Tom? Of welke bedoel je?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:11 schreef vogelkooi het volgende:
IS die klootviool uit diemen er ook nog? met zijn kantoor baan en beetje boekhoud schandalen verzinne?
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:26 schreef vogelkooi het volgende:
Bobber mag weg blijven, hoop dat ie niet mee leest.
Dat zou een toffe film zijn. Flevoland Deathmatch.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:24 schreef vogelkooi het volgende:
Owja uh Flevoland zou van mij part best mogen blijven in nederland maar dan als gevangenis, alle bruggen opblazen en een soort hunger games maken.
In welke takt? 1/4? 2/4? Of hebben we het hier over motors?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:37 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dat zou een toffe film zijn. Flevoland Deathmatch.
En dan laat je Walibi in takt etc.
die verbouw je wat:quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:37 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dat zou een toffe film zijn. Flevoland Deathmatch.
En dan laat je Walibi in takt etc.
Ah ik lees het al, tijd voor een 3e scherm.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:23 schreef mschol het volgende:
[..]
mail staat helemaal rechts gesnapped..
dan heb ik op mijn rechter scherm dus nog een stuk 'leegte' die ik wil kunnen gebruiken.
als ik er nu b.v. een browser neer zet valt mijn mail een stuk weg en kan ik dus niet, zonder het venster te verplaatsten, zien van wie en waarover het mailtje gaat..
ultraMon heb ik trouwens ook draaien
focus rs.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:32 schreef vogelkooi het volgende:
Krijg substantieel hoog bedrag terug van belastingdienst dus ben aan het kijken wat ik ga kopen, suggesties?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |