Trekhaken vs opleggers?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Android v. Windows Phone?
Gelderland v. Flevoland?
Kantoorwerk v. labwerk?
Verschillende whiskies tegen elkaar?
VUIGE AMBTENAAR IN JE KANTOOR, je plast zekrr ziitend en je geilt op android!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Android v. Windows Phone?
Gelderland v. Flevoland?
Kantoorwerk v. labwerk?
Verschillende whiskies tegen elkaar?
Jij kwam met die onderwerpen, niet meteen op de man spelen knul, moet ik bij je komen ofzo? In utrecht aan het eind van de maand ofzo! VECHTEN@!!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Heeft potentie maar dit gaat hem niet worden, vrees ik. Waarom zoek jij altijd van die kutredenen om ruzie over te maken?
Kun je dan niks goed? Hoe voelt het nou om zo'n mislukkelingtje te zijn? Hoe voelt het nou om waardeloos te zijn in alles wat je doet?
JA KOM HIER ALS JE DURFT (nee toch maar niet).quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:06 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Jij kwam met die onderwerpen, niet meteen op de man spelen knul, moet ik bij je komen ofzo? In utrecht aan het eind van de maand ofzo! VECHTEN@!!
Tom? Of welke bedoel je?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:11 schreef vogelkooi het volgende:
IS die klootviool uit diemen er ook nog? met zijn kantoor baan en beetje boekhoud schandalen verzinne?
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:26 schreef vogelkooi het volgende:
Bobber mag weg blijven, hoop dat ie niet mee leest.
Dat zou een toffe film zijn. Flevoland Deathmatch.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:24 schreef vogelkooi het volgende:
Owja uh Flevoland zou van mij part best mogen blijven in nederland maar dan als gevangenis, alle bruggen opblazen en een soort hunger games maken.
In welke takt? 1/4? 2/4? Of hebben we het hier over motors?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:37 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dat zou een toffe film zijn. Flevoland Deathmatch.
En dan laat je Walibi in takt etc.
die verbouw je wat:quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:37 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dat zou een toffe film zijn. Flevoland Deathmatch.
En dan laat je Walibi in takt etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |