, het is er dus ook keurig aan toegevoegd, op het tijdstip dat dit wel bekend was.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Daar mogen ze nog aan toevoegen dat de jongens dus wel in de auto zaten tijdens het tanken.
quote:8 mei, 18.00 uur De politie maakt bekend de zoekactie naar Ruben en Julian te hervatten in het Bunderbos bij het Limburgse Elsloo. Dit gebeurt naar aanleiding van een tip. Ook laat de politie weten dat uit camerabeelden is gebleken dat de jongens bij hun vader in de auto zaten toen hij maandagavond daar in de buurt ging tanken.
Dat begrijp ik helemaal, ze hebben het zwaar.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het gaat hier dan ook niet om het gevoel van de man, maar over zijn nabestaanden. Jouw zoon zal maar eens de dood van z'n eigen kinderen op z'n geweten hebben. Dan heb je verdriet om het verlies van je eigen kind, maar mag je dat van de publieke opinie eigenlijk niet hebben omdat hij zo'n gruweldaad heeft begaan... Het is heel eenzaam verdriet voor die mensen...
Papa had ook al een nieuwe partner.... een die niet bereikbaar was toen ze zijn lichaam vonden.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:59 schreef Messina het volgende:
[..]
Ze waren al twee jaar gescheiden. Als je dan wilt speculeren, ga ik ervoor dat moeders een nieuwe partner heeft en papa dat niet kan verkroppen.
Maak je het jezelf dan niet te moeilijk? Eerst nog een paar dagen gaan genieten met de kinderen, lijkt mij persoonlijk een kwelling als je weet dat je ze daarna wil gaan vermoorden.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:01 schreef alors het volgende:
Ik vind het ook een beetje raar dat hij niet gewoon eerst daadwerkelijk die week vakantie met zijn kinderen genomen en het daarna doen. Ja het blijft bizar en erg, maar als je ze dan toch bij je hebt dan geniet je daar toch van zolang het kan? Nu komt het op mij wel over van, zodra ik ze heb neem ik ze en krijg je ze nooit meer terug. Alsof het risico op 'mislukking' te groot zou zijn om er nog even mee te wachten.
Is hij eerst een week op vakantie gegaan? Want ze zijn maandag nog in Vleuten gezien.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:01 schreef alors het volgende:
Ik vind het ook een beetje raar dat hij niet gewoon eerst daadwerkelijk die week vakantie met zijn kinderen genomen en het daarna doen. Ja het blijft bizar en erg, maar als je ze dan toch bij je hebt dan geniet je daar toch van zolang het kan? Nu komt het op mij wel over van, zodra ik ze heb neem ik ze en krijg je ze nooit meer terug. Alsof het risico op 'mislukking' te groot zou zijn om er nog even mee te wachten.
ik niet nee, maar ik kan me wel voorstellen dat het voor zijn ouders heel moeilijk is.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
figuurlijke erfenis bedoel ik... Die moeder en familie gaat dit de rest van hun leven met zich mee dragen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:55 schreef Messina het volgende:
[..]
Gaat die erfenis niet via de kinderen naar de moeder van de kinderen?
Dan had mama een nieuwe partner waarvoor ze naar het buitenland wilde misschien. Tsja, zo veel opties...quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Papa had ook al een nieuwe partner.... een die niet bereikbaar was toen ze zijn lichaam vonden.
Nee, dat was het plan, maar hij heeft ze waarschijnlijk dus meteen al vermoord en daarna de hand aan zichzelf geslagen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is hij eerst een week op vakantie gegaan? Want ze zijn maandag nog in Vleuten gezien.
Je gaat er vanuit dat hij het sowieso al gepland had, maar dan na de week vakantie, of moest die week vakantie het excuus zijn om een week lang buiten beeld te kunnen blijven?quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:07 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, dat was het plan, maar hij heeft ze waarschijnlijk dus meteen al vermoord en daarna de hand aan zichzelf geslagen.
Nee ik denk dat hij het idd meteen al wilde doen, maar hij had wel de kans om een week met zijn zoontjes op vakantie samen te zijn. Maar zijn prioriteiten lagen dus anders.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat hij het sowieso al gepland had, maar dan na de week vakantie, of moest die week vakantie het excuus zijn om een week lang buiten beeld te kunnen blijven?
Ik denk dat het helemaal niet gepland is, maar dat het in een opwelling geweest is.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:10 schreef alors het volgende:
[..]
Nee ik denk dat hij het idd meteen al wilde doen, maar hij had wel de kans om een week met zijn zoontjes op vakantie samen te zijn. Maar zijn prioriteiten lagen dus anders.
Wie weet wat voor "nieuwtjes" die jongens hadden....quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat het helemaal niet gepland is, maar dat het in een opwelling geweest is.
Denk ik ook, maar klopt dan weer niet met zelf elders naartoe rijden om ook een eind aan je eigen leven te maken. Het is zo tegenstrijdig allemaal...quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat het helemaal niet gepland is, maar dat het in een opwelling geweest is.
Er zal toch wel uit te zoeken zijn of vader een huisje ergens had geboekt?quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Denk ik ook, maar klopt dan weer niet met zelf elders naartoe rijden om ook een eind aan je eigen leven te maken. Het is zo tegenstrijdig allemaal...
Alleen in BNWquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:18 schreef maily het volgende:
Ik vraag me af of er politiemensen meelezen op al die nieuwsfora, om te kijken of er nog interessante tips voorbij komen....
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:23 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik zal dit soort dingen nooit begrijpen.. je eigen kinderen iets aandoen..
De meeste mensen gelukkig niet...quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:23 schreef Pleun2011 het volgende:
Niemand die goed bij z'n hoofd is... Je psyche kan rare dingen met je doen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:23 schreef Pleun2011 het volgende:
quote:
Kunnen deskundigen het wel verklaren? Snap er echt helemaal niks van, elke keer weer als er zoiets gebeurt..quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
[..]
Kunnen deskundigen het wel verklaren? Snap er echt helemaal niks van, elke keer weer als er zoiets gebeurt..
Heb je de gelukkige huisvrouw gezien?quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niemand die goed bij z'n hoofd is... Je psyche kan rare dingen met je doen.
Ja maar dat is geen verklaring.. genoeg mensen die psychisch in de war zijn maar zoiets niet zouden doen.quote:
Nopequote:Op donderdag 9 mei 2013 14:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
[..]
Heb je de gelukkige huisvrouw gezien?
Waar zeg ik dat iedereen die psychisch in de war is zoiets doet?quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja maar dat is geen verklaring.. genoeg mensen die psychisch in de war zijn maar zoiets niet zouden doen.
http://www.kennislink.nl/(...)estal-bij-verrassingquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
[..]
Kunnen deskundigen het wel verklaren? Snap er echt helemaal niks van, elke keer weer als er zoiets gebeurt..
Zo tegenstrijdig hoeft dat toch niet te zijn? In een opwelling breng je je kinderen om, je verlaat die plek, komt een tijdje later weer enigszins bij zinnen en beseft je wat je gedaan hebt en maakt er dan zelf een eind aan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Denk ik ook, maar klopt dan weer niet met zelf elders naartoe rijden om ook een eind aan je eigen leven te maken. Het is zo tegenstrijdig allemaal...
Dat kan het inderdaad ook zijn ja...quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:32 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Zo tegenstrijdig hoeft dat toch niet te zijn? In een opwelling breng je je kinderen om, je verlaat die plek, komt een tijdje later weer enigszins bij zinnen en beseft je wat je gedaan hebt en maakt er dan zelf een eind aan.
Dankquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:30 schreef Messina het volgende:
[..]
http://www.kennislink.nl/(...)estal-bij-verrassing
Neequote:Op donderdag 9 mei 2013 14:36 schreef qwerty-nl het volgende:
Gescheiden moeders zullen ook steeds meer paranoďde worden door zulke acties![]()
Iemand hier nog hoop heeft dat ze nog leven?
Ik blijf hopen dat ze hun niet in NL vinden maar ooit ergens in het buitenland.
Tja.. Hoop....
Het zijn niet alleen de vaders die zoiets kunnen doen...quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:36 schreef qwerty-nl het volgende:
Gescheiden moeders zullen ook steeds meer paranoďde worden door zulke acties![]()
Iemand hier die nog hoop heeft dat ze nog leven?
Tja.. Hoop....
Klik die link boven je post even aan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:36 schreef qwerty-nl het volgende:
Iemand hier die nog hoop heeft dat ze nog leven?
Tja.. Hoop....
Het zijn de vaders die paranoia moeten worden.quote:64,2 procent van de kinderdoders is vrouw en 35,8 procent man.
Daar moest ik gister ook aan denken.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:39 schreef amaranta het volgende:
Ik zat me net af te vragen. Stel hij heeft zevermoord. Dan heeft misschien een van de 2 gezien hoe de ander vermoord werd door vader. Echt misselijk.
Het zou erger zijn als iedereen zou zeggen: 'Ja, we wisten wel dat dit zou gaan gebeuren. Was wel te verwachten. Die man/vrouw was zo'n klootzak'.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:40 schreef blue-eye het volgende:
Het ergste zijn de reacties van de buren "het was zon lieve man". Dat was mij pa buiten ook. De mishandelingen binnenshuis heeft nooit iemand gezien.
Zou je niet verwachtenquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:38 schreef Messina het volgende:
[..]
Klik die link boven je post even aan.
[..]
Het zijn de vaders die paranoia moeten worden.
dat zal iemand nooit zeggen! zijn ze medeplichtig.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:42 schreef Messina het volgende:
[..]
Het zou erger zijn als iedereen zou zeggen: 'Ja, we wisten wel dat dit zou gaan gebeuren. Was wel te verwachten. Die man/vrouw was zo'n klootzak'.
Daar krijg je over het algemeen veel minder begrip voor als je niet je eigen, maar andermans kinderen kwaad doet.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niemand die goed bij z'n hoofd is... Je psyche kan rare dingen met je doen.
In dat geval hoop ik eigenlijk dat ze al sliepen (al dan niet gedrogeerd) en ze er vrijwel niets van meegekregen hebben, de gedachte dat het ene kind gezien heeft dat zijn vader zijn broertje vermoordde is te gruwelijk.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:39 schreef amaranta het volgende:
Ik zat me net af te vragen. Stel hij heeft zevermoord. Dan heeft misschien een van de 2 gezien hoe de ander vermoord werd door vader. Echt misselijk.
quote:De politie verwacht dat het Bunderbos tussen Elsloo en Geulle donderdag helemaal uitgekamd wordt.
Dat heeft een woordvoerder van de politie in Utrecht gemeld. Sinds woensdagavond zijn agenten en militairen in het hellingbos aan het uitpluizen op sporen van de vermiste Julian en Ruben.
Neerbeek
Het bos ligt op een paar kilometer van een onbemand tankstation in Neerbeek, waar de kinderen voor het laatst zijn gezien. Op camerabeelden was te zien dat de jongens maandagavond in de auto van hun vader waren toen die daar tankte. Hun vader werd dinsdagmorgen dood teruggevonden in natuurpark Het Doornse Gat op de Utrechtse heuvelrug. Hij had zelfmoord gepleegd.
Route
De politie onderzoekt ook beelden die langs de weg tussen Neerbeek en Doorn zijn gemaakt, om te zien of de jongens van 7 en 9 toen nog in de auto zaten.
ik ookquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
In dat geval hoop ik eigenlijk dat ze al sliepen (al dan niet gedrogeerd) en ze er vrijwel niets van meegekregen hebben, de gedachte dat het ene kind gezien heeft dat zijn vader zijn broertje vermoordde is te gruwelijk.
Voor de politie misschien, maar voor ons burger toch niet? Waarom zouden ze die informatie openbaar maken?quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:55 schreef ejiraM het volgende:
Wat ik nog niet helemaal snap is dat er continu staat wanneer de vader gevonden is.. Het is toch eigenlijk veel belangrijker hoe lang hij ongeveer dood is? En natuurlijk, ik hoef het echt niet precies te weten, maar voor de politie kan zoiets heel erg belangrijk zijn..
quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:59 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik neem aan dat de politie dat allang heeft laten vaststellen. Voor hen is dat idd wel belangrijk natuurlijk. Maar voor ons buitenstaanders niet, nee.
Ja, fair enough. Maar ze maken al zoveel openbaar, waardoor ik me afvraag waar ze die grens leggen.. Maar dat is waarschijnlijk weer een heel andere discussie.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:58 schreef Messina het volgende:
[..]
Voor de politie misschien, maar voor ons burger toch niet? Waarom zouden ze die informatie openbaar maken?
In anderhalf uur kan dat natuurlijk wel. Als ze nu de route tussen Neerbeek en de Rijnbrug kunnen reconstrueren komt er hopelijk ergens een vertraging uit waar een nieuwe zoektocht opgestart kan worden...quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:31 schreef Leandra het volgende:
Volgens de routeplanner is het van Neerbeek naar Rhenen 153 km (snelste route) en als je om 22:15 uur in Neerbeek vertrekt dan ben je om 23:51 in Rhenen.... give or take a few minutes.
Hij is er ruim 1½ uur later gesignaleerd.... het lijkt me sterk dat je in 1½ uur 2 kinderen kunt ombrengen en hun lichamen goed kunt verbergen.
Dus of ze zijn niet vermoord, of ze zijn niet goed verborgen, of hij had ze in Rhenen nog bij zich.
Er zijn natuurlijk genoeg plekken, bijvoorbeeld langs een snelweg, waar een (of meerdere) lichamen redelijk goed buiten het zicht liggen. Dan heb je aan anderhalf uur ruim voldoende...quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:31 schreef Leandra het volgende:
Volgens de routeplanner is het van Neerbeek naar Rhenen 153 km (snelste route) en als je om 22:15 uur in Neerbeek vertrekt dan ben je om 23:51 in Rhenen.... give or take a few minutes.
Hij is er ruim 1½ uur later gesignaleerd.... het lijkt me sterk dat je in 1½ uur 2 kinderen kunt ombrengen en hun lichamen goed kunt verbergen.
Dus of ze zijn niet vermoord, of ze zijn niet goed verborgen, of hij had ze in Rhenen nog bij zich.
Iemand ombrengen hoeft natuurlijk maar een paar minuten te duren, dan heb je dus nog bijna 1,5 uur om van de lichamen af te komen. Dan heb je dus nog tijd zat om ze te verbergen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:31 schreef Leandra het volgende:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:53 schreef Wessell het volgende:
Zal dan nog wel een aantal dagen duren voordat ze gevonden worden
Het lijkt inderdaad geen kwestie te zijn van 'even' een bos uitkammen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:53 schreef Wessell het volgende:
Zal dan nog wel een aantal dagen duren voordat ze gevonden worden
ik denk dat dat laatste ook in 10 minuten kan, maar goed, tussen die twee plaatsen zal hij zich hebben ontdaan van die stoffelijk overschotten. Maar kan ook in het water en dat het met de stroom mee is en dan heb je alweer een groter gebied.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:56 schreef flugeltje het volgende:
Je kunt nu dus wel de gevolgtrekking maken dat ze ergens tussen Neerbeek en de Rijnsbrug liggen op hooguit een half uur van de snelweg. (ik ga er van uit dat je minimaal een half uur nodig hebt om de kinderen om te brengen en te verbergen)
Het lijkt wel een som uit een wiskunde-examen...quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:59 schreef flugeltje het volgende:
En als ze dan ook nog weten hoeveel benzine er verbruikt is tussen die twee punten kun je nagaan hoeveel kilometers het afwijkt...
Echter, je weet niet hoeveel brandstof er nog in de tank zat toen hij ging tanken.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:59 schreef flugeltje het volgende:
En als ze dan ook nog weten hoeveel benzine er verbruikt is tussen die twee punten kun je nagaan hoeveel kilometers het afwijkt...
Je weet hoeveel er getankt is, als dat minder is dan het aantal liter dat er in zo'n tank past kun je die variabelen weer inbouwen... Het is wat maily zegt, bijna wiskunde...quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:01 schreef Messina het volgende:
[..]
Echter, je weet niet hoeveel brandstof er nog in de tank zat toen hij ging tanken.
Nu weet ik niet of de auto een electronische boordcomputer had die bepaalde waardes opslaat -zoals BMW-, maar indien niet weet je nog geen fuck...
kun je beredeneren adhv de tankinhoud waar de auto is gevonden. Als je uitgaat van volgetankt in Neerbeek kun je de maximale straal berekenen lijkt me.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:01 schreef Messina het volgende:
[..]
Echter, je weet niet hoeveel brandstof er nog in de tank zat toen hij ging tanken.
Nu weet ik niet of de auto een electronische boordcomputer had die bepaalde waardes opslaat -zoals BMW-, maar indien niet weet je nog geen fuck...
Maar stel dat hij nog 1/4e tank had. Dan is het volgens het aantal liters getankt niet "volgetankt".quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:04 schreef Mangostine het volgende:
[..]
kun je beredeneren adhv de tankinhoud waar de auto is gevonden. Als je uitgaat van volgetankt in Neerbeek kun je de maximale straal berekenen lijkt me.
Dan bouw je die variabelen weer in. Vandaar dat ze waarschijnlijk ook om beelden van anderen vragen. Als je alle variabelen gaat combineren komt er hopelijk een meest waarschijnlijke zoekstraal uit die niet al te groot is...quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:08 schreef Messina het volgende:
[..]
Maar stel dat hij nog 1/4e tank had. Dan is het volgens het aantal liters getankt niet "volgetankt".
Stel dat zijn tank vrijwel leeg was en hij hem voor de helft heeft getankt...
Dat snap ik wel, maar dan weer is mijn opmerking; Dan moeten we dus weten hoe vol die tank zat toen hij ging tanken...quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan bouw je die variabelen weer in. Vandaar dat ze waarschijnlijk ook om beelden van anderen vragen. Als je alle variabelen gaat combineren komt er hopelijk een meest waarschijnlijke zoekstraal uit die niet al te groot is...
Je legt de rand van je variabele op het uiterste punt (dus dat de tank nog vol zat) En dan is het maar hopen dat je dat zoekgebied door andere variabelen (camerabeeld, wegomleidingen etc etc etc) kunt verkleinen...quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:11 schreef Messina het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar dan weer is mijn opmerking; Dan moeten we dus weten hoe vol die tank zat toen hij ging tanken...
Één van de foto's op moeder haar Facebook is... van een bos. Zouden ze misschien goede herinneringen hebben in dat desbetreffende bos? Misschien wat vergezocht?quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je legt de rand van je variabele op het uiterste punt (dus dat de tank nog vol zat) En dan is het maar hopen dat je dat zoekgebied door andere variabelen (camerabeeld, wegomleidingen etc etc etc) kunt verkleinen...
Vandaar dat het ook echt heel lang kan duren voor ze de jongens vinden. Ik vraag me ook af wat de bijkomende zaken zijn waarom ze dat bunderbos uitkammen nu...
Stop alsjeblieft gewoon met die onzinnige speculatiesquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:21 schreef Messina het volgende:
[..]
Één van de foto's op moeder haar Facebook is... van een bos. Zouden ze misschien goede herinneringen hebben in dat desbetreffende bos? Misschien wat vergezocht?
quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:41 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Stop alsjeblieft gewoon met die onzinnige speculaties
Negentig procent van de inhoud van dit topic zijn speculatiesquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:41 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Stop alsjeblieft gewoon met die onzinnige speculaties
Kijk hier kunnen we wat mee.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:59 schreef flugeltje het volgende:
de politie lijkt er in elk geval vanuit te gaan dat de jongens bij de Rijnbrug niet meer in de auto zaten...
https://www.facebook.com/iris.vanderschuitquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Weet iemand nog het linkje naar de facebookpagina van de moeder?
https://www.facebook.com/iris.vanderschuitquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Weet iemand nog het linkje naar de facebookpagina van de moeder?
Geen dankquote:
ANPR is overal te vinden, vaak op toegangswegen naar steden en dorpen. Dit zijn gewoon camera's op palen dus wel degelijk permanent.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:01 schreef MouzurX het volgende:
"Dat de auto op de N233 bij Rhenen heeft gereden is gebleken uit een mobiele ANPR, Automatic Number Plate Recognition.
Op dat beeld is het kenteken en een deel van de auto herkend als de auto van de vader. Of hij zelf aan het stuur zat of dat zijn zoontjes ook in de auto zaten is nog niet duidelijk. De politie hoopt op extra beelden die daar duidelijkheid over geven. De politie heeft inmiddels ruim honderd tips ontvangen over de zaak."
Sinds wanneer mag ANPR in nederland?
Ik dacht dat dit verboden was en hier recent een rechter nog over had gesproken?
edit: ah mobiel, dat mag dan wel, alleen permanent niet.
quote:Zoektocht in Bunderbos gestaakt
De zoektocht in het Bunderbos naar de twee vermiste broertjes uit Zeist is gestaakt. De militairen die het gebied hebben uitgekamd zijn al vertrokken. De twee jongens zijn niet gevonden.
Bron: nos.nl
Ze schrijft ook "ik ben altijd zo bang voor geweest dat dit zou gebeuren" ... speelt er misschien toch meer?quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:40 schreef flugeltje het volgende:
In de laatste update op d'r facebook lijkt de moeder nog wel hoop te hebben dat ze levend gevonden worden...
Dat las ik net ook ja... Hoop is een mooi iets waar wij mensen onze kracht uit halen... het nadeel is dat als het in duigen valt, de 'teleurstelling' groter is en de klap nog harder is.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:40 schreef flugeltje het volgende:
In de laatste update op d'r facebook lijkt de moeder nog wel hoop te hebben dat ze levend gevonden worden...
Zoals hier eerder geopperd is kan daar natuurlijk ook mee bedoeld worden dat je als moeder bang kan zijn om je kinderen kwijt te raken.. 'Dit' hoeft natuurlijk geen betrekking te hebben op deze hele situatie..quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ze schrijft ook "ik ben altijd zo bang voor geweest dat dit zou gebeuren" ... speelt er misschien toch meer?
Aan de andere kant, zonder hoop is alles al verlorenquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:01 schreef qwerty-nl het volgende:
[..]
Dat las ik net ook ja... Hoop is een mooi iets waar wij mensen onze kracht uit halen... het nadeel is dat als het in duigen valt, de 'teleurstelling' groter is en de klap nog harder is.
Ik denk dat dat in een geval als deze weinig meer uitmaakt. Of ze er nu meteen van uitgaat dat ze niet meer leven, of dat ze er over een paar dagen achter komt dat ze niet meer leven, ik denk dat die klap in dit geval in beide situaties even hard zou zijn. Dus dan kun je maar beter blijven hopen zolang dat nog kanquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:01 schreef qwerty-nl het volgende:
[..]
Dat las ik net ook ja... Hoop is een mooi iets waar wij mensen onze kracht uit halen... het nadeel is dat als het in duigen valt, de 'teleurstelling' groter is en de klap nog harder is.
Waar lees jij dat?quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ze schrijft ook "ik ben altijd zo bang voor geweest dat dit zou gebeuren" ... speelt er misschien toch meer?
Staat in 1 van de reacties op haar facebookquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waar lees jij dat?
Ik kan het op haar Facebook niet vinden.
Staat bij de reacties van haar eerste bericht...quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waar lees jij dat?
Ergens in de reacties onder haar eigen eerste berichtje dat de jongens vermist zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waar lees jij dat?
Het is weggehaald/aangepast.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Staat bij de reacties van haar eerste bericht...
Ah, ok.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:29 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Staat in 1 van de reacties op haar facebook
Ah dat zou kunnen ja...quote:
Ja die zin dat ze daar bang voor was, is later weggehaald.. maar ook ineens weer terug gezet. Heel vaag. Zag hem net wel weer staan.quote:
Ja het staat er nu weer wel.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:32 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Ja die zin dat ze daar bang voor was, is later weggehaald.. maar ook ineens weer terug gezet. Heel vaag. Zag hem net wel weer staan.
10.50 uur: Omwonenden Bunderbos tegen verslaggever Rik Dogger: "In dit gebied is niemand terug te vinden".quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:32 schreef blanket het volgende:
[..]
http://julian-ruben-vermist.webklik.nl/page/laatste-berichten
14:15uur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar zoals er al eerder werd geoppperd. Niet eng genoeg voor een man om in het donker 2 kinderen 'kwijt te raken'. Dus dat zal wel meevallen. En dramaqueens heb je altijd, en zeker nu.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:35 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
10.50 uur: Omwonenden Bunderbos tegen verslaggever Rik Dogger: "In dit gebied is niemand terug te vinden".
Klinkt eng
Dat ben ik helemaal met je eens, vond het alleen zo luguber klinkenquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja maar zoals er al eerder werd geoppperd. Niet eng genoeg voor een man om in het donker 2 kinderen 'kwijt te raken'. Dus dat zal wel meevallen. En dramaqueens heb je altijd, en zeker nu.
Nee, ze hebben de woning van de man niet doorzocht. Dat vonden ze niet nodig.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:42 schreef deedeetee het volgende:
Hoe goed is er in de woning en nabije omgeving van de man gezocht ?
quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:51 schreef trabant het volgende:
Dan maar hopen dat die soldaten het laatste alluviale hellingbos van Nederland een beetje heel hebben gelaten.
Are you kidding me?quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ze hebben de woning van de man niet doorzocht. Dat vonden ze niet nodig.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
fuckquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
In de algemene voorwaarden van TomTom staat wel iets over dat de politie je data mag gebruikenquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:23 schreef computergirl het volgende:
Was er niet onlangs een zaak waarbij mbv de data uit de tomtom van de dader een slachtoffer terug gevonden was?
Nee dat is het niet, het zou echt niet de 1ste x zijn dat er fouten worden gemaakt bij het zoeken op een voor de hand liggende plek.quote:
Nooit gehoord van Ouwehands Dierenpark? Mooi dierentuin. Zeker een keer het bezoeken waard in het bijzijn van jong grut.quote:
Kan ook zijn dat hij de kinderen al vrij vlug wat heeft aangedaan. Ze heeft verstopt en op de vlucht sloeg richting zuiden. Toen tot bezinning kwam omdat er geen vluchten aan is als je gedaan hebt wat hij deed. Weer terug is gegaan niet wetende wat te doen en zich uiteindelijk maar van het leven heeft berooft. Ik geloof niet dat we daar zomaar achter zullen komen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:30 schreef Marrije het volgende:
Ik weet het niet. Af en toe denk ik het lijkt wel alsof hij niet wil dat de moeder ze ooit nog terug ziet, zelfs dood niet. Ik kan er niks aan doen maar de verschrikkelijkste dingen schieten door mijn hoofd.
Die kinderen zaten toch in de auto bij dat tankstation in Limburg?quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:38 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat hij de kinderen al vrij vlug wat heeft aangedaan. Ze heeft verstopt en op de vlucht sloeg richting zuiden. Toen tot bezinning kwam omdat er geen vluchten aan is als je gedaan hebt wat hij deed. Weer terug is gegaan niet wetende wat te doen en zich uiteindelijk maar van het leven heeft berooft. Ik geloof niet dat we daar zomaar achter zullen komen.
Maar ik vind een afscheidsbrief niet in zo'n situatie passen eigenlijk... Die is toch gevonden?quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:38 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat hij de kinderen al vrij vlug wat heeft aangedaan. Ze heeft verstopt en op de vlucht sloeg richting zuiden. Toen tot bezinning kwam omdat er geen vluchten aan is als je gedaan hebt wat hij deed. Weer terug is gegaan niet wetende wat te doen en zich uiteindelijk maar van het leven heeft berooft. Ik geloof niet dat we daar zomaar achter zullen komen.
Of ze wel of niet in Neerbeek nog is de auto zaten lijkt men niet met 100% zekerheid te weten. De beelden waren wrs niet duidelijk genoeg.
Is niet waar van een afscheidsbrief.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:41 schreef Sannne het volgende:
[..]
Maar ik vind een afscheidsbrief niet in zo'n situatie passen eigenlijk... Die is toch gevonden?
Nee politie ontkent datquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:41 schreef Sannne het volgende:
[..]
Maar ik vind een afscheidsbrief niet in zo'n situatie passen eigenlijk... Die is toch gevonden?
Ja. Het moet daar of verderop gebeurd zijn. Wat zou hij anders daar moeten doen en dan weer terug rijden?quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die kinderen zaten toch in de auto bij dat tankstation in Limburg?
De politie heeft gisteren al bevestigd dat de kinderen in Neerbeek nog in de auto zaten.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:38 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Of ze wel of niet in Neerbeek nog is de auto zaten lijkt men niet met 100% zekerheid te weten. De beelden waren wrs niet duidelijk genoeg.
Ik snap niet waarom ze de behoefte heeft dit met heel NL te delen via Facebook.quote:De moeder van de twee vermiste broertjes Ruben en Julian uit Zeist roept de mensen die op zoek zijn naar haar zoontjes op de hoop op het vinden van de twee niet te verliezen. Op Facebook schrijft ze donderdag te hopen dat de kinderen straks vol trots met eigen ogen kunnen zien 'wat voor een hoop werk er voor hen verzet is'.
Donderdag werd aan het einde van de middag bekend dat de broertjes van 7 en 9 jaar niet zijn gevonden in het Bunderbos bij het Limburgse Elsloo. De zoektocht in het bos is rond 17.45 uur beëindigd. Mede doordat de twee jongetjes maandag rond 22.15 uur waren gezien op beelden van de camera van een tankstation in het Limburgse Beek werd sinds woensdagavond een zoektocht gehouden in het bos.
De moeder meldt donderdag via Facebook iedereen te willen bedanken 'die op zoek is naar mijn kleine mannetjes'. "Ik weet zeker, dat wanneer ze weten dat ze door zo veel mensen gezocht worden en ze zo veel aandacht in de media krijgen, dat ze daar heel trots op zouden zijn."
Eerst konden ze het niet zien, toen dachten ze de kinderen toch te zien maar wisten niet of ze nog in leven waren en weer later wist men het toch weer niet zeker.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die kinderen zaten toch in de auto bij dat tankstation in Limburg?
Hoogstwaarschijnlijk vanwege het feit dat de vermissing van deze twee jonge kinderen heel Nederland bezig houdt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
Van de frontpage:
[..]
Ik snap niet waarom ze de behoefte heeft dit met heel NL te delen via Facebook.
O, okee.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:44 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Eerst konden ze het niet zien, toen dachten ze de kinderen toch te zien maar wisten niet of ze nog in leven waren en weer later wist men het toch weer niet zeker.
Nou, dan heb ik heel wat gemist, want de politie zei het wel te kunnen zien na uitvergroten en bewerken van de beelden.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:44 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Eerst konden ze het niet zien, toen dachten ze de kinderen toch te zien maar wisten niet of ze nog in leven waren en weer later wist men het toch weer niet zeker.
Vandaag las ik dat ze toch niet zeker zijn maar die berichtgeving kan natuurlijk ook onjuist zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
De politie heeft gisteren al bevestigd dat de kinderen in Neerbeek nog in de auto zaten.
Bron?quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:44 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Weet ik ik zal kijken of ik nog kan vinden waar men zei niet zeker te zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
Deedeedee, de laatste beelden die vanmiddag binnenkwamen bij Rhenen konden ze niks zien.
omdat Iris 100% afhankelijk is van de mensen die nu aan het zoeken zijn, zelf kan ze totaal niets bijdragen aan die zoektocht, en ik denk dat je toch wel dankbaar bent dat zoveel mensen hun best doen om je kinderen te zoeken of meelevenquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
Van de frontpage:
[..]
Je hebt liever dat 10 miljoen ogen meezoeken in plaats van 150, ik snap het wel.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
Van de frontpage:
[..]
Ik zal verder zoeken.quote:Zijn zoontjes zijn enkele uren eerder nog gezien in Vleuten, waar de man woonde. Hij had daar een organisatie-adviesbureau. Of hij de kinderen in Zuid-Limburg nog bij zich had, is volgens de politie onduidelijk.
Nou, het is logisch dat ze nog hoopt op het beste als moeder, maar als 2 jonge kinderen al sinds maandag spoorloos zijn, dan mag je wel het ergste beginnen te vrezen als buitenstaander.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
Van de frontpage:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze niet bedoeld altijd bang te zijn geweest dat die man tot zoiets in staat was.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Is toch een soort bedankt-berichtje. Snap ik wel. Bij een vermissing van een naaste zou ik ook de hele media inlichten. Ook fok.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
Van de frontpage:
[..]
Als je zoiets vermoed/daar bang voor bent, laat je je bloedeigen kinderen toch niet met zo'n labielo alleen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:59 schreef kvd het volgende:
Vermoed op de een of andere manier dat dit wel was waar Iris zo bang voor was.
Tsja, als de rechter toestemming heeft gegeven dat de vader zijn kinderen mag zien kun je weinig doen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:04 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Als je zoiets vermoed/daar bang voor bent, laat je je bloedeigen kinderen toch niet met zo'n labielo alleen.
Ja, en positief is in dit geval negatief wrs, want kan me niet voorstellen dat die 2 knaapjes nog ergens rondlopen, zonder opgevallen te zijn, dan wel bij iemand zitten...quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Daarnet in het NOS journaal: "Zoektocht gestaakt. "
Nee, de zoektocht is niet gestaakt, maar voltooid en afgerond. Helaas zonder positief resultaat.
Hoe breng je het hč.
Klopt. Maar als ik zoiets zou meemaken en het gevoel zou hebben dat een kerel totaal labiel/eng is had ik schijt aan de rechter wat de uitspraak ook is. Maar ik ben misschien wel weer te eigenwijs ook.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Tsja, als de rechter toestemming heeft gegeven dat de vader zijn kinderen mag zien kun je weinig doen.
Denk aan de andere kant dat het dan toch niet zo erg zal zijn geweest. Waren er serieuze aanwijzingen dat hij zijn kinderen iets aan zou doen zou hij ze gewoon niet op mogen halen. Of alleen onder toezicht.
Maar dat is eigenlijk wat ik bedoel: de moeder kan beter even nadenken voor ze van alles op Facebook schrijft want iedereen gaat alleen maar speculeren.
Over het bedanken voor het mee zoeken hebben jullie gelijk, dat is inderdaad wel slim.
Je kunt echt niet zien aan iemands uiterlijk waar toe hij/zij toe in staat is.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:10 schreef Ryan3 het volgende:
Overigens is er al wat biografie van de vader bekend? Ik bedoel, op die foto komt hij sympathiek over op mij, wrs zal iedereen dat hebben die de foto ziet. Hoe kan zoiets zo erg uit de hand lopen...
Iemand die in een psychotische fase zit en agv die psychose zijn zoontjes iets aan doet, daaraan kun je wel wat zien imho.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je kunt echt niet zien aan iemands uiterlijk waar toe hij/zij toe in staat is.
Blijft labiel dus.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:18 schreef Marrije het volgende:
Kan ook zijn dat er voorheen wat gedreigd was en dat het de laatste tijd eigenljk wel weer rustig was en dat ze die dreiging niet meer zo bedreigend vond, in die context lees ik de 'hier ben ik altijd bang voor geweest'.
Hij is dood hoorquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:18 schreef Mangostine het volgende:
Hij heeft kennelijk geen FB, want dan was de heksenjacht al wel losgebarsten.
Common sense van hem dan...quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:18 schreef Mangostine het volgende:
Hij heeft kennelijk geen FB, want dan was de heksenjacht al wel losgebarsten.
De jongens hadden de achternaam van de moeder, zijn wel van hem.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Iemand die in een psychotische fase zit en agv die psychose zijn zoontjes iets aan doet, daaraan kun je wel wat zien imho.
Goed, de foto kan jaren eerder genomen zijn...
Overigens die jongens hadden niet allebei dezelfde achternaam, hoor ik?
Dus 1 was zijn biologische zoon de ander niet?
Even eerst mijn excuses, me er heel erg in verdiept heb ik niet, vanwege drukke werkzaamheden, maar waar heb je dat gelezen: 'hier ben ik altijd bang voor geweest'.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:18 schreef Marrije het volgende:
Kan ook zijn dat er voorheen wat gedreigd was en dat het de laatste tijd eigenljk wel weer rustig was en dat ze die dreiging niet meer zo bedreigend vond, in die context lees ik de 'hier ben ik altijd bang voor geweest'.
Toch zie ik soms wel aan mensen dat ze naar zijn en dat blijken dan ook gekken te zijn. Heel soms zie/merk je het weleens. Maar is misschien ook in combinatie met houding/blik.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
In deze post van haarquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Even eerst mijn excuses, me er heel erg in verdiept heb ik niet, vanwege drukke werkzaamheden, maar waar heb je dat gelezen: 'hier ben ik altijd bang voor geweest'.
Psychiatrische patienten? Maar die hebben dan vaak al een heel leven allemaal problemen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:21 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Toch zie ik soms wel aan mensen dat ze naar zijn en dat blijken dan ook gekken te zijn. Heel soms zie/merk je het weleens. Maar is misschien ook in combinatie met houding/blik.
Ik weet het ook niet. Vind de reacties bij haar bericht een beetje vreemd. Weet niet of ik het goed uit kan leggen, maar zal het proberenquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:04 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Als je zoiets vermoed/daar bang voor bent, laat je je bloedeigen kinderen toch niet met zo'n labielo alleen.
Kan ik helaas niet op kijken... maar goed van fb van zijn ex-vrouw en moeder van de twee kinderen dus.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:24 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
In deze post van haar
https://www.facebook.com/(...)0&total_comments=132
Gewoon normale mensen die heel gek blijken te zijn. Ik heb het één keer meegemaakt dat ik aan iemand meteen 'zag' dat hij niet in orde was terwijl niemand dat echt zag, dat bleek uiteindelijk ook overduidelijk zo te zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Psychiatrische patienten? Maar die hebben dan vaak al een heel leven allemaal problemen.
Ik kom verder in het dagelijks leven niet veel moordenaars tegen, dus zou het niet weten.
quote:Burgeractie voor vermiste jongens
DOORN -
In een poging de vermiste broertjes Julian en Ruben te vinden, is via Facebook een burgeractie op touw gezet. Mensen worden opgeroepen om vanaf 20.00 uur donderdagavond massaal samen te zoeken naar de jochies, die sinds maandag worden vermist.
Iedereen die wil helpen met zoeken dient zich om 20.00 uur te verzamelen bij het Doornse gat. De zoektocht vindt plaats in de hele gemeente Utrechtse Heuvelrug, waar het plaatsje Doorn in ligt. Dat initiatief heeft binnen een uur zo'n 170 volgers gekregen.
Julian en Ruben werden maandag in overleg met hun moeder, de Zeister brandweervrouw Iris van der Schuit, door de vader meegenomen. Denis had beweerd een korte vakantie met zijn kroost te willen houden. Toen zijn lichaam een dag later hangend aan een boom in een bos bij Doorn werdgevonden, werd ontdekt dat de jongetjes waren verdwenen.
Ik kan me nog herinneren dat ene Richard 's vrouw en dochtertjes verdwenen en sommige users hem toch wel zo'n sympathiek gezicht vonden hebben op de foto, dat ze er zeker van waren dat hij onschuldig was aan hun verdwijning.....quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja. Sommige mensen zien er ook zo lievig uit dat je niet kunt geloven dat ze eng zijn ofzo.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:28 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat ene Richard 's vrouw en dochtertjes verdwenen en sommige users hem toch wel zo'n sympathiek gezicht vonden op de foto hebben dat ze er zeker van waren dat hij onschuldig was aan hun verdwijning.....
De foto is van linkedin, dus daar ga je niet als een dwaas opstaan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:28 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat ene Richard 's vrouw en dochtertjes verdwenen en sommige users hem toch wel zo'n sympathiek gezicht vonden op de foto hebben dat ze er zeker van waren dat hij onschuldig was aan hun verdwijning.....
Dat die jongens in de bossen verdwenen zijn, zonder tussenkomst van de vader, bedoel je dat?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:25 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Vind de reacties bij haar bericht een beetje vreemd. Weet niet of ik het goed uit kan leggen, maar zal het proberen
Het lijkt wel of niemand heel verbaast is dat de kinderen weg zijn. Er wordt snel door Iris gemeld (tweede reactie) dat Jeroen dood is, even later dat hij zich heeft opgehangen. Reacties: kaarsjes voor de jongens, kunnen we wat doen, we gaan delen, welke regio enzovoort. Alsof iedereen dan al weet dat de vermissing van de jongens met Jeroen te maken heeft.
Een uur later zegt Iris waar Jeroen is gevonden en dat de jongens daar niet bij waren. Maar niemand in dat uur vraagt wat er gebeurd is/kan zijn.
Misschien ligt het aan mij, maar als ik een vriendin zou hebben die gescheiden is en kinderen heeft (en die niet het vermoeden van een mogelijke verdwijning van de kinderen door de vader heeft ) en die begint over dat de kinderen weg zijn, zou ik niet reageren met: ik ga een kaarsje voor ze branden. Bij mij zou ongeloof heersen: kinderen weg? Hoe? Wat is gebeurd?
Niemand heeft het daarover, niemand vraagt zich af hoe het kan dat die kinderen weg zijn. Alsof ze allang weten dat Jeroen ermee te maken heeft.
Het enige wat Iris in haar eerste bericht zegt is dat de jongens sinds de ochtend ervoor vermist zijn.
Het is vakantie, het was maandag lekker weer, zo te zien op google maps ligt Kerckebosch aan de rand van Zeist, bij bossen in de buurt. Voor hetzelfde geld waren de jongens lekker buiten aan het spelen, zijn verdwaald/niet meer teruggekomen, dus vermist. Dat zou mijn eerste gedachte dan zijn van de vemissing, niet de vader.
Rhenen de man laatst gezien.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:32 schreef Crazy-M het volgende:
Zo vandaag weinig meegekregen.
Enige wat ik tot nu toe vernomen heb is:
- Zoektocht was uitgebreid naar het water
- Zowel bos als water niks gevonden.
- Voor het laatst gezien in Rhenen nu ?
Mis ik nog wat headlines of is dit de huidige stand van zaken ?
Meestal als je echt bevriend bent met iemand, dan vraag je dat soort dingen niet publiekelijk op FB. Je neemt die persoon dan privé of je belt, gaat er heen!quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:25 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Vind de reacties bij haar bericht een beetje vreemd. Weet niet of ik het goed uit kan leggen, maar zal het proberen
Het lijkt wel of niemand heel verbaast is dat de kinderen weg zijn. Er wordt snel door Iris gemeld (tweede reactie) dat Jeroen dood is, even later dat hij zich heeft opgehangen. Reacties: kaarsjes voor de jongens, kunnen we wat doen, we gaan delen, welke regio enzovoort. Alsof iedereen dan al weet dat de vermissing van de jongens met Jeroen te maken heeft.
Een uur later zegt Iris waar Jeroen is gevonden en dat de jongens daar niet bij waren. Maar niemand in dat uur vraagt wat er gebeurd is/kan zijn.
Misschien ligt het aan mij, maar als ik een vriendin zou hebben die gescheiden is en kinderen heeft (en die niet het vermoeden van een mogelijke verdwijning van de kinderen door de vader heeft ) en die begint over dat de kinderen weg zijn, zou ik niet reageren met: ik ga een kaarsje voor ze branden. Bij mij zou ongeloof heersen: kinderen weg? Hoe? Wat is gebeurd?
Niemand heeft het daarover, niemand vraagt zich af hoe het kan dat die kinderen weg zijn. Alsof ze allang weten dat Jeroen ermee te maken heeft.
Het enige wat Iris in haar eerste bericht zegt is dat de jongens sinds de ochtend ervoor vermist zijn.
Het is vakantie, het was maandag lekker weer, zo te zien op google maps ligt Kerckebosch aan de rand van Zeist, bij bossen in de buurt. Voor hetzelfde geld waren de jongens lekker buiten aan het spelen, zijn verdwaald/niet meer teruggekomen, dus vermist. Dat zou mijn eerste gedachte dan zijn van de vemissing, niet de vader.
Lijkt me vaag dat ze nu nog ergens zorgeloos spelen, gebeurtenissen dateren van maandag jl. toch?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:36 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Meestal als je echt bevriend bent met iemand, dan vraag je dat soort dingen niet publiekelijk op FB. Je neemt die persoon dan privé of je belt, gaat er heen!
las net een stukje van 3 uur terug. De hoop die ze uitstraalt pfffff tranen in mijn ogen. Hopelijk is haar gevoel juist en zijn ze idd gewoon zorgeloos aan het spelen en weten ze niks van deze ellende af en komen ze snel weer thuis.
Dat de moeder dat hoopt begrijp ik wel. Maar ik denk dat de meeste mensen wel beter weten.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:36 schreef Jik32 het volgende:
zijn ze idd gewoon zorgeloos aan het spelen en weten ze niks van deze ellende af en komen ze snel weer thuis.
Iris zelf op FBquote:Wederom bedankt voor jullie lieve steun berichten en het doorsturen van de foto van de jongens. Ik mis ze zo ontzettend en wil zo graag bij ze zijn. Hoop zo dat ze op dit moment nietsvermoedend zorgeloos ergens plezier aan het hebben zijn. En dat ik ze snel heelhuids weer vast kan houden. ILY4ever Rubbie en Juul
Ja, dat zou dan mijn eerste gedachte zijn als ik zou denken dat de relatie tussen vader en moeder 'normaal' zou zijn. De kinderen zijn gaan spelen en zijn niet thuis gekomen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat die jongens in de bossen verdwenen zijn, zonder tussenkomst van de vader, bedoel je dat?
Nee hoor. Dat zou bv m'n schoonmoeder ook doen. Die blijft hoop houden, ook al is alles al verloren. Pas als ze 100% zeker is denkt ze dat het verloren is. En zo zullen veel mensen denken.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:38 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Dat de moeder dat hoopt begrijp ik wel. Maar ik denk dat de meeste mensen wel beter weten.
Ja, maar als ik dinsdag zou horen dat de kinderen van mijn vriendin vermist zouden zijn, zou dat mijn eerste gedachte zijn (je gaat toch dingen invullen dan)...'gister lekker weer, jongen spelen, niet thuisgekomen'quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lijkt me vaag dat ze nu nog ergens zorgeloos spelen, gebeurtenissen dateren van maandag jl. toch?
Nog iets. Was het rond die tijd (dinsdag rond 19 uur) niet allemaal al op het nieuws geweest? Dat daarom niet iedereen vol ongeloof reageerde en wisten om wie het ging? Gewoon even een vraagje tussendoorquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:25 schreef kvd het volgende:
[..]
Oh ja, zo zou ik ook denken als het naasten van mij waren. Sowieso. Maar dit lijkt mij best duidelijk of hij moet die kindjes ergens levend 'verstopt' hebben. Anders waren ze zelf wel ergens heengegaan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat zou bv m'n schoonmoeder ook doen. Die blijft hoop houden, ook al is alles al verloren. Pas als ze 100% zeker is denkt ze dat het verloren is. En zo zullen veel mensen denken.
Verder geloof ik niet zo in kaarsjes branden. Alsof dat enige zin heeft (in mijn ogen). Zijn vaak ook beetje spirituele mensen. Net alsof je met een brandend kaarsje het lot kunt tarten. Ik ben er te nuchter voor.
Viel mij ook op inderdaad, mensen zijn wel geschokt (ontdaan / van slag) en vinden het erg, maar verbaasd zijn ze niet he.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:25 schreef kvd het volgende:
[..]
Als iemand dat op fb zegt, dan maakt iemand het zelf al publiekelijk. Dan is mijn reactie: Wat? Hoe?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:36 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Meestal als je echt bevriend bent met iemand, dan vraag je dat soort dingen niet publiekelijk op FB. Je neemt die persoon dan privé of je belt, gaat er heen!
las net een stukje van 3 uur terug. De hoop die ze uitstraalt pfffff tranen in mijn ogen. Hopelijk is haar gevoel juist en zijn ze idd gewoon zorgeloos aan het spelen en weten ze niks van deze ellende af en komen ze snel weer thuis.
Tenzij je weet dat je ex van die vriendin de kinderen mee zou nemen op vakantie.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:45 schreef kvd het volgende:
[..]
Ja, maar als ik dinsdag zou horen dat de kinderen van mijn vriendin vermist zouden zijn, zou dat mijn eerste gedachte zijn (je gaat toch dingen invullen dan)...'gister lekker weer, jongen spelen, niet thuisgekomen'
Ik zegt nergens dat deze mogelijkheid in de pers is geweest, het is mijn gedachte als ik dat dus een dag na een vermissing zou lezen bij een vriendin
Hoe laat zijn die reacties dan?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Viel mij ook op inderdaad, mensen zijn wel geschokt (ontdaan / van slag) en vinden het erg, maar verbaasd zijn ze niet he.
Echt net nadat de moeder het geplaatst heeft, de eerste reactie is "godver godver godver" Dat vond ik ook enigzins vreemd overkomen...quote:
Gedachte 1 is idd politie inschakelen, maar ik ben niet op de hoogte van hoe eea zich heeft ontwikkeld.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:45 schreef kvd het volgende:
[..]
Ja, maar als ik dinsdag zou horen dat de kinderen van mijn vriendin vermist zouden zijn, zou dat mijn eerste gedachte zijn (je gaat toch dingen invullen dan)...'gister lekker weer, jongen spelen, niet thuisgekomen'
Ik zegt nergens dat deze mogelijkheid in de pers is geweest, het is mijn gedachte als ik dat dus een dag na een vermissing zou lezen bij een vriendin
Nee eerst is het bericht, daarna komen er pas berichten in de media (hart van Nederland om 20.40, rtl om 21.20), 'snachts pas Amber Alertquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:47 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Nog iets. Was het rond die tijd (dinsdag rond 19 uur) niet allemaal al op het nieuws geweest? Dat daarom niet iedereen vol ongeloof reageerde en wisten om wie het ging? Gewoon even een vraagje tussendoor
tussen de het eerste bericht van 19.21 en het bericht dat Jeroen dood is en de kinderen er niet bij zijn om 20.30.quote:
Het eerste topic hier is van 21.03quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:00 schreef kvd het volgende:
[..]
Nee eerst is het bericht, daarna komen er pas berichten in de media (hart van Nederland om 20.40, rtl om 21.20), 'snachts pas Amber Alert
Ik weet dat je het tegen mij hebtquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:01 schreef Jik32 het volgende:
Het kan ook dat die mevrouw uit Mallorca het bedoelde als : Ik voelde direct dat het met jou te maken had. Zoals iemand wel eens kan zeggen: Ik wist dat je een meisje zou krijgen.
Zij maakte een oproep via FB, alleen haar vrienden kunnen daar op reageren. ( denk veel vrienden die dat al wisten en haar op een andere manier zijn gaan steunen) Haar oproep is ze (lijkt mij) gestart om mensen te laten uit kijken naar haar kinderen, voor de rest is niks openbaar op haar pagina toch?
Jij zou niet snel bellen of langs komen, maar er zijn genoeg mensen die dus wel bellen en langs gaan. Dat heet sociaal zijn geloof ik.Mobiele telefoons hebben tegenwoordig een toon dat je weet dat er nog iemand naar je belt. Heel handig
bestaat geloof ik ook al ongeveer vanaf het mobiele teletijdperk
![]()
beetje onsamenhangende tekst van mijn kant, maar heb geen zin om te quoten.
Nu heb je het over een andere zaak geloof ik...quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gedachte 1 is idd politie inschakelen, maar ik ben niet op de hoogte van hoe eea zich heeft ontwikkeld.
Ik had alleen wel dat berichtje gelezen dat iemand dood was gevonden, en dat dat misschien met de in opspraak gekomen advocaat in de buurt te maken had...
Toen hinkte men op een ander been.
Pas, naar mijn ervaring veel later, kwam men erachter dat 2 jochies verdwenen waren en wie die man was...
Bedankt, komt al een stuk logischer over iig...quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:07 schreef Leandra het volgende:
De tijdlijn nog een keer dan.
http://www.hartvannederla(...)ing-ruben-en-julian/
Nee, eerst dachten ze dat-ie met die advocaat wellicht te maken had, ik heb het op tweet gelezen iig, op dinsdag...quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:10 schreef maily het volgende:
[..]
Nu heb je het over een andere zaak geloof ik...
Alles gebeurde dicht op elkaar dus.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:07 schreef Leandra het volgende:
De tijdlijn nog een keer dan.
http://www.hartvannederla(...)ing-ruben-en-julian/
In die zaak was toch iemand in een auto gevonden?quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, eerst dachten ze dat-ie met die advocaat wellicht te maken had, ik heb het op tweet gelezen iig, op dinsdag...
Denk het ookquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:10 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik weet dat je het tegen mij hebt
Ik denk dat we daarin gewoon een andere mening hebben
Dat er hier om 21.03 een reactie is geplaatst komt doordat het net in het nieuws was. Er was pas aan het eind van de middag bekend bij de politie dat de jongens bij Jeroen waren en dus vermist waren.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het eerste topic hier is van 21.03
NWS / Twee kinderen dode man vermist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |