https://www.facebook.com/iris.vanderschuitquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Weet iemand nog het linkje naar de facebookpagina van de moeder?
https://www.facebook.com/iris.vanderschuitquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Weet iemand nog het linkje naar de facebookpagina van de moeder?
Geen dankquote:
ANPR is overal te vinden, vaak op toegangswegen naar steden en dorpen. Dit zijn gewoon camera's op palen dus wel degelijk permanent.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:01 schreef MouzurX het volgende:
"Dat de auto op de N233 bij Rhenen heeft gereden is gebleken uit een mobiele ANPR, Automatic Number Plate Recognition.
Op dat beeld is het kenteken en een deel van de auto herkend als de auto van de vader. Of hij zelf aan het stuur zat of dat zijn zoontjes ook in de auto zaten is nog niet duidelijk. De politie hoopt op extra beelden die daar duidelijkheid over geven. De politie heeft inmiddels ruim honderd tips ontvangen over de zaak."
Sinds wanneer mag ANPR in nederland?
Ik dacht dat dit verboden was en hier recent een rechter nog over had gesproken?
edit: ah mobiel, dat mag dan wel, alleen permanent niet.
quote:Zoektocht in Bunderbos gestaakt
De zoektocht in het Bunderbos naar de twee vermiste broertjes uit Zeist is gestaakt. De militairen die het gebied hebben uitgekamd zijn al vertrokken. De twee jongens zijn niet gevonden.
Bron: nos.nl
Ze schrijft ook "ik ben altijd zo bang voor geweest dat dit zou gebeuren" ... speelt er misschien toch meer?quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:40 schreef flugeltje het volgende:
In de laatste update op d'r facebook lijkt de moeder nog wel hoop te hebben dat ze levend gevonden worden...
Dat las ik net ook ja... Hoop is een mooi iets waar wij mensen onze kracht uit halen... het nadeel is dat als het in duigen valt, de 'teleurstelling' groter is en de klap nog harder is.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:40 schreef flugeltje het volgende:
In de laatste update op d'r facebook lijkt de moeder nog wel hoop te hebben dat ze levend gevonden worden...
Zoals hier eerder geopperd is kan daar natuurlijk ook mee bedoeld worden dat je als moeder bang kan zijn om je kinderen kwijt te raken.. 'Dit' hoeft natuurlijk geen betrekking te hebben op deze hele situatie..quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ze schrijft ook "ik ben altijd zo bang voor geweest dat dit zou gebeuren" ... speelt er misschien toch meer?
Aan de andere kant, zonder hoop is alles al verlorenquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:01 schreef qwerty-nl het volgende:
[..]
Dat las ik net ook ja... Hoop is een mooi iets waar wij mensen onze kracht uit halen... het nadeel is dat als het in duigen valt, de 'teleurstelling' groter is en de klap nog harder is.
Ik denk dat dat in een geval als deze weinig meer uitmaakt. Of ze er nu meteen van uitgaat dat ze niet meer leven, of dat ze er over een paar dagen achter komt dat ze niet meer leven, ik denk dat die klap in dit geval in beide situaties even hard zou zijn. Dus dan kun je maar beter blijven hopen zolang dat nog kanquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:01 schreef qwerty-nl het volgende:
[..]
Dat las ik net ook ja... Hoop is een mooi iets waar wij mensen onze kracht uit halen... het nadeel is dat als het in duigen valt, de 'teleurstelling' groter is en de klap nog harder is.
Waar lees jij dat?quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ze schrijft ook "ik ben altijd zo bang voor geweest dat dit zou gebeuren" ... speelt er misschien toch meer?
Staat in 1 van de reacties op haar facebookquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waar lees jij dat?
Ik kan het op haar Facebook niet vinden.
Staat bij de reacties van haar eerste bericht...quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waar lees jij dat?
Ergens in de reacties onder haar eigen eerste berichtje dat de jongens vermist zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waar lees jij dat?
Het is weggehaald/aangepast.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Staat bij de reacties van haar eerste bericht...
Ah, ok.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:29 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Staat in 1 van de reacties op haar facebook
Ah dat zou kunnen ja...quote:
Ja die zin dat ze daar bang voor was, is later weggehaald.. maar ook ineens weer terug gezet. Heel vaag. Zag hem net wel weer staan.quote:
Ja het staat er nu weer wel.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:32 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Ja die zin dat ze daar bang voor was, is later weggehaald.. maar ook ineens weer terug gezet. Heel vaag. Zag hem net wel weer staan.
10.50 uur: Omwonenden Bunderbos tegen verslaggever Rik Dogger: "In dit gebied is niemand terug te vinden".quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:32 schreef blanket het volgende:
[..]
http://julian-ruben-vermist.webklik.nl/page/laatste-berichten
14:15uur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar zoals er al eerder werd geoppperd. Niet eng genoeg voor een man om in het donker 2 kinderen 'kwijt te raken'. Dus dat zal wel meevallen. En dramaqueens heb je altijd, en zeker nu.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:35 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
10.50 uur: Omwonenden Bunderbos tegen verslaggever Rik Dogger: "In dit gebied is niemand terug te vinden".
Klinkt eng
Dat ben ik helemaal met je eens, vond het alleen zo luguber klinkenquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja maar zoals er al eerder werd geoppperd. Niet eng genoeg voor een man om in het donker 2 kinderen 'kwijt te raken'. Dus dat zal wel meevallen. En dramaqueens heb je altijd, en zeker nu.
Nee, ze hebben de woning van de man niet doorzocht. Dat vonden ze niet nodig.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:42 schreef deedeetee het volgende:
Hoe goed is er in de woning en nabije omgeving van de man gezocht ?
quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:51 schreef trabant het volgende:
Dan maar hopen dat die soldaten het laatste alluviale hellingbos van Nederland een beetje heel hebben gelaten.
Are you kidding me?quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ze hebben de woning van de man niet doorzocht. Dat vonden ze niet nodig.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
fuckquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
In de algemene voorwaarden van TomTom staat wel iets over dat de politie je data mag gebruikenquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:23 schreef computergirl het volgende:
Was er niet onlangs een zaak waarbij mbv de data uit de tomtom van de dader een slachtoffer terug gevonden was?
Nee dat is het niet, het zou echt niet de 1ste x zijn dat er fouten worden gemaakt bij het zoeken op een voor de hand liggende plek.quote:
Nooit gehoord van Ouwehands Dierenpark? Mooi dierentuin. Zeker een keer het bezoeken waard in het bijzijn van jong grut.quote:
Kan ook zijn dat hij de kinderen al vrij vlug wat heeft aangedaan. Ze heeft verstopt en op de vlucht sloeg richting zuiden. Toen tot bezinning kwam omdat er geen vluchten aan is als je gedaan hebt wat hij deed. Weer terug is gegaan niet wetende wat te doen en zich uiteindelijk maar van het leven heeft berooft. Ik geloof niet dat we daar zomaar achter zullen komen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:30 schreef Marrije het volgende:
Ik weet het niet. Af en toe denk ik het lijkt wel alsof hij niet wil dat de moeder ze ooit nog terug ziet, zelfs dood niet. Ik kan er niks aan doen maar de verschrikkelijkste dingen schieten door mijn hoofd.
Die kinderen zaten toch in de auto bij dat tankstation in Limburg?quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:38 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat hij de kinderen al vrij vlug wat heeft aangedaan. Ze heeft verstopt en op de vlucht sloeg richting zuiden. Toen tot bezinning kwam omdat er geen vluchten aan is als je gedaan hebt wat hij deed. Weer terug is gegaan niet wetende wat te doen en zich uiteindelijk maar van het leven heeft berooft. Ik geloof niet dat we daar zomaar achter zullen komen.
Maar ik vind een afscheidsbrief niet in zo'n situatie passen eigenlijk... Die is toch gevonden?quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:38 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat hij de kinderen al vrij vlug wat heeft aangedaan. Ze heeft verstopt en op de vlucht sloeg richting zuiden. Toen tot bezinning kwam omdat er geen vluchten aan is als je gedaan hebt wat hij deed. Weer terug is gegaan niet wetende wat te doen en zich uiteindelijk maar van het leven heeft berooft. Ik geloof niet dat we daar zomaar achter zullen komen.
Of ze wel of niet in Neerbeek nog is de auto zaten lijkt men niet met 100% zekerheid te weten. De beelden waren wrs niet duidelijk genoeg.
Is niet waar van een afscheidsbrief.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:41 schreef Sannne het volgende:
[..]
Maar ik vind een afscheidsbrief niet in zo'n situatie passen eigenlijk... Die is toch gevonden?
Nee politie ontkent datquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:41 schreef Sannne het volgende:
[..]
Maar ik vind een afscheidsbrief niet in zo'n situatie passen eigenlijk... Die is toch gevonden?
Ja. Het moet daar of verderop gebeurd zijn. Wat zou hij anders daar moeten doen en dan weer terug rijden?quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die kinderen zaten toch in de auto bij dat tankstation in Limburg?
De politie heeft gisteren al bevestigd dat de kinderen in Neerbeek nog in de auto zaten.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:38 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Of ze wel of niet in Neerbeek nog is de auto zaten lijkt men niet met 100% zekerheid te weten. De beelden waren wrs niet duidelijk genoeg.
Ik snap niet waarom ze de behoefte heeft dit met heel NL te delen via Facebook.quote:De moeder van de twee vermiste broertjes Ruben en Julian uit Zeist roept de mensen die op zoek zijn naar haar zoontjes op de hoop op het vinden van de twee niet te verliezen. Op Facebook schrijft ze donderdag te hopen dat de kinderen straks vol trots met eigen ogen kunnen zien 'wat voor een hoop werk er voor hen verzet is'.
Donderdag werd aan het einde van de middag bekend dat de broertjes van 7 en 9 jaar niet zijn gevonden in het Bunderbos bij het Limburgse Elsloo. De zoektocht in het bos is rond 17.45 uur beëindigd. Mede doordat de twee jongetjes maandag rond 22.15 uur waren gezien op beelden van de camera van een tankstation in het Limburgse Beek werd sinds woensdagavond een zoektocht gehouden in het bos.
De moeder meldt donderdag via Facebook iedereen te willen bedanken 'die op zoek is naar mijn kleine mannetjes'. "Ik weet zeker, dat wanneer ze weten dat ze door zo veel mensen gezocht worden en ze zo veel aandacht in de media krijgen, dat ze daar heel trots op zouden zijn."
Eerst konden ze het niet zien, toen dachten ze de kinderen toch te zien maar wisten niet of ze nog in leven waren en weer later wist men het toch weer niet zeker.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die kinderen zaten toch in de auto bij dat tankstation in Limburg?
Hoogstwaarschijnlijk vanwege het feit dat de vermissing van deze twee jonge kinderen heel Nederland bezig houdt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
Van de frontpage:
[..]
Ik snap niet waarom ze de behoefte heeft dit met heel NL te delen via Facebook.
O, okee.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:44 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Eerst konden ze het niet zien, toen dachten ze de kinderen toch te zien maar wisten niet of ze nog in leven waren en weer later wist men het toch weer niet zeker.
Nou, dan heb ik heel wat gemist, want de politie zei het wel te kunnen zien na uitvergroten en bewerken van de beelden.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:44 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Eerst konden ze het niet zien, toen dachten ze de kinderen toch te zien maar wisten niet of ze nog in leven waren en weer later wist men het toch weer niet zeker.
Vandaag las ik dat ze toch niet zeker zijn maar die berichtgeving kan natuurlijk ook onjuist zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
De politie heeft gisteren al bevestigd dat de kinderen in Neerbeek nog in de auto zaten.
Bron?quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:44 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Weet ik ik zal kijken of ik nog kan vinden waar men zei niet zeker te zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
Deedeedee, de laatste beelden die vanmiddag binnenkwamen bij Rhenen konden ze niks zien.
omdat Iris 100% afhankelijk is van de mensen die nu aan het zoeken zijn, zelf kan ze totaal niets bijdragen aan die zoektocht, en ik denk dat je toch wel dankbaar bent dat zoveel mensen hun best doen om je kinderen te zoeken of meelevenquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
Van de frontpage:
[..]
Je hebt liever dat 10 miljoen ogen meezoeken in plaats van 150, ik snap het wel.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
Van de frontpage:
[..]
Ik zal verder zoeken.quote:Zijn zoontjes zijn enkele uren eerder nog gezien in Vleuten, waar de man woonde. Hij had daar een organisatie-adviesbureau. Of hij de kinderen in Zuid-Limburg nog bij zich had, is volgens de politie onduidelijk.
Nou, het is logisch dat ze nog hoopt op het beste als moeder, maar als 2 jonge kinderen al sinds maandag spoorloos zijn, dan mag je wel het ergste beginnen te vrezen als buitenstaander.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
Van de frontpage:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |