Ik snap niet echt waarvoor je dat nodig hebt? Heb zelf ook twee schermen maar de enige applicatie die ik hiervoor erbij heb is UltraMon.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:29 schreef mschol het volgende:
wauw.. na jaren ergeren dat ik geen Aero snap kan gebruiken bij dual screen opstelling
lees ik nu dat ik windowskey + links/rechts cursor kan gebruiken
zeg natnek, beetje respect voor ome tom ja? Komt hier net aanzeilen en begint gelijk hoog van de toren te blazen. Succes gegarandeerd.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:53 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Waarvoor zou ik bij je langskomen? Je doneert toch geen ene fuck, en maar klagen dat tnt niet aanstaat omdat de server dat niet trekt.
Ugh ja, die mannetjes met een kwade dronkquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:50 schreef Curlbrah het volgende:
mensen die ruzie gaan zoeken als ze dronken zijn[ afbeelding ]
drink dan niet
[..]
Ik snap niet echt waarvoor je dat nodig hebt? Heb zelf ook twee schermen maar de enige applicatie die ik hiervoor erbij heb is UltraMon.
mail staat helemaal rechts gesnapped..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:50 schreef Curlbrah het volgende:
mensen die ruzie gaan zoeken als ze dronken zijn[ afbeelding ]
drink dan niet
[..]
Ik snap niet echt waarvoor je dat nodig hebt? Heb zelf ook twee schermen maar de enige applicatie die ik hiervoor erbij heb is UltraMon.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 06:30 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
zeg natnek, beetje respect voor ome tom ja? Komt hier net aanzeilen en begint gelijk hoog van de toren te blazen. Succes gegarandeerd.
Ja is goed. Waar gaan we ruzie over maken?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:18 schreef vogelkooi het volgende:
Vroeger dat waren nog echte ruzies, dat was leuk. Onredelijk hard schelden en verachten ipv flauwe meningsverschillen. Zullen we een fittie beginnen aldie?
Trekhaken vs opleggers?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Android v. Windows Phone?
Gelderland v. Flevoland?
Kantoorwerk v. labwerk?
Verschillende whiskies tegen elkaar?
VUIGE AMBTENAAR IN JE KANTOOR, je plast zekrr ziitend en je geilt op android!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Android v. Windows Phone?
Gelderland v. Flevoland?
Kantoorwerk v. labwerk?
Verschillende whiskies tegen elkaar?
Jij kwam met die onderwerpen, niet meteen op de man spelen knul, moet ik bij je komen ofzo? In utrecht aan het eind van de maand ofzo! VECHTEN@!!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Heeft potentie maar dit gaat hem niet worden, vrees ik. Waarom zoek jij altijd van die kutredenen om ruzie over te maken?
Kun je dan niks goed? Hoe voelt het nou om zo'n mislukkelingtje te zijn? Hoe voelt het nou om waardeloos te zijn in alles wat je doet?
JA KOM HIER ALS JE DURFT (nee toch maar niet).quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:06 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Jij kwam met die onderwerpen, niet meteen op de man spelen knul, moet ik bij je komen ofzo? In utrecht aan het eind van de maand ofzo! VECHTEN@!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |