SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILER: Ex LedenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Lijst met game(r)s van de MC-SCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________________________
User plaatjes door Plex
[ Bericht 26% gewijzigd door TJV op 09-05-2013 13:51:30 ]It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Goede TTWil je de spreadsheat zien met in en uitgaven + toekomstige plannen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:50 schreef TJV het volgende:
Je bent gewoon een inconsequente kut die geld wil verdienen over de rug van kleine kutkoters. Prima, maar noem het dan geen FOK!Craft. Torchcraft een idee?
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.![]()
mFok schijnt vrij te zijn, hoor ik?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:50 schreef TJV het volgende:
Je bent gewoon een inconsequente kut die geld wil verdienen over de rug van kleine kutkoters. Prima, maar noem het dan geen FOK!Craft. Torchcraft een idee?![]()
Dan betaal jij toch alles
En winstmakenKom op man, je weet niet eens wat alles kost, wat de inkomsten zijn en wat de uitgaven zijn
![]()
En hoe je het ook wendt of keert, je doet nu exact hetzelfde als Berend toen. Maakt mij verder niet uit, maar ontken het dan gewoon niet.![]()
Het punt is dat je maanden loopt te janken en vervolgens precies hetzelfde gaat doen. Zeg niet dat dat niet de bedoeling was, want als je half mcforum uitnodigt weet je dat je een betere server nodig hebt. Je doet hetzelfde als Berend maar bent te laf om het toe te geven.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ik doe hetzelfde als alle andere 100-en minecraft hosts die een goede server willen draaien bedoel jequote:Op woensdag 8 mei 2013 23:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En hoe je het ook wendt of keert, je doet nu exact hetzelfde als Berend toen. Maakt mij verder niet uit, maar ontken het dan gewoon niet.![]()
Dan geef ik het bij deze toch toe als je dat zo graag wilt, maar van winst maken is geen sprakequote:Op woensdag 8 mei 2013 23:56 schreef TJV het volgende:
Het punt is dat je maanden loopt te janken en vervolgens precies hetzelfde gaat doen. Zeg niet dat dat niet de bedoeling was, want als je half mcforum uitnodigt weet je dat je een betere server nodig hebt. Je doet hetzelfde als Berend maar bent te laf om het toe te geven.![]()
![]()
35 euro per maand incl. btw met de host waar we naar gaan overstappen. + webhosting is betaald voor 1 jaar met eenmalige aansluitkosten van ong. 15 euro (met host switch van 7,50), IP + domeinnaam en de multicraft licentie van 10 euro in 1x betaald 1 maand geleden. 100+ euro's bij elkaar en dan nog elke maand die 35 euro die erboven op komtquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
De kosten zijn prima terug te vinden hoor, zo duur zijn die hosts niet.
-edit-
Multicraft komt nog + dat IP, maar de rest klopt zo wel een beetjeOp maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
En dan nog hebben we mazzel dat we met votifier een paar maanden gratis premium zullen krijgen van de oprichter ervan wat normaal 10 euro/maand kost.Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Nu je deze uitgaven gedaan hebt moet je dus elke keer weer mongolen aantrekken die betalen. Ik ga er niet vanuit dat je zelf die honderden euro's (quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:59 schreef plopkweker & co het volgende:
[..]
35 euro per maand incl. btw met de host waar we naar gaan overstappen. + webhosting is betaald voor 1 jaar met eenmalige aansluitkosten van ong. 15 euro (met host switch van 7,50), IP + domeinnaam en de multicraft licentie van 10 euro in 1x betaald 1 maand geleden. 100+ euro's bij elkaar.) betaalt, dus zul je wel moeten om jezelf uit de penarie te helpen he? Vervolgens kun je iedereen die wat wil doorverwijzen naar de rankpagina, 12-jarige kutkotertjes hebben niet door voor wat voor shit ze betalen dus die halen een wallie-kaart en doen het toch wel. Joepie, jij hebt je centjes en kunt voor godfather spelen. Zou bijna denken dat je een kloon bent.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
jammer voor jou is de meerderheid van de donaties van mensen die ouder dan jij zijn
Zij betalen omdat ze het naar hun zin hebben en de server up willen houden voor een lange tijd.![]()
Meerderheid? Iedereen volgens mijquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:07 schreef shaderon het volgende:
jammer voor jou is de meerderheid van de donaties van mensen ouder dan dat jij bent
Zitten wel 12 jarige jochies op maar die doneren niet. Wel de mensen die de potentie van de server inzien en er voor doneren dat het blijft verbeteren en up kan blijven.Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Zodra je donaties accepteert veranderd een server meestal toch wel wat.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Of ze nou 12 of 42 zijn zal mij een worst wezen. Je gaat van een ''jongens, ik betaal 15 euro per maand. Ik kan het zelf betalen, maar donaties zijn natuurlijk welkom'' naar een ''ik moet een server, website, licenties en stickytopic betalen, dus dokken'' server. Snap je het verschil? Je koopt van alles wat totaal niet noodzakelijk is voor die server en vervolgens doe je alsof de server niet zonder online kan blijven. Het hele idee van een server voor erbij haal je daarmee weg omdat je toch een x bedrag moet binnenharken zodat jouw zakgeld niet verdampt.
Die server kost je 35 euro, al het andere doneer je niet voor.
Maar hey, ik zeg hetzelfde als ik bij berendje zei; geld vragen en godfather spelen is imo een beetje heel erg flauw.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Zeg dat ook maar tegen alle andere server eigenaren
Het is niet iets dat alleen wij toevallig doen..![]()
Gewoon een paypal donate button op je website plaatsen, wie wil doneren kan dat doen maar daar zitten verder geen extra bonussen aan verbonden.
Daarbij zullen oudere spelers grotere bedragen geven dan die je nu krijgt. (brengt meer op weet ik uit ervaring)
daarnaast kun je misschien nog een service aanbieden waarmee spelers iets speciaals kunnen doen, misschien een eigen world voor een donatie? Iets in die richting..
.. - zoals FOK! het doet met de notes eigenlijk
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Zal me ook een worst zijn, dump gewoon een donatiebutton op je website(nou vooruit, die heb je dan ook nodig) en als iemand wil doneren doet ie het wel. Ga geen voordelen geven want dat is natuurlijk alleen maar een incentive om te doneren zodat jij je geld krijgt. Donaties verdienen in plaats van binnenharken.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:18 schreef shaderon het volgende:
Zeg dat ook maar tegen alle andere server eigenaren
Het is niet iets dat alleen wij toevallig doen..
Edit: wat piek zegt dus.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
100 worlds hosten (bij wijze van spreken) is een cpu vreter en neemt best veel ram in beslag, daarvoor zou je een server nodig hebben van 300+ euro/maand en dat kan niet. Overigens als ik wat zou doneren voor een server zou ik er graag iets voor terug willen zien, je investeert toch ook niet in ING om er geen aandelen in te krijgen?quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:18 schreef Curlbrah het volgende:
Gewoon een paypal donate button op je website plaatsen, wie wil doneren kan dat doen maar daar zitten verder geen extra bonussen aan verbonden.
Daarbij zullen oudere spelers grotere bedragen geven dan die je nu krijgt. (brengt meer op weet ik uit ervaring)
daarnaast kun je misschien nog een service aanbieden waarmee spelers iets speciaals kunnen doen, misschien een eigen world voor een donatie? Iets in die richting..
.. - zoals FOK! het doet met de notes eigenlijkOp maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Ja, betalen voor een sandfarm vergelijken met aandelen. Goeie.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:23 schreef plopkweker het volgende:
[..]
100 worlds hosten is een cpu vreter en neemt best veel ram in beslag, daarvoor zou je een server nodig hebben van 300+ euro/maand en dat kan niet. Overigens als ik wat zou doneren voor een server zou ik er graag iets voor terug willen zien, je investeert toch ook niet in ING om er geen aandelen in te krijgen?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Een server up willen houden vergelijken met de godfather. Goeie.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:24 schreef TJV het volgende:
[..]
Ja, betalen voor een sandfarm vergelijken met aandelen. Goeie.Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
wel knap hoe je het hoofddeel van mijn comment negeert.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:23 schreef plopkweker het volgende:
[..]
100 worlds hosten (bij wijze van spreken) is een cpu vreter en neemt best veel ram in beslag, daarvoor zou je een server nodig hebben van 300+ euro/maand en dat kan niet. Overigens als ik wat zou doneren voor een server zou ik er graag iets voor terug willen zien, je investeert toch ook niet in ING om er geen aandelen in te krijgen?
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Mja ik begrijp je post, maar ik zal niet zomaar doneren voor een server als ik er noppes voor terug krijg behalve een maandje extra uptime... Daarvoor staan er tig andere servers voor in de rijquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:25 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
wel knap hoe je het hoofddeel van mijn comment negeert.Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Klopt, ik ben gek.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:25 schreef shaderon het volgende:
Ik hoor anders niemand klagen op de server, behalve jij..It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Dit is gewoon normaal. Kijk naar een nedercraft, die hebben ranks van 80 euro en nog komen ze moeilijk rond elke maand.![]()
whehe, zie posttijden. Le ninja in 3 secquote:![]()
Jij misschien niet maar als ik ergens leuk speel dan heb ik er best wat geld voor over.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:26 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Mja ik begrijp je post, maar ik zal niet zomaar doneren voor een server als ik er noppes voor terug krijg behalve een maandje extra uptime...Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Dit gaat niet om winst maken, het een hobby, niet alleen van de server staff, maar ook van de spelers die er graag in investeren om de server te verbeteren en lang up te houden. Bovendien zien zij die extra functies als een positief iets.![]()
nedercraft?
wij zeggen ook niet dat donaties slecht zijn, alleen de manier waarop ze verkregen wordenChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Maar jammer genoeg zijn er niet zoveel mensen die op die manier over een server denken, anders hadden we het zo wel gedaan..quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:27 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Jij misschien niet maar als ik ergens leuk speel dan heb ik er best wat geld voor over.
Afgelopen weekend zat de server bijna vol (17 vd destijds 18 slots) en als iemand hungergames joinde liep de server al bijna vast, vandaar de upgrades enzovoorts, en die kosten geldOp maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Ok, laatste keer. Punt is dat je begint met het spelen op andermans server en uiteindelijk kom je in een situatie waarin je donaties moet krijgen om je server online te houden. Als dat de bedoeling was, prima, maar had dan direct op mcforum een sticky gekocht.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
best een grote server (150 slots) http://minecraft.serverlijst.nl/user/profile/Lemonitaquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:28 schreef Curlbrah het volgende:
nedercraft?
wij zeggen ook niet dat donaties slecht zijn, alleen de manier waarop ze verkregen worden
Alles is down ivm server herinstallaties, maar hij heeft met al z'n servers meer dan 500 slots bij elkaar, en op een slechte dag ontvangt ie 60 euro, een betere 150, maar hij heeft moeite met het betalen, hangt 90% af van donaties etc.Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Sticky is er nooit geweest.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:29 schreef TJV het volgende:
Ok, laatste keer. Punt is dat je begint met het spelen op andermans server en uiteindelijk kom je in een situatie waarin je donaties moet krijgen om je server online te houden. Als dat de bedoeling was, prima, maar had dan direct op mcforum een sticky gekocht.Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb geen zin om het weer te moeten typen. Lees het maar terug.
tl;dr je opzet is stront en je bevindt je in dezelfde shitzooi als alle andere servers.
Wilde ik even zeggen.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ik ben het anders helemaal met hem eens, hoor.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:25 schreef shaderon het volgende:
Ik hoor anders niemand klagen op de server, behalve jij..![]()
Maar hey, de rest doet het ook zo dus is het goed.
Nee, je had het zoveel leuker kunnen maken als het vrijwilliger is. Maarja, ik ben gek. AlDie ook. Piek ook?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Het is vrijwillig toch?
We krijgen (bij élke donatie tot nu toe) feedback dat het een goede, leuke en waardevolle server is wat aardig wat geld en tijd waard is, en dat die extra's het alleen maar leuker maken..
Maar oké, sorry dat we de server moeten upgraden omdat er te weinig ram is als er de hele dag ongeveer 14 man in zitten en je anders de pan uit lagged.Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Laat ik het zo stellen: als het een leuke server was die donaties vroeg, dan had ik gegeven. Zo heb ik ook aan andere beheerders van servers gedoneerd.
Maar ik ga geen rank kopen.![]()
ik denk niet dat deze discussie nog zin heeftquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:47 schreef shaderon het volgende:
Oke, dat kan toch, jij kan toch ook spelen zonder te doneren, of niet dan?Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Conflict.
quote:Een conflict is een situatie waarin twee of meer partijen methodes hanteren, doelstellingen nastreven of waarden aanhangen die, daadwerkelijk of in de perceptie van de partijen, onverenigbaar zijn en daardoor in botsing komen.![]()
Israël en Palestina hebben een conflict, wij niet. Dit is een klassiek geval van een meningsverschil; dat mijn mening dichterbij the obvious truth staat(zoals gewoonlijk) laat ik daarbij maar even buiten beschouwing.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Tuurlijk tommetje weet het allemaal zo goed
Als je eens achter de schermen had gekeken wist je wel beter.Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 02:08 schreef plopkweker het volgende:
Tuurlijk tommetje weet het allemaal zo goed
Als je eens achter de schermen had gekeken wist je wel beter.
?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
zoals het in die post staat klinkt het een beetje alsof het draaien van een minecraft server een hele operatie is waar een heel team aan werkt.
anyhow, ik ga pittenChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Is het ook eerlijk gezegd, zit heul veul werk in
Mja ik ook, slaapze
Maar wij kunnen automagisch al bij al die perks, of is er weer iets veranderd?
Toch voel ik een 2e server opborrelen. "The Resistance"http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!![]()
Ey mang, gogo verwijdert me op skype
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Hier is wel wat voor te zeggen. Dit project begon als 'zoeken naar een server zonder cheat bullshit' en drie weken later zitten we zelf ook met een ¤30 rank waar je /fly en /kit diamond bij krijgt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Laat ik het zo stellen: als het een leuke server was die donaties vroeg, dan had ik gegeven. Zo heb ik ook aan andere beheerders van servers gedoneerd.
Maar ik ga geen rank kopen.![]()
Eens met de stellingquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:47 schreef Flodder450 het volgende:
Ik vind/vond Ceees een vieze gore machtsgeile grafmongool![]()
Menno wat doe je nu
picfailquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Eens met deze stellingquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:58 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Hier is wel wat voor te zeggen. Dit project begon als 'zoeken naar een server zonder cheat bullshit' en drie weken later zitten we zelf ook met een ¤30 rank waar je /fly en /kit diamond bij krijgt.![]()
Ja jullie hebben Elite.. dus snap het gezeik allemaal nietquote:Op donderdag 9 mei 2013 07:57 schreef SosuaCafe het volgende:
Maar wij kunnen automagisch al bij al die perks, of is er weer iets veranderd?
Toch voel ik een 2e server opborrelen. "The Resistance"![]()
Dat is ook waar dat het plan wat verandert kan zijn, maar tis wel leukquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:58 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Hier is wel wat voor te zeggen. Dit project begon als 'zoeken naar een server zonder cheat bullshit' en drie weken later zitten we zelf ook met een ¤30 rank waar je /fly en /kit diamond bij krijgt.En iedereen lijkt het leuk te vinden. (behalve wat mensen hier dan)
![]()
die hebben wij weer niet.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:32 schreef shaderon het volgende:
[..]
Dat is ook waar dat het plan wat verandert kan zijn, maar tis wel leukEn iedereen lijkt het leuk te vinden. (behalve wat mensen hier dan)
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
ahahahahahaha shaderon vraag nu geld hahahahahaha
mag ik een "told you so" ? het is dat ik teveel post anders zou ik mijzelf even kunnen quoten met "over een paar weken ga jij ook geld vragen"Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Ah laat hem. Uiteindelijk steekt hij er ook tijd in. Als mensen willen betalen. PrimA. Er zijn zat gratis alternatieven vor de mensen die het niet willen. Waar ik wel op tegen ben is het verkapte pay 2 win. Maar goed, zo lang iedereen tevreden is en hij krijgt genoeg volk over de vloer. Wat let hem.http://www.syfy.com/tinman/oz/
De manier waarop hij de server begonnen is was ook al zo etisch verantwoord vind je niet? Of zijn we dat alweer vergeten.
Punt is dat hij nu de naam Fokcraft gebruikt voor zijn projectje.
Fokcraft was ooit een no nonsense survival server gehost door drumpie, mender, aldie en ook ik heb het een maandje gedaan(tekkit versie) en nooit was er gezeik over donaties, geld geven voor extra opties etc. Prima als je zelf zo'n server wil runnen maar noem het geen Fokcraft.
Omdat de Fokcraft admins nog wel iets van een moraal hebben en jij blijkbaar niet.
grgrAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Start de no nonsense tekkit/ftb versie dan.http://www.syfy.com/tinman/oz/
De fokserver had ook nooit random 12 jarige nodig, het was een server voor en door fokkers. En soms waren er maar 1 of 2 online, boeiend. Waren ook tijden met tientallen online, en allemaal fokkers of verwanten.
Zelf ben ik al maanden geleden gestopt met MC maar vind de manier waarop shaderon de naam van fok nu gebruikt triest. grgrAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Er zitten niet eens zoveel random 12 jarigen op...80% komt van de frontpage en de meeste zijn ouder dan de mensen hier..![]()
Maar 20 of 30 mensen (van de meer dan 500 de op de server zijn geweest de afgelopen 6 weken) komen van dat minecraftforum, de rest allemaal van de fp of jouw oude server.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:08 schreef shaderon het volgende:
Het zijn bijna allemaal fokkers. Alleen dat jij ze nou niet kent..Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Forum is wat anders dan frontpage tjapquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:09 schreef Ame_thyst het volgende:
Vandaar dat het MC topic zo dood is als een pierFokkers maar ze posten niet op fok, okey dan[ afbeelding ]
Oh en doneren er iets voor terug krijgen is dus niet doneren.
Meerderheid wist niet eens dat dit topic er was of komen nooit in het forum![]()
Hoe is iemand van de frontpage een fokker ?
Het idee van een community is meestal dat je met elkaar communiceert en ergens (digitaal) samen komt. Op de frontpage zie ik nu niet bepaald een community.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:34 schreef Ame_thyst het volgende:
Hoe is iemand van de frontpage een fokker ?
Het idee van een community is meestal dat je met elkaar communiceert en ergens (digitaal) samen komt. Op de frontpage zie ik nu niet bepaald een community.doei troll
![]()
zeg ik ook altijd als ik een discussie verliesquote:
Ik ga googlecraft oprichten denk, iedereen die google gebruikt is welkomAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Dat is relevant in deze discussie, okey dan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:43 schreef shaderon het volgende:
Zegt degene die niets van de server weet en er niet eens op speelt
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Ja, want deze discussie gaat over de mensen die op de server spelen en waar ze vandaan komen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:44 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Dat is relevant in deze discussie, okey dan.Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
En daarbij komt nog kijken, jij hebt geen flauw idee wat er afspeelt achter de schermen, en überhaupt voor de schermen behalve wat er in de afgelopen 4 pagina's van dit topic staan.Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
joh laat ook maar, ga ook maar lekker verder geen zin om constant hier uit te moeten leggen hoe een discussie voeren hier werkt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:46 schreef plopkweker het volgende:
En daarbij komt nog kijken, jij hebt geen flauw idee wat er afspeelt achter de schermen, en überhaupt voor de schermen behalve wat er in de afgelopen 4 pagina's van dit topic staan.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Nou, geef ons eens een mooi overzicht van wat er zowel voor als achter de schermen afspeelt. Zal wel een fulltime job zijn?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Waar heb je dat uitgelegd dan?quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:48 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
joh laat ook maar, ga ook maar lekker verder geen zin om constant hier uit te moeten leggen hoe een discussie voeren hier werkt.Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Waarom zou ik?quote:
Ok, dan concludeer ik voor ons allen maar even dat deze server geen fuck meer met de SC te maken heeft. Derhalve kunnen wij deze ''discussie'' sluiten en alle referenties verwijderen.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Daar zitten flink wat uren per dag in ja. Soms de halve dag bezig jaquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:48 schreef TJV het volgende:
Nou, geef ons eens een mooi overzicht van wat er zowel voor als achter de schermen afspeelt. Zal wel een fulltime job zijn?![]()
Je dom overkomt, de basics van discussen zouden je hopelijk op de middelbareschool ingestampt moeten zijn.quote:
Ik breng een onderbouwd argument aan de orde en krijg als reactie "troll"
Waarom moet IK dan nog verder gaan in een dergelijke discussie? Ik heb mijn punt gemaakt, de tegenpartij gaat hier niet op in. Nou okey dan, discussie over.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Het is een FOK! Server. Niet een ik ben tom en ik kom uit de sc en wil tnt en firespread serverquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:51 schreef TJV het volgende:
Ok, dan concludeer ik voor ons allen maar even dat deze server geen fuck meer met de SC te maken heeft. Derhalve kunnen wij deze ''discussie'' sluiten en alle referenties verwijderen.![]()
Op de fp is even goed een community, en vooral op games omdat het niet zo heel groot is met de posters daar. Ook op de weblog is een community, en overal eigenlijk wel. Hier wordt het als een grote community gezien omdat er hier alleen maar heen en terug gepost wordt over van alles en nog wat.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:52 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Je dom overkomt, de basics van discussen zouden je hopelijk op de middelbareschool ingestampt moeten zijn.
Ik breng een onderbouwd argument aan de orde en krijg als reactie "troll"
Waarom moet IK dan nog verder gaan in een dergelijke discussie? Ik heb mijn punt gemaakt, de tegenpartij gaat hier niet op in. Nou okey dan, discussie over.Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Prima, maar het idee was gewoon een SC server zonder allerlei extra's. Dat is het niet, dus ga je maar naar het gewone minecraft-topic. Of de FP.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:55 schreef shaderon het volgende:
[..]
Het is een FOK! Server. Niet een ik ben tom en ik kom uit de sc en wil tnt en firespread serverIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
+1quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:56 schreef TJV het volgende:
[..]
Prima, maar het idee was gewoon een SC server zonder allerlei extra's. Dat is het niet, dus ga je maar naar het gewone minecraft-topic. Of de FP.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
En wie van jullie hier heeft dan een cent ingelegd in de afgelopen maand? Juist, niemand. Dan moet het geld toch ergens vandaan komen en als dit de manier is dan moet dat zo gebeuren als je de server up wilt houden. Iedereen hier heeft Elite gekregen omdat sc postersquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:56 schreef TJV het volgende:
[..]
Prima, maar het idee was gewoon een SC server zonder allerlei extra's. Dat is het niet, dus ga je maar naar het gewone minecraft-topic. Of de FP.Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Dat was het idee niet echt. Het idee was een fok server. Wees blij dat jullie al voorrang boven alle andere mensen op fok kregen..![]()
Neuh, we hadden helemaal geen idee om een server te hosten waarop we gewoon random konden survivallen, waarin we we konden kutten zonder gezeik. Gewoon een 15 euro per maand ding en dan waren we het na een maand weer zat.
Dat jij allerlei extra shit koopt en daarvoor geld nodig hebt is jouw probleem, maar dat staat lijnrecht tegenover wat we eerst wilden. Het heeft dus geen fuck meer te maken met wat we eerst wilden en is dus niet meer relevant.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Elite rank met o.a een gereserveerde plaats op de server als hij vol zou zittenquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Maar goed, als jij zo een server wil runnen is daar niets mis mee maar zet het dan neer zoals het is.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Ik snap het probleem niet zo, Firespread en TNT stonden toch op bijna alle fokservers gewoon uit? Voor de rest kan je gewoon prima survival spelen als je dat wilt, van al die ranks en zooi heb je geen last verder.![]()
Dit:En dit:quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:58 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Hier is wel wat voor te zeggen. Dit project begon als 'zoeken naar een server zonder cheat bullshit' en drie weken later zitten we zelf ook met een ¤30 rank waar je /fly en /kit diamond bij krijgt.Of fire en tnt nou wel of niet aanstaan boeit me niet, het gaat me om het hierboven beschreven idee.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:56 schreef TJV het volgende:
[..]
Prima, maar het idee was gewoon een SC server zonder allerlei extra's. Dat is het niet, dus ga je maar naar het gewone minecraft-topic. Of de FP.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ja, dus moet ie naar het gewone topic en niet hier. Doei.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Tom de beheerder
Het gaat er dus om dat wij geld vragen voor een paar extra's, dit zodat degene die doneert wat extra's heeft en op die manier ook ervoor zorgt dat wij de server kunnen blijven verbeteren. Vooral na de fp post (waar volgens mij niemand bezwaar tegen had) werd het erg druk op de server. Dusdanig druk dat er te weinig ram was en wij moesten upgraden wat elke keer geld kost, en dat was er niet totdat we die donatie optie ertussen hadden gezet. Daarbij zwemmen we niet in het geld maar hebben we juist te weinig, we maken nog steeds verlies. En tuurlijk, doneren is niet doneren als je er wat voor terug krijgt, maar de mensen die doneren doen alleen maar hunzelf een plezier en zorgen ervoor dat wij binnenkort een lagg-vrije server kunnen aanschaffen ongeacht hoe druk het is.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Ok, allerlaatste keer. Je wijkt af van je originele idee, drukt je zelf in de kosten en vervolgens ga je miepen dat je die kosten moet dekken. Eenvoudiger kan ik het niet uitdrukken.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Maar er valt ook niks anders te zeggen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Ja en jij geeft er ook geen ene rooie cent aan uit dus moesten wij dat ranken systeem er bij doen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:20 schreef TJV het volgende:
Ok, allerlaatste keer. Je wijkt af van je originele idee, drukt je zelf in de kosten en vervolgens ga je miepen dat je die kosten moet dekken. Eenvoudiger kan ik het niet uitdrukken.Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
A: je wilt het niet snappen. B: je bent te dom om het te snappen. Welke boeit me niet, rot lekker op naar het gewone topic.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Als er niks anders te zeggen houd je gewoon je mond, een meningverschil tussen twee eigenwijze dominante haantjes, die het laatste woord willen hebben. We zitten als ik goed heb gelurkt al aan cyclus nr 4.Fear is the grease of society.![]()
Waarom zou ik? Omdat jij mijn aanwezigheid niet bevalt? Nop.
Dan negeer je mij (en iedereen anders waarvan je de aanwezigheid niet bevalt). Live and let live.Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Oke dan, he he rust!
Waarom zijn niet alle winkels open op hemelvaardsdag! Het geld als een koopzondag en ik moet gewoon een moederdag cadeau halen!Fear is the grease of society.![]()
Met een abonnement heb je die.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
inb4 zhe grammar nazisquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
quote:
En een abbo kost ook geld, fijn het kapitalistische leven in het westen.Fear is the grease of society.![]()
Dus om met je te zijn moet ik betalen plopje, en om van je af te komen ook.Fear is the grease of society.![]()
Ten eerste moet je duidelijk zijn over features kopen en doneren.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:18 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Het gaat er dus om dat wij geld vragen voor een paar extra's, dit zodat degene die doneert wat extra's heeft en op die manier ook ervoor zorgt dat wij de server kunnen blijven verbeteren. Vooral na de fp post (waar volgens mij niemand bezwaar tegen had) werd het erg druk op de server. Dusdanig druk dat er te weinig ram was en wij moesten upgraden wat elke keer geld kost, en dat was er niet totdat we die donatie optie ertussen hadden gezet. Daarbij zwemmen we niet in het geld maar hebben we juist te weinig, we maken nog steeds verlies.
Omdat wikipedia hier nogal eens als bron gebruikt wordtdoe ik het ook maar
"Een schenking, gift of donatie is een eenzijdige overeenkomst en een meerzijdige onverplichte rechtshandeling waarbij een schenker roerend of onroerend goed op overdraagt aan een ontvanger zonder tegenprestatie, uit genegenheid of uit erkentelijkheid."
Maar goed daar kom je wel achter als paypal gaat bitchen... (hè plex?)
Daarbij heb ik er niets op tegen dat jullie wat geld vragen, waar ik iets op tegen heb is het verhaal dat er nooit features zouden komen als op TorchCraft en een aantal weken later is dat dus wel zo. (dit had ik al voorspelt in een post die ik niet ga opzoeken)
Je had ook een max players:12 kunnen instellen, jullie zijn zelf actief gaan recruiten. Jullie server is niet per ongeluk gegroeid. En nu zijn jullie weer just another MC server. Heeft niets meer met de core MCFok community.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Sla elkaar een keer goed in het gezicht en ga daarna gewoon als mannen bier drinken, gees!Fear is the grease of society.![]()
hèyyy niet haten op SC rellenquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:28 schreef vogelkooi het volgende:
Sla elkaar een keer goed in het gezicht en ga daarna gewoon als mannen bier drinken, gees!Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Daar geef ik je gelijk in, en over dat doneren begrijp ik je punt, maar je zou eens langs moeten komen op de server als het wat drukker is (wss dit weekend). Hangt een hele toffe sfeer, komt ook van de users van de fp, ook uit de sc, ook van mcf. Als we hadden geweten dat deze users (dus van de fp) erop afkwamen dan waren die extra's niet nodig geweest, maar dat konden wij ook niet voorspellen..quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:27 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ten eerste moet je duidelijk zijn over features kopen en doneren.
Omdat wikipedia hier nogal eens als bron gebruikt wordtdoe ik het ook maar
"Een schenking, gift of donatie is een eenzijdige overeenkomst en een meerzijdige onverplichte rechtshandeling waarbij een schenker roerend of onroerend goed op overdraagt aan een ontvanger zonder tegenprestatie, uit genegenheid of uit erkentelijkheid."
Maar goed daar kom je wel achter als paypal gaat bitchen... (hè plex?)
Daarbij heb ik er niets op tegen dat jullie wat geld vragen, waar ik iets op tegen heb is het verhaal dat er nooit features zouden komen als op TorchCraft en een aantal weken later is dat dus wel zo. (dit had ik al voorspelt in een post die ik niet ga opzoeken)
Je had ook een max players:12 kunnen instellen, jullie zijn zelf actief gaan recruiten. Jullie server is niet per ongeluk gegroeid. En nu zijn jullie weer just another MC server. Heeft niets meer met de core MCFok community.
Het is wel zo dat het een hele leuke server is om op te spelen (al zeg ik het zelf), zitten gewoon volwassen mensen tussen (vooral tussen de 18-35), maar voor hetzelfde geld waren er 12 jarige jochies op afgekomen vanuit de fp en die doneren niet zonder tegenprestatieOp maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
![]()
![]()
**********Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik ben kapotquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:15 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ja maak je huis op de spawn eens afIk ben niet echt van plan om iets te gaan doen vandaag
![]()
Hrmmquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:38 schreef Curlbrah het volgende:
[ afbeelding ]
is dit de dochter van yvonne?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Lijkt ze op brechtje?quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:38 schreef Curlbrah het volgende:
[ afbeelding ]
is dit de dochter van yvonne?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
imo welquote:
weer eens wat andersOp maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
![]()
quote:
Komt omdat we het altijd daarmee vergelijken. Niet zo gek, daar niet van.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
ohja toen was ik de rijkstequote:Op donderdag 9 mei 2013 16:45 schreef tuut-chips het volgende:
1.7.3 iconomy. Beter is het nooit geworden.![]()
What's pink, 9 inches long, and makes my girlfriend cry when I shove it in her mouth?
Her stillbornOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
How do you swat 500 flies with one hit?
Just hit an Ethiopian in the forehead with a frying pan.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
How does a black woman fight crime?
Get an abortion.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
I was walking down the street and saw a black guy walking with a TV in his hands. I thought to myself, shit that looks like mine so I rush home. Nope, mine was still there, shining my shoes.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
die is wel slecht/goed zegquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:17 schreef bobbernaut het volgende:
I was walking down the street and saw a black guy walking with a TV in his hands. I thought to myself, shit that looks like mine so I rush home. Nope, mine was still there, shining my shoes.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:17 schreef bobbernaut het volgende:
I was walking down the street and saw a black guy walking with a TV in his hands. I thought to myself, shit that looks like mine so I rush home. Nope, mine was still there, shining my shoes.Bobbbbb.
![]()
Was ik niet voor de duidelijkheid..quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dimdamian: Wat is een giant?
Bestemmingsplan: Je moeder
Je bent gemuteOp maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Je bent gemute![]()
![]()
De Android-smartphone komt via het Nederlandse Mobifocus eind mei of begin juni op de markt.quote:
Ja gvd.![]()
quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Je bent gemute
Laten importeren en nederlandse software op flashenquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
De Android-smartphone komt via het Nederlandse Mobifocus eind mei of begin juni op de markt.
Ja gvd.![]()
Dat klinkt als windows phone..quote:nee dankje. Ik ga er niks aan veranderenquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:54 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Laten importeren en nederlandse software op flashen![]()
![]()
Niet gedacht dat ik het ooit zou zeggen maar vorige keer hadden de baddies een hoger niveau...quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:57 schreef Flodder450 het volgende:
Zo, de rust is wedergekeerd?
een hele rel in 2 topics, vorig jaar waren het er 5 ofzoIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Soort van Charizard ipv CharmeleonIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
hoiOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
![]()
Serverstatus is dus down.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:42 schreef shaderon het volgende:
Kan nu niet eens meer bij mijn multicraft module, hele ding ligt platWas al aan het kijken op DC
![]()
Mwuahahahahaaaa revengeIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
In theorie ben ik onschuldigquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:44 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Voor wat? Wat heb jij hier mee te maken.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Jij komt er wel. Kansloos figuur. Eerst leuk doen en dan krijg je geen tnt of firespread en is het huilie huilie. En dan zeggen we doneer voor een betere server en dat is het oo nee, en wel huilen als we geld nodig hebbenquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
AvondOp maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Het zal wel, kom maar weer langs als je zakgeld op is.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:46 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Jij komt er wel. Kansloos figuur. Eerst leuk doen en dan krijg je geen tnt of firespread en is het huilie huilie. En dan zeggen we doneer voor een betere server en dat is het oo nee, en wel huilen als we geld nodig hebbenIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Waarvoor zou ik bij je langskomen? Je doneert toch geen ene fuck, en maar klagen dat tnt niet aanstaat omdat de server dat niet trekt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:48 schreef TJV het volgende:
[..]
Het zal wel, kom maar weer langs als je zakgeld op is.Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
wauw.. na jaren ergeren dat ik geen Aero snap kan gebruiken bij dual screen opstelling
lees ik nu dat ik windowskey + links/rechts cursor kan gebruiken![]()
![]()
mensen die ruzie gaan zoeken als ze dronken zijn
drink dan nietIk snap niet echt waarvoor je dat nodig hebt? Heb zelf ook twee schermen maar de enige applicatie die ik hiervoor erbij heb is UltraMon.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:29 schreef mschol het volgende:
wauw.. na jaren ergeren dat ik geen Aero snap kan gebruiken bij dual screen opstelling
lees ik nu dat ik windowskey + links/rechts cursor kan gebruikenChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
zeg natnek, beetje respect voor ome tom ja? Komt hier net aanzeilen en begint gelijk hoog van de toren te blazen. Succes gegarandeerd.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:53 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Waarvoor zou ik bij je langskomen? Je doneert toch geen ene fuck, en maar klagen dat tnt niet aanstaat omdat de server dat niet trekt.
Ugh ja, die mannetjes met een kwade dronkquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:50 schreef Curlbrah het volgende:
mensen die ruzie gaan zoeken als ze dronken zijn[ afbeelding ]
drink dan niet
[..]
Ik snap niet echt waarvoor je dat nodig hebt? Heb zelf ook twee schermen maar de enige applicatie die ik hiervoor erbij heb is UltraMon.
Laat het dan inderdaad gewoon staan![]()
Moge!http://www.syfy.com/tinman/oz/
Vroeger dat waren nog echte ruzies, dat was leuk. Onredelijk hard schelden en verachten ipv flauwe meningsverschillen. Zullen we een fittie beginnen aldie?Fear is the grease of society.![]()
mail staat helemaal rechts gesnapped..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:50 schreef Curlbrah het volgende:
mensen die ruzie gaan zoeken als ze dronken zijn[ afbeelding ]
drink dan niet
[..]
Ik snap niet echt waarvoor je dat nodig hebt? Heb zelf ook twee schermen maar de enige applicatie die ik hiervoor erbij heb is UltraMon.
dan heb ik op mijn rechter scherm dus nog een stuk 'leegte' die ik wil kunnen gebruiken.
als ik er nu b.v. een browser neer zet valt mijn mail een stuk weg en kan ik dus niet, zonder het venster te verplaatsten, zien van wie en waarover het mailtje gaat..
ultraMon heb ik trouwens ook draaien![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 06:30 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
zeg natnek, beetje respect voor ome tom ja? Komt hier net aanzeilen en begint gelijk hoog van de toren te blazen. Succes gegarandeerd.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ja is goed. Waar gaan we ruzie over maken?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:18 schreef vogelkooi het volgende:
Vroeger dat waren nog echte ruzies, dat was leuk. Onredelijk hard schelden en verachten ipv flauwe meningsverschillen. Zullen we een fittie beginnen aldie?![]()
Android v. Windows Phone?
Gelderland v. Flevoland?
Kantoorwerk v. labwerk?
Verschillende whiskies tegen elkaar?![]()
Trekhaken vs opleggers?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Gelderland v. Flevoland?
Kantoorwerk v. labwerk?
Verschillende whiskies tegen elkaar?![]()
VUIGE AMBTENAAR IN JE KANTOOR, je plast zekrr ziitend en je geilt op android!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Gelderland v. Flevoland?
Kantoorwerk v. labwerk?
Verschillende whiskies tegen elkaar?
En je houd van van slappe schotste thee die lijkt op spinal fluid met schimmel!Fear is the grease of society.![]()
Owja uh Flevoland zou van mij part best mogen blijven in nederland maar dan als gevangenis, alle bruggen opblazen en een soort hunger games maken.Fear is the grease of society.![]()
Gevangen zelf voor zichzelf zorgen , na ene jaar dan moggen de overlevers het proberen in de randstad. BLOODLUST!!Fear is the grease of society.![]()
Heeft potentie maar dit gaat hem niet worden, vrees ik. Waarom zoek jij altijd van die kutredenen om ruzie over te maken?
Kun je dan niks goed? Hoe voelt het nou om zo'n mislukkelingtje te zijn? Hoe voelt het nou om waardeloos te zijn in alles wat je doet?![]()
Lukt het zo of is de vraag te ingewikkeld voor je en moet ik hem nog even voor je uitleggen, stomkop die je bent?![]()
Het is dat je zo lelijk bent dat ik niet in je buurt gezien zou willen worden, anders zou je je in je kop trappen met mijn klompen om je van je tyfuskop te genezen en Gelderland van je persoontje te verlossen, lutser.![]()
Jij kwam met die onderwerpen, niet meteen op de man spelen knul, moet ik bij je komen ofzo? In utrecht aan het eind van de maand ofzo! VECHTEN@!!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Heeft potentie maar dit gaat hem niet worden, vrees ik. Waarom zoek jij altijd van die kutredenen om ruzie over te maken?
Kun je dan niks goed? Hoe voelt het nou om zo'n mislukkelingtje te zijn? Hoe voelt het nou om waardeloos te zijn in alles wat je doet?Fear is the grease of society.![]()
JA KOM HIER ALS JE DURFT (nee toch maar niet).quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:06 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Jij kwam met die onderwerpen, niet meteen op de man spelen knul, moet ik bij je komen ofzo? In utrecht aan het eind van de maand ofzo! VECHTEN@!!![]()
Ik moet zo hard werken omdat dat tuig wat op de boerderijen werkt (nou ja werken! )slechte voortrek materiaal krijgt voorgeschoteld in de groothandel, schroot! Daardoor krijgt al het eten wat jij weer met je dikke pens opvreet , typisch. Besmeting met salmonella e.d. Eigen schuld dikke bult, en ik maar werken.Fear is the grease of society.![]()
IS die klootviool uit diemen er ook nog? met zijn kantoor baan en beetje boekhoud schandalen verzinne?Fear is the grease of society.![]()
Tom? Of welke bedoel je?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:11 schreef vogelkooi het volgende:
IS die klootviool uit diemen er ook nog? met zijn kantoor baan en beetje boekhoud schandalen verzinne?![]()
Krijg substantieel hoog bedrag terug van belastingdienst dus ben aan het kijken wat ik ga kopen, suggesties?Fear is the grease of society.![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:26 schreef vogelkooi het volgende:
Bobber mag weg blijven, hoop dat ie niet mee leest.
Dat zou een toffe film zijn. Flevoland Deathmatch.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:24 schreef vogelkooi het volgende:
Owja uh Flevoland zou van mij part best mogen blijven in nederland maar dan als gevangenis, alle bruggen opblazen en een soort hunger games maken.
En dan laat je Walibi in takt etc.![]()
In welke takt? 1/4? 2/4? Of hebben we het hier over motors?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:37 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dat zou een toffe film zijn. Flevoland Deathmatch.
die verbouw je wat:quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:37 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dat zou een toffe film zijn. Flevoland Deathmatch.
![]()
Ah ik lees het al, tijd voor een 3e scherm.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:23 schreef mschol het volgende:
[..]
mail staat helemaal rechts gesnapped..
dan heb ik op mijn rechter scherm dus nog een stuk 'leegte' die ik wil kunnen gebruiken.
als ik er nu b.v. een browser neer zet valt mijn mail een stuk weg en kan ik dus niet, zonder het venster te verplaatsten, zien van wie en waarover het mailtje gaat..
ultraMon heb ik trouwens ook draaien
focus rs.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:32 schreef vogelkooi het volgende:
Krijg substantieel hoog bedrag terug van belastingdienst dus ben aan het kijken wat ik ga kopen, suggesties?http://www.syfy.com/tinman/oz/
Lekkere whiskyquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:32 schreef vogelkooi het volgende:
Krijg substantieel hoog bedrag terug van belastingdienst dus ben aan het kijken wat ik ga kopen, suggesties?![]()
Dat gaat je 19,99 kostenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hey fiks jij eens een normale render naast dat dynmap dingOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Tja als ik bij mijn ftp kon. Kk hostquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hey fiks jij eens een normale render naast dat dynmap ding![]()
Die ziet er wel kek uitOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
voor de zomervakantie?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Alright!
Die is ook mooi binnen voor de vakantie!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
LapohuntOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Hahttp://www.syfy.com/tinman/oz/
tsjoeOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
<-------- boing boinghttp://www.syfy.com/tinman/oz/
Shoarma
OooooooOhttp://www.syfy.com/tinman/oz/
Nog 3http://www.syfy.com/tinman/oz/
Nog 2http://www.syfy.com/tinman/oz/
Dichthttp://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |