Best ernstig dit...quote:Kinderen van dode man vermist in Doorn
UTRECHTSE HEUVELRUG -
In Doorn is de politie op zoek naar twee jongetjes (7 en 9), die nooit zijn teruggekeerd nadat ze met hun vader op pad waren gegaan.
De vader heeft zelfmoord gepleegd en is gevonden in Het Doornse Gat, meldt de politie volgens RTV Utrecht. Maar van zijn twee zoontjes mist ieder spoor. De kinderen hebben donkerblond haar en een mager postuur.
quote:Ik begrijp dat er dagjesmensen naar het Limburgse Bunderbos gaan om het zoekwerk naar die 2 vermiste jongens te volgen… #knettergek
Zijn dat echt dagjesmensen, of gewoon mensen die in de buurt wonen?quote:
Ze hebben hier gisteren al gezocht in een bos, er is niks gevondenquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heb niet teruggelezen maar ze schijnen in Barneveld gesignaleerd te zijn volgens Twitter
Mijn mede-Nederlanders kennende denk ik dat eerstequote:Op donderdag 9 mei 2013 12:54 schreef Messina het volgende:
[..]
Zijn dat echt dagjesmensen, of gewoon mensen die in de buurt wonen?
Er valt weinig tot niets te zien, gok ik. Alles zal afgezet zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:55 schreef Olga het volgende:
[..]
Mijn mede-Nederlanders kennende denk ik dat eerste
Er is gisteren al gezocht in het Schaffelaarsebos, dat was een lokaal initiatief.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heb niet teruggelezen maar ze schijnen in Barneveld gesignaleerd te zijn volgens Twitter
Is het speculeren en meelezen en reconstrueren wat wij hier doen eigenlijk niet precies hetzelfde?quote:
Misschien wel, maar bij ons is het zeker dat we niet in de weg lopenquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is het speculeren en meelezen en reconstrueren wat wij hier doen eigenlijk niet precies hetzelfde?
Nee dat klopt, ik haakte ook alleen effe aan omdat wij natuurlijk ook getriggerd worden door een dergelijke gebeurtenis...quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:04 schreef Olga het volgende:
[..]
Misschien wel, maar bij ons is het zeker dat we niet in de weg lopen
Barneveld.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Inderdaad. Of bij een stopplaats de bosjes in, of bij een tankstation. Of elk mogelijk ander bos.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:01 schreef Messina het volgende:
Tsja, in principe kunnen die kids ook ergens in een greppel langs de snelweg liggen.
Dat dus....quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:12 schreef Messina het volgende:
Ik ken zo even geen andere zaak waarbij de ouder de kinderen heeft omgebracht en verstopt. Alle zaken die ik me zo voor de geest kan halen werd(en) de ouder(s) op dezelfde plek gevonden als de kinderen.
Oh, was het nu in deze topicreeks dat er toch wel een geval is van een man die zelfmoord pleegde en waarbij zijn kindjes tot nu toe ook nog niet gevonden zijn?quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:12 schreef Messina het volgende:
Ik ken zo even geen andere zaak waarbij de ouder de kinderen heeft omgebracht en verstopt. Alle zaken die ik me zo voor de geest kan halen werd(en) de ouder(s) op dezelfde plek gevonden als de kinderen.
Misschien lang geleden. Zal zo eens kijken...quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Oh, was het nu in deze topicreeks dat er toch wel een geval is van een man die zelfmoord pleegde en waarbij zijn kindjes tot nu toe ook nog niet gevonden zijn?
Gisteren is er al gezocht, en persoonlijk vermoed ik dat oud nieuws door herhaling een nieuwtje geworden is.quote:
Niet verstopt, wel een andere plek gevondenquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:12 schreef Messina het volgende:
Dat zijn deze zakenquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:23 schreef kvd het volgende:
[..]
Niet verstopt, wel een andere plek gevonden
JANUARI 2005: De politie treft twee kinderen van 3 en 6 jaar dood aan in een woning aan de Kikkersloot in Zoetermeer. De 38-jarige moeder heeft uren eerder zelfmoord gepleegd door zich voor de trein te gooien.
MEI 2004: drie kinderen van 5, 7 en 8 jaar oud worden door hun opa en oma vermoord aangetroffen in een woning in Berghem. De slag- en steekwonden waaraan de jongens zijn overleden, blijken te zijn toegebracht door de 36-jarige moeder. Zij heeft dezelfde dag zelfmoord gepleegd door voor een trein te springen.
Die eerste niet...bij jou gaat het om een vader met kinderen in maart 2007, die van mij een moeder met kinderen in januari 2005quote:
Net aangepast. Ik was in de war door de trein.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:28 schreef kvd het volgende:
[..]
Die eerste niet...bij jou gaat het om een vader met kinderen in maart 2007, die van mij een moeder met kinderen in januari 2005
quote:13.03 uur: Opnieuw ontkent de politie het bestaan van een afscheidsbrief, zegt verslaggever Rik Dogger. De reden om zo massaal in het Bunderbos te zoeken, blijft onduidelijk.
13.01 uur: Gezin uit de buurt meldt zich bij politie Bunderbos. Zou maandag iets verdachts hebben gezien.
Romy en Marion van Buuren.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:33 schreef kvd het volgende:
Je had wel die zaak waarbij vader vrouw en kinderen had vermoord en verstopt omdat zijn minnares kwam
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zoetermeers_familiedrama
En weet niet meer helemaal hoe het zat, maar iets met Romy en...?...
Jongedame en kind die worden vermist maar niemand die zegt waar ze zijn en wie er gemoord heeft.
Ik ga even zoeken...
Het zoetermeers drama gaat over Charlotte en Marieke Harteveld.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:33 schreef kvd het volgende:
Je had wel die zaak waarbij vader vrouw en kinderen had vermoord en verstopt omdat zijn minnares kwam
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zoetermeers_familiedrama
En weet niet meer helemaal hoe het zat, maar iets met Romy en...?...
Jongedame en kind die worden vermist maar niemand die zegt waar ze zijn en wie er gemoord heeft.
Ik ga even zoeken...
Ik had ze net gevonden. Maar beetje waar het om ging..5 jaar durende vermissing van moeder en kind, in eerste instantie niemand die iets zeiquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:33 schreef Olga het volgende:
[..]
Romy en Marion van Buuren.
Zijn gevonden in de Duinen
Ja maar toch anders dan deze 'zaak' (kutwoord btw)quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:35 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik had ze net gevonden. Maar beetje waar het om ging..5 jaar durende vermissing van moeder en kind, in eerste instantie niemand die iets zei
Dat is zo...quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:37 schreef Olga het volgende:
[..]
Ja maar toch anders dan deze 'zaak' (kutwoord btw)
Hier pleegt de vader zelfmoord en waarschijnlijk brengt hij zijn zoontjes ergens om het leven. Bij die zaak van Marion was de vader gewoon in leven om enkele jaren daarna dood te gaan na een ziekte.
Bahquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:38 schreef Meaghan het volgende:
Deze meisjes zijn nooit meer teruggevonden...
http://spotlight.excite.n(...)-vermoord-N6377.html
Je kunt de daden van je zoon afschuwelijk vinden, maar het blijft wel je kind. Die ook dood is.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:45 schreef deedeetee het volgende:
Het zal je zoon maar zijn, je zult de begravenis maar moeten regelen voor dit hondsvot.....
Voor hetzelfde geld zijn ze op een willekeurige andere plek in NL.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:45 schreef Fredo55 het volgende:
Voor hetzelfde geld liggen ze op het nationaal park Hoge Kempen, 5750 hectare groot.
Dan kan je zoeken totdat je een ons weegt.
[ afbeelding ]
Maar had hij toen niet al kanker en en dat hij wist dat hij daar aan zou sterven?quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:37 schreef Olga het volgende:
[..]
Ja maar toch anders dan deze 'zaak' (kutwoord btw)
Hier pleegt de vader zelfmoord en waarschijnlijk brengt hij zijn zoontjes ergens om het leven. Bij die zaak van Marion was de vader gewoon in leven om enkele jaren daarna dood te gaan na een ziekte.
Ik moest al aan de Hoge Venen denken, ook niet echt ver. Daar is een paar jaar geleden een wandelaar gevonden die al jaren werd vermist; je vindt er niet echt gemakkelijk iemand terug.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:45 schreef Fredo55 het volgende:
Voor hetzelfde geld liggen ze op het nationaal park Hoge Kempen, 5750 hectare groot.
Dan kan je zoeken totdat je een ons weegt.
.quote:7 mei, ’s middags (exact tijdstip niet bekend) De politie stelt de nabestaanden van Jeroen op de hoogte van zijn dood en komt er dan achter dat de kinderen bij hem waren en vermist zijn.
7 mei, 08.00 uur Vader Jeroen wordt door een wandelaar dood gevonden in recreatiegebied het Doornse Gat. Hij blijkt zichzelf van het leven te hebben beroofd.
6 mei, 22.15 uur Vader Jeroen gebruikt zijn pinpas om te tanken in het Limburgse Neerbeek. Het is niet duidelijk of Ruben en Julian op dat moment bij hem waren.
6 mei, 20.00 uur De broertjes worden voor het laatst gezien in Vleuten, de woonplaats van hun vader
Ja maar dat is ook weer 'andersom' en die kinderen waren volgens mij gewoon thuis. Het berekende van hen elders ombrengen, zelf terug naar z'n eigen omgeving rijden en er daar een eind aan maken is bijna psychopatisch kil, het is ook geen ritje van 5 minuten zeg maar....quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:47 schreef Leandra het volgende:
In 2008 heeft een vader zijn 2 kinderen in Roosendaal vermoord en 3 weken later werd zijn auto met zijn lichaam erin in het water gevonden.
http://www.hartvannederla(...)haam-aarnout-zegers/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |