Maar 20 of 30 mensen (van de meer dan 500 de op de server zijn geweest de afgelopen 6 weken) komen van dat minecraftforum, de rest allemaal van de fp of jouw oude server.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:08 schreef shaderon het volgende:
Het zijn bijna allemaal fokkers. Alleen dat jij ze nou niet kent..
Forum is wat anders dan frontpage tjapquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:09 schreef Ame_thyst het volgende:
Vandaar dat het MC topic zo dood is als een pierFokkers maar ze posten niet op fok, okey dan[ afbeelding ]
Oh en doneren er iets voor terug krijgen is dus niet doneren.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:34 schreef Ame_thyst het volgende:
Hoe is iemand van de frontpage een fokker ?
Het idee van een community is meestal dat je met elkaar communiceert en ergens (digitaal) samen komt. Op de frontpage zie ik nu niet bepaald een community.
zeg ik ook altijd als ik een discussie verliesquote:
Dat is relevant in deze discussie, okey dan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:43 schreef shaderon het volgende:
Zegt degene die niets van de server weet en er niet eens op speelt
Ja, want deze discussie gaat over de mensen die op de server spelen en waar ze vandaan komen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:44 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Dat is relevant in deze discussie, okey dan.
joh laat ook maar, ga ook maar lekker verder geen zin om constant hier uit te moeten leggen hoe een discussie voeren hier werkt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:46 schreef plopkweker het volgende:
En daarbij komt nog kijken, jij hebt geen flauw idee wat er afspeelt achter de schermen, en überhaupt voor de schermen behalve wat er in de afgelopen 4 pagina's van dit topic staan.
Waar heb je dat uitgelegd dan?quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:48 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
joh laat ook maar, ga ook maar lekker verder geen zin om constant hier uit te moeten leggen hoe een discussie voeren hier werkt.
Waarom zou ik?quote:
Daar zitten flink wat uren per dag in ja. Soms de halve dag bezig jaquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:48 schreef TJV het volgende:
Nou, geef ons eens een mooi overzicht van wat er zowel voor als achter de schermen afspeelt. Zal wel een fulltime job zijn?
Je dom overkomt, de basics van discussen zouden je hopelijk op de middelbareschool ingestampt moeten zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |